Kaksivuotias poika katosi metsään - etsinnät käynnissä
Kotimaa 20.7.2013 klo 21:30
Poika katosi alkuillasta Toivakan eteläpuolella. Poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset etsivät poikaa.
Poliisi ja vapaaehtoiset etsivät kaksivuotiasta poikaa, joka katosi tänään alkuillasta metsään Toivakan eteläpuolella.
Useiden poliisipartioiden ja poliisikoirien lisäksi myös rajavartiolaitoksen helikopteri sekä Vapaaehtoisen pelastuspalvelun koira etsivät kadonnutta.
Poliisi tiedottaa myöhemmin etsinnän tuloksista.
Jessikka Aro Yle Uutiset
Kommentit (58)
Löytynyt väsyneenä ja märissään. Luki MTV3:n sivuilla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:14"]
23.06 tuli Facebookin äitylit ryhmässä tietoa, että poika olisi löytynyt.
[/quote]
Voi kunpa tämä olisi totta. Sydän kurkussa olen tätä tapausta seurannut enkä ole nukkumaan malttanut vaan odottanut että tämä päätyisi onnellisesti.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:06"]
Poika on löytynyt =)!
[/quote]
Ei ole ainakaan median mukaan.
Toivottavasti sinulla on jotain sisäpiiritietoa, tai olet joku guru. Muuten on tosi huonoa huumoria.
Ja sanotaan nyt tähän vielä vanhempia syyllistävä kommentti. En nyt vaan ymmärrä kuinka kukaan päästää kaksivuotiaan silmistään METSÄSSÄ jossa pitäisi olla koko ajan ihan erityisen skarppina. Että jaa kappas täällä onkin näitä kanttarelleja ja unohdanpa että mukana on kaksivuotias taapero. Ei ole normaalia.
Anteeksi kommentti mutta näin sen näen.
Luojan kiitos! itku tuli silmään.
Voi pikku ressua, onneksi löytyi!! Toivottavasti saa nukkua tänä yönä tiukasti vanhempien kyljissä kiinni. :)
On löytynyt. Voi mennä nyt rauhallisin mielin nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:06"]
Poika on löytynyt =)!
[/quote]
Ei ole ainakaan median mukaan.
Toivottavasti sinulla on jotain sisäpiiritietoa, tai olet joku guru. Muuten on tosi huonoa huumoria.
Ja sanotaan nyt tähän vielä vanhempia syyllistävä kommentti. En nyt vaan ymmärrä kuinka kukaan päästää kaksivuotiaan silmistään METSÄSSÄ jossa pitäisi olla koko ajan ihan erityisen skarppina. Että jaa kappas täällä onkin näitä kanttarelleja ja unohdanpa että mukana on kaksivuotias taapero. Ei ole normaalia.
Anteeksi kommentti mutta näin sen näen.
[/quote]
Nyt uutisissa että poika on löytynyt. Ihana uutinen.
Luojan kiitos! Helpotuksen itku tuli. En tunne perhettä, mutta itsellä melkein saman ikäinen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:22"]
46)sokea !!!!!!!!!!!
[/quote]
Siihen aikaan kun 46 kirjoitti, ei tietoa ollut ainakaan ip-lehdissä eikä keskisuomalaisessa, tuli vasta hetki sen jälkeen. Niin että älä viitsi.
Hienoa, että kaikki kääntyi oikeiN päin!
Luojan kiitos, totesin minäkin ja myös sen, että voin ehkä nukkuakin nyt..
äiti, joka ajoi etsintäpaikan ohi kahdeksan jälkeen..
Itse asiassa lapsia häviää aika usein, mutta useimmiten vanhemmat löytävät itse, kuten meidänkin tapauksessamme aikoinaan. Olen myös itse eksynyt 7-vuotiaana kerhon retkellä kaverin kanssa, mutta meidät löydettiin, kun ymmärsimme jäädä yhteen kohtaan istumaan.
Ei ole tämä Toivakan poika löytynyt vielä. Ei ollut netti iltiksessä. Lämpökameroiden avulla etsitään.