Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies piilottelee puhelintaan.

Vierailija
05.08.2020 |

Näin on ollut koko suhteemme ajan. Itse kyllä olen antanut puhelimeni hänelle monta kertaa ja kertonut salasanan. Minä en saa edes koskea hänen puhelimeensa. Kyseessä ei ole mikään supersalainen työpuhelin vaan ihan oma laite.
Nyt on ollut puheissa naimisiinmeno. Olen alkanut miettiä tätä asiaa. Onko ihan normaalia että piilottaa puhelimensa kuvainnollisesti minulta, en siis yhtään tiedä mitä siellä touhuaa? Kysyin asiasta. Mies suuttui ja vetosi yksityisyyteensä. Tuntuu jotenkin kummalliselta. En usko että pettäisi mutta mikä juttu tämä on ?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jotain salattavaa jos sitä piilottelee kai sen nyt järkikin sanoo

Vierailija
42/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat katsoa hänen puhelintaan? Minua ainakin häiritsisi, jos kumppani haluaisi tsekata puhelimeni 

Miksi se häiritsisi pitkäaikaisessa suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua ja aina näyttö piiloon jos laskee kädestään. Jos ei ole salattavaa miksi pitää toimia noin?

Minä ainakin suojaan ystävieni yksityisyyttä. Ei puolison tarvitse nähdä edes näytöllä mitä kirjoittavat minulle. 

Ei tarvitsekaan, jos toinen tietää, mitä piilottelet. Se on ihan ok syy, ettei halua näyttää. Mutta salailu ei ole ok. Näiden välillä on eroa.

Vierailija
44/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nyt h€lvettiä taas?

Vierailija
45/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pidän oman puhelimeni yksityisenä enkä halua, että IHAN KAIKKI jaetaan puolison kanssa. Me ei olla sama ihminen, joten kai sitä saa jotain yksilöllisyyttä ja yksityisyyttä olla?? Eikä siellä todellakaan ole mitään seksiviestittelyjä vieraiden miesten kanssa tai muuta sellaista. Ahdistaisi olla ap:n kaltaisen kyttääjän puolisona.

Vierailija
46/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat katsoa hänen puhelintaan? Minua ainakin häiritsisi, jos kumppani haluaisi tsekata puhelimeni 

Miksi se häiritsisi pitkäaikaisessa suhteessa?

Koska se on digitaalista väkivaltaa. Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
47/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset olko sinisilmäsiä miesten touhuille

Vierailija
48/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on muita naisia/miehiä, mutta sinua nyt lähinnä ihmettelen. Miksi ihmeessä kerrot puhelimesi salasanan ja tyrkytät puhelintasi näytille? Puhelin on sinun ja muiden ihmisten sinulle lähettämät viestit on teidän kahden välisiä. Ne ei ole tarkoitettu puolisolle eikä kellekään muulle. En tajua joitakin parisuhteessa olevia ihmisiä kun näyttää viestin vaihdon puolisolle. Ei minun asiani kuulu sinun puolisollesi tippaakaan. Jos haluan hänen niistä tietävän, otan häneen yhteyttä. Pitäisi joku äly olla oman yksityisyytensä suhteen ja ymmärrys, että säilytät mahdollisesti myös toisen ihmisen yksityisyyttä, jonka hän on luottanut käsiisi.

Uh, älä lähetä mulle viestiä, mä usein kerron kumppanille, kuka otti yhteyttä ja asian. Meillä on sellainen paha asia kuin jaettu ja yhteinen elämä, mutta täytyy varmaan lopettaa se, ja ruveta salailee, koska mun asiat ei saa tippaakaan kuulua mun puolisolle.

Vierailija
49/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on epäilyksen herättämisestä. Se on se ongelma.

Mies piilottelee puhelinta, ei laske kädestään, ottaa vessaan mukaan. On tehnyt tulevalle vaimolleen selväksi, että siellä on jotain salaista.

Jos mies sen sijaan käyttäytyisi kuiten normaalit ihmiset tekee, eli puhelin on pöydällä ja sitä ei vahdita, ollaan rennosti, tuskin naiselle tulisi mieleenkään avata puhelinta ja katsoa onko siellä jotain. Molemminpuolinen luottamus!

Mies käyttää henkistä väkivaltaa. Haluaa, että nainen on epävarma, mustasukkainen, vainoharhainen jne. Narsisti ukko!

Vierailija
50/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, emmekä ole koskaan tutkineet toistemme puhelimia. Kuten emme avaa kirjeitäkään. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, esim. ystävien kanssa whatssupissa käydyt keskustelut kuulu puolisolle.

Vierailija
51/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on muita naisia/miehiä, mutta sinua nyt lähinnä ihmettelen. Miksi ihmeessä kerrot puhelimesi salasanan ja tyrkytät puhelintasi näytille? Puhelin on sinun ja muiden ihmisten sinulle lähettämät viestit on teidän kahden välisiä. Ne ei ole tarkoitettu puolisolle eikä kellekään muulle. En tajua joitakin parisuhteessa olevia ihmisiä kun näyttää viestin vaihdon puolisolle. Ei minun asiani kuulu sinun puolisollesi tippaakaan. Jos haluan hänen niistä tietävän, otan häneen yhteyttä. Pitäisi joku äly olla oman yksityisyytensä suhteen ja ymmärrys, että säilytät mahdollisesti myös toisen ihmisen yksityisyyttä, jonka hän on luottanut käsiisi.

Uh, älä lähetä mulle viestiä, mä usein kerron kumppanille, kuka otti yhteyttä ja asian. Meillä on sellainen paha asia kuin jaettu ja yhteinen elämä, mutta täytyy varmaan lopettaa se, ja ruveta salailee, koska mun asiat ei saa tippaakaan kuulua mun puolisolle.

Jaettu ja yhteinen elämä😂🤮

Vierailija
52/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies piilottelee puhelinta, ei laske kädestään, ottaa vessaan mukaan. On tehnyt tulevalle vaimolleen selväksi, että siellä on jotain salaista.

Jos mies sen sijaan käyttäytyisi kuiten normaalit ihmiset tekee, eli puhelin on pöydällä ja sitä ei vahdita, ollaan rennosti, tuskin naiselle tulisi mieleenkään avata puhelinta ja katsoa onko siellä jotain. Molemminpuolinen luottamus!

Mies käyttää henkistä väkivaltaa. Haluaa, että nainen on epävarma, mustasukkainen, vainoharhainen jne. Narsisti ukko!

Mulla on puhelin kädessä melkein 24/7 koska olen riippuvainen siitä. Otan sen myös vessaan mukaan.

Vierailija
53/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:n kannattaa erota, eiköhän tämä keskustelu siis ollut tässä.

Vierailija
54/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tuo aloitus saattaa olla, mutta jo yli 25v parisuhteessa olleena sanoisin, että kukin etsiköön sellaisen kumppanin, jonka kanssa arvot ja käsitykset menevät suunnilleen samoja latuja.

Itse tulisin hulluksi puhelinta salailevan miehen kanssa. Salailu ja oikeus yksityisyyteen eivät ole meillä synonyymejä.

Joku toisella tavalla ajatteleva ja salaileva löytää varmaan samalla tavalla ajattelevan kumppanin.

Ja en ole koskaan kolunnut mieheni lompakkoa, kännykkää, taskuja, työsalkkua tarkoituksena tutkia hänen asioita.

Ja jos mieheni tutkisi oman kännyni, olettaisin, että siihen olisi joku syy.

Ja oikeesti en tajua, että pettäjät itkevät oikeuksiensa perään.

Vierailija
55/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se piilottelu kertoo sen että jotain salattavaa on.

Vierailija
56/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta, emmekä ole koskaan tutkineet toistemme puhelimia. Kuten emme avaa kirjeitäkään. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, esim. ystävien kanssa whatssupissa käydyt keskustelut kuulu puolisolle.

Tuon pitäisi olla itsestäänselvyys. Viestimet, kirjeet, pankkitilit ovat kaikki henkilökohtaisia eikä niitä tarvitse avata tai näyttää puolisolle. En käsitä miksi tällä palstalla on viikoittain näitä avauksia, missä pidetään outona jos toinen ei halua näyttää tai "lainata" toiselle laitteitaan.

Jos se mies viestittelisi toisen naisen kanssa niin ei kai se niin torvi olisi, että tekisi sitä ap:n läsnäollessa. Eiköhän hän hoitaisi viestittelyn ollessaan yksin.

Vierailija
57/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä hölmö olet kun annat toiselle salasanasi ja puhelimesi ratsattavaksi. Kerroitko someenkin salasanat jotta poikkis pääsee nuuskimaan kaikki keskustelut? Toimit kuin pikkulapsi jonka tekemisiä täytyy valvoa.

Minä en ole kertonut salasanoja, pankkitunnuksia enkä mitään muutakaan henkilökohtaista miehelleni. 15v yhdessä, kahden teinin vanhemmat ja hyvin menee.

Et siis ole kertonut miehellesi, että ne 2 teiniä ei olekaan hänen?

Vierailija
58/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on oikeus yksityisyyteen. Tuskin teistä kumpikaan kuitenkaan piilottelee puhelinta? Luotan siihen, ettei kukaan koske puhelimeeni, vaikka se on jäänyt kotiin kun käyn jossain tms. Oletan että muutkin luottavat omat puhelimensa minulle.

Jos joku, tässä tapauksessa mies, alkaa yhtäkkiä vahtia puhelintaan, se ihmetyttää. Miksi?

Eikö tule mieleen, että mies tekee kiusaa (henkinen väkivalta) naiselle, tai salaa oikeasti jotain?

Vierailija
59/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaettu ja yhteinen elämä😂🤮

Se voisi tehdä sullekin hyvää noin niinkuin ihmisenä kasvamisen kannalta, mutta älä stressaa tästä nyt liikaa, koska se on taitolaji.

Vierailija
60/76 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on oikeus yksityisyyteen. Tuskin teistä kumpikaan kuitenkaan piilottelee puhelinta? Luotan siihen, ettei kukaan koske puhelimeeni, vaikka se on jäänyt kotiin kun käyn jossain tms. Oletan että muutkin luottavat omat puhelimensa minulle.

Jos joku, tässä tapauksessa mies, alkaa yhtäkkiä vahtia puhelintaan, se ihmetyttää. Miksi?

Eikö tule mieleen, että mies tekee kiusaa (henkinen väkivalta) naiselle, tai salaa oikeasti jotain?

Meillä on puhelimissa lukitukset, on ollut alusta alkaen ja on varmasti jatkossakin. En tiedä miehen salasanaa eikä hän minun. Ja jos työlaitteitteni salasanat hänelle antaisin ja se jotenkin kävisi ilmi, niin saisin vähintäänkin varoituksen tai jopa potkut. En usko, että meistä kummallakaan on käynyt mielessäkään, että pitäisi olla pääsy toisen laitteille.