Tinder-mies vaatii nähdä passikuvani, näytän siinä karmealta
Minulla on tinderissä ihan muokkaamattomia kuvia joista näkee todellisuuden. Mies inttää silti laittamaan kuvan passikuvastani, etten "kuseta, kuten aiemmat naiset"
Laittaisitko itse, jos kuva olisi ihan karmea? (useimmilla on)
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuva on vain todenmukaisempi kuin mitä itse näet peilistä. Peilien vuoksi kuvittelemme itsestämme liikoja.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/23/miksi-naytat-valokuvissa-aina-…
Eikä ole. Olet ymmärtänyt jotain väärin. Valokuva ei teknisestkään voi olla peilikuvaa totuudenmukaisempi, koska täydellistä kameraa ei ole mahdollista rakentaa, joten käytönnössä väitteesi voi kumota fysiikalla.
Omaan peilikuvaan tottuu ja siksi virheitä ei itse huomaa, mutta sama pätee toisin päin ulkopuolisen läheisen silmin.
Miten selität sen, että muut ihmiset tunnistavat kuvasta tuttunsa paremmin ilman peilikuva-efektiä ja päinvastoin peilikuva-kuvissa näkevät tuttunsa vieraan näköisinä?
Ei muuten tunnista. Olen nähnyt paljon passikuvia ja esimerkiksi äitini on kuvassaan aivan vieraan näköinen vaikka olen tuntenut hänet 46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustäs moinen mies löytyy? Olisi kiva vaikka ihan täällä meidän tyttöjen kesken keskustella hänen kuvistaan ja kirjoituksistaan. Mink ikäinen mies on? Mistä hänet löytää?
Voin just kuvitella lauman lihavia kouvolatukkia hihittelemässä ja pilkkaamassa jotain peruskomeaa miestä koska se ei ole mikään lauri tilkkanen näköinen miljonäärijulkkis.
Iskikö hätä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda tuollainen mies. Minä en näyttäisi passikuvaani.
Voi miksi te uskotte nämä kaikki....
Typerys. Yksikään ei usko yhtään mitään, mutta sinä et asiaa tietenkään viisaudessasi huomaa. Hohhoijaa...
Eli tykkäätte haukkua mielikuvitusmiestä??
Ja minä olen siis se typerys....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kuva on vain todenmukaisempi kuin mitä itse näet peilistä. Peilien vuoksi kuvittelemme itsestämme liikoja.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/23/miksi-naytat-valokuvissa-aina-…
Eikä ole. Olet ymmärtänyt jotain väärin. Valokuva ei teknisestkään voi olla peilikuvaa totuudenmukaisempi, koska täydellistä kameraa ei ole mahdollista rakentaa, joten käytönnössä väitteesi voi kumota fysiikalla.
Omaan peilikuvaan tottuu ja siksi virheitä ei itse huomaa, mutta sama pätee toisin päin ulkopuolisen läheisen silmin.
Miten selität sen, että muut ihmiset tunnistavat kuvasta tuttunsa paremmin ilman peilikuva-efektiä ja päinvastoin peilikuva-kuvissa näkevät tuttunsa vieraan näköisinä?
No minä sen jo hieman epämääräisesti selitin. Ulkopuoliset tunnistavat ilman peiliuva-efektiä, koska ovat tottuneet ovat tottuneet näkemään sinut ilman pelikuvaa ja sinä tunnistat itsesi paremmin peilikuvasta, koska olet tottunut näkemään oman peilikuvasi, etkä valokuvia.
Tämä toimii myös käänteisesti; esim. perheenjäsenesi näyttävät hieman oudoilta peilin kautta katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda tuollainen mies. Minä en näyttäisi passikuvaani.
Voi miksi te uskotte nämä kaikki....
Typerys. Yksikään ei usko yhtään mitään, mutta sinä et asiaa tietenkään viisaudessasi huomaa. Hohhoijaa...
Eli tykkäätte haukkua mielikuvitusmiestä??
Ja minä olen siis se typerys....
Tsiisus.
Kuulostaa ihanalta mieheltä tuommoinen jolla on asenne, että kaikki naiset valehtelee ja huijaa. Eivätkä ole edes riittävän kauniita tälle miehelle.
Mieti millaisia vaatimuksia esittää sitten jos ihan suhteeseen päädytte kun nyt jo tulee vaatimuksia ja naisten arvostelusta.
Taisit löytää palsta-ulin.
Tässä vaiheessa on vielä helppo paeta.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan kopio passista. Lähetä myös pankin tunnarit ja kaikki salasanat mitä sinulla on.
Laita samalla myös luottokortin tiedot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustäs moinen mies löytyy? Olisi kiva vaikka ihan täällä meidän tyttöjen kesken keskustella hänen kuvistaan ja kirjoituksistaan. Mink ikäinen mies on? Mistä hänet löytää?
Voin just kuvitella lauman lihavia kouvolatukkia hihittelemässä ja pilkkaamassa jotain peruskomeaa miestä koska se ei ole mikään lauri tilkkanen näköinen miljonäärijulkkis.
Iskikö hätä? :D
Kun käytän tinderiä, niin laitan sijainnin aina jonnekin ulkomaille. Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta mieheltä tuommoinen jolla on asenne, että kaikki naiset valehtelee ja huijaa. Eivätkä ole edes riittävän kauniita tälle miehelle.
Mieti millaisia vaatimuksia esittää sitten jos ihan suhteeseen päädytte kun nyt jo tulee vaatimuksia ja naisten arvostelusta.
Taisit löytää palsta-ulin.
Tässä vaiheessa on vielä helppo paeta.
Enemmänkin kuulostaa siltä että ap on löytänyt persaukisen narkin joka yrittää saada käsiinsä henkilötunnuksia.
Kissani vaatii hetuani. Se on uroskissa. Törkeä sika.
No en laittaisi. Mutta siis se on ihan tosi että jotkut laittaa tinderiin itsestään aivan lähes tunnistamattomia kuvia. Ja se mikä on kaikista tyhmintä niin parilla tyypillä siis naispuolisella on whatsappissa joku todella vanha kuva missä on nuori ja kaunis. Ja hoikka. Kuva siis varmaan vähintään viis vuotta vanha. Mutta siis yhenkin puolitutun kuva on ihan ettei tunnista samaksi. Ihan kun ois jonkun pikkusiskon tai kaverin kuvan laittanu profiilikuvaksi.