Miksi vain liberalipuolue puhuu miehiin kohdistuvasta väkivallasta?
Kaikki muut puolueet jauhavat aina naisiin kohdistuvasta väkivallasta mutta Liberaalipuolue uskaltaa nostaa miehiin kohdistuvan väkivallankin esiin. Muutenkin tämä puolue vaikuttaa järkevältä .
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Feministi ei kestänyt sitä että miestenkin tasa-arvo ongelmista keskustellaan. Tynkkynen oli oikeasssa että hallitukset miesvihaajat vaientavat keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi ei kestänyt sitä että miestenkin tasa-arvo ongelmista keskustellaan. Tynkkynen oli oikeasssa että hallitukset miesvihaajat vaientavat keskustelun.
En ole feministi
Liberaalipuolue ei ole vaatinut haittamatujen karkoittamista
Sentään löytyy yksi oikeaa tasa-arvoa ajava puolue. Tajuavatkohan muut puolueet että tämä miesten ongelmista vaikeneminen karkoittaa miesäänestäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole feministi
Ketkäs ottivat Sipilän kanssa niitä 35t kappaletta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole feministi
Ketkäs ottivat Sipilän kanssa niitä 35t kappaletta?
Odotan jo viestiä jossa vanha virsi: " mutta kun ne oli ne siniset"
nyt on puurot ja vellit sekaisin. Ne on nimenomaan konservatiivipuolueet, jotka ovat huolissaan yleisesti väkivallasta. Liberaalit huutavat vain feministen oikeuksista
Siksi koska niitä ei kiinnosta hetkeäkään suomalaisiin naisiin kohdistuva ma tujen tekemä väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
nyt on puurot ja vellit sekaisin. Ne on nimenomaan konservatiivipuolueet, jotka ovat huolissaan yleisesti väkivallasta. Liberaalit huutavat vain feministen oikeuksista
Liberaalipuolueelta löytyy kannanotto miehiin kohdistuvasta väkivallasta. Vinoilevat myös twitterissä feministeille. Ovat talousliberaaleja eivätkä punavihreitä arvoliberaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska niitä ei kiinnosta hetkeäkään suomalaisiin naisiin kohdistuva ma tujen tekemä väkivalta.
Tee aiheelle oma ketju. Nyt puhuttiin suomalaisen naisen mieheen kohdistamasta väkivallasta.