Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
"Ei ne voi laittaa ketään esittämään eläimiä." Eipä vissiin.
Minä haluaisin olla sika ja paskoisin pitkin lattioita ja röhkisin vaan. 😂😂😂😂😂.
Aika 50/50 asukkaat jakautuu oikeiden eläimien ja mökkiläisten välille :D Arttu ja Timo sanoo, ettei taloon voi tulla oikeita eläimiä, Sasa ja Marko inttää vastaan että kylläkyllä, miksi ei voisi olla? Joel huomauttaa, että olisihan se varmaan eläinrääkkäystä, mutta Sasan mielestä ei ollenkaan, jos heille annetaan tarkat ohjeet. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Sami miettii, kun Paula oli niin pyhästi loukkaantunut ja raivoissaan, kun jengi kehtas heittää läppää hänestä ja Samista.
Varmaan miettii, että Paulan mielestä hänen täytyy olla todella kuvottava, ruma ja ällöttävä.
Kaikki kumminkin tiesi että se oli läppää, mutta Paula pelkäsi tosissaan, että hänen kuvitellaan olevan Samista kiinnostunut.
Paula näytti oksennusliikkeitä samalla kun sanoi, että ette kai luule että mä olisin jotenkin kiinnostunut tosta. Jos mä olisin kessu, vaikka ONNEKSI en ole, niin olisin kyllä loukkaantunut.
Vanhustenkodissakin on enemmän äksöniä ku talossa :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Sami miettii, kun Paula oli niin pyhästi loukkaantunut ja raivoissaan, kun jengi kehtas heittää läppää hänestä ja Samista.
Varmaan miettii, että Paulan mielestä hänen täytyy olla todella kuvottava, ruma ja ällöttävä.
Kaikki kumminkin tiesi että se oli läppää, mutta Paula pelkäsi tosissaan, että hänen kuvitellaan olevan Samista kiinnostunut.
Ja miksi Paula niin tosissaan pelkäsi, että hänestä kuviteltaisiin, että hän olisi Samista kiinnostunut?
Itse jos olisin tuolla halaillut ja nojaillut Samin kanssa, niin en edes pelkäisi, että kukaan kuvittelisi siitä tosissaan jotain romanttista. Tajuisin kyllä että se on läppä.
Ehkä Paula sen takia raivostui, koska tiesi itse, että läpässä oli jotain perää.
Eilen muuten oli jännä, kun Samilta pyydettiin pitämään puhetta. Hän tokaisi, että itseasiassa voisi pitääkin puheen.
Hän oli aloittamassa tyyliin, että ainahan näissä läpissä jotain juurta on... mutta sitten homoidaripelle bigbrother keskeytti sen puheen ja kutsui Samin pkmökkiin.
Olisin halunnut kyllä kuulla sen puheen loppuun.
Kohta toi Niko läväyttää tota Roopea leukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BB Suomi 2020 21.9 Mökki draama
Viime öinen riita
Roopen todellinen luonne paljastui kun sysäsi syyt täysin muiden niskoille. Samoin Nikon pisteet, pelottavan aggressiivinen ja törkeä suustaan.
Kristiina kykeni hoitamaan keskustelun hienosti ja hermostumatta.
Roope oli kyllä niin raukka.
Niko ei ollut edes paha suustaan. Ihan oikein totesi kun sanoi Paulan olevan lapsellinen 40 vuotiaaksi.
Paulahan se tässä oli pelottavan aggressiivinen ja inhottava kun itketti 140cm pikku Krisseä, joka teki kaikkensa sovitellakseen olemattoman virheensä.
Roope laittoi itkemään Krissen, ei Paula.
Mökin puolella heti keskustelu vähentynyt kun Minna lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla OP:n hiljaista myhäilyä katsoessa tuli mieleen, että onkohan tämä joku koditon puliukko, joka vahingossa päätyi BB-mökille? Ehkä hän ei oikeasti olekaan roskakuski, vaan vain asuu roskiksessa? xD No joo, ei sentään, mutta onhan hän kertakaikkisen hämärä tyyppi.
OP:n kulmien alta muiden ilmeitä mulkoilu on epämiellyttävä piirre tuossa tyypissä. En luottaisi tuohon ihmiseen, jos olisi esim tyokaveri. Työyhteisössäni on samanlainen silmillään vilkuilija, kuin OP. Katsoo heti muiden ilmeitä kun joku sanoo jotain. Yöks.
Mä oon törmännyt samanlaiseen ilmeilijään naisvaltaisilla aloilla. Kiusaamisen muoto sekin. Joku sanoo jotain, ilmeilijä osoittaa toiselle halveksuntaa/huvittuneisuutta merkitsevällä katseella.
Sinulla ei taida olla omaa elämää muuta kuin vahtia asukkaiden kasvoja 247. Ilmeily ei ole kiusaamista. Sitä ei ole laissa määritetty ja eikä tulla määrittämään. Ota huomioon et kehitysvammaiset ilmeilevät ja he voisivat aina saada huonoa imagoa heille itselleen.
Siis onko O-P kehitysvammainen? Tiedän täsmälleen tuon ilmeilevän tyypin kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula näytti oksennusliikkeitä samalla kun sanoi, että ette kai luule että mä olisin jotenkin kiinnostunut tosta. Jos mä olisin kessu, vaikka ONNEKSI en ole, niin olisin kyllä loukkaantunut.
Lapsellista sellainen oksennuseleiden tekeminen. Paula suuttui vain, koska on oikeastikin puutteessa, ja hänelle kelpaa kuka vaan köriläs, joka häntä suostuu paijailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei, voisiko joku vinkata, mistä löytyy bb 24/7 ruudun etusivulla mainostetut bb-kilpailut?
Tarkoitetaanko sillä jotain muuta kuin arvontoja? Muutenkin bigbrother.fi-sivuston sisältö on aika alkeellinen. Hoidetaanko sitä talkoilla vai mistähän se johtuu?Vai onko niin, ettei talon asukkaiden toiminnasta vaan yksinkertaisesti ole mitään "uutisen" arvoista kerrottavaa?
Big Brother-sivusto:
Äänestykset, kilpailut ja paljon muuta löydät osoitteesta bigbrother.fi
Koko paska on sanoman kusetusta, rahat pois tyhmiltä.
Tuotannossa ho - motransu krystal, idiootti virtanen ja juoppo ahomaa.
Ihan täyttä pas*kaa koko BB, näin huonoa ei ole ollut yksikään aikaisempi kausi, nyt alitetaan jopa viime vuosi.
Talossa, homoja, transuja, bi, sateenkaariperheen läski muija, paskan puhuja.
Ja mökkiläisiä kusetaan koko ajan 6-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, voisiko joku vinkata, mistä löytyy bb 24/7 ruudun etusivulla mainostetut bb-kilpailut?
Tarkoitetaanko sillä jotain muuta kuin arvontoja? Muutenkin bigbrother.fi-sivuston sisältö on aika alkeellinen. Hoidetaanko sitä talkoilla vai mistähän se johtuu?Vai onko niin, ettei talon asukkaiden toiminnasta vaan yksinkertaisesti ole mitään "uutisen" arvoista kerrottavaa?
Big Brother-sivusto:
Äänestykset, kilpailut ja paljon muuta löydät osoitteesta bigbrother.fi
Koko paska on sanoman kusetusta, rahat pois tyhmiltä.
Tuotannossa ho - motransu krystal, idiootti virtanen ja juoppo ahomaa.
Ihan täyttä pas*kaa koko BB, näin huonoa ei ole ollut yksikään aikaisempi kausi, nyt alitetaan jopa viime vuosi.
Talossa, homoja, transuja, bi, sateenkaariperheen läski muija, paskan puhuja.
Ja mökkiläisiä kusetaan koko ajan 6-0
Aamen
Urpieinari kirjoitti:
Mikä on Kristiinan anti ohjelmalle, pesee hampaitansa 10 kertaa päivässä ja käyttää trasselia nenässään aivan ilman syytä, liekö pakkoneurooseista kärsivä ihminen. krisse ulos syntyy tulos.
Minäkin ihmettelen miksi tollanen lapsen oloinen päänrassaaja on tuonne otettu.
Mökkiläisten helvetti ei lopu koskaan. Vieläkään ei pääse sisälle.
Häädetyn herja saa olla koira eli Niko joka ei äänestänyt Minnaa?
Onko tuollaisten 20-25 vuotiaiden keskuudessa yleistäkin tuollainen englanniksi vääntäminen, kuin se olisi coolia ja hauskaa.
Jotenkin lapsekkaan oloista.
menikö toi kati taas jotenki vaikeeks ku tuli tehtävänanto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä erikoinen heitto OP:lta, että veikkaa tilanteen olleen 80-20 Samin hyväksi. Noinko ne näkee Minnan? Oikeasti kyse oli puolesta prosentista! Eikö niille koskaan kerrottu, että Minna ja Roope voittivat suosikkiäänestyksen, ja valitsivat siksi kaksintaistelijat talonkin puolelta?
Tuskin äänestystulos kertoi muusta kuin minnasäälijöiden ahkeruudesta äänestää. Minna on silakkojen uusi lemmikki.
Minäkään en äänestänyt kessua, vaikka inhosin minnaa.
No jo pomppas. Itse olen persuakin persumpi ja olisin toivonut Minnan jäävän. Vastakkain olivat 2 konservatiivia Sami ja Minna. Samiin minulla meni maku, koska on naimisissa ja ollut lähekkäin Paulan kanssa. Minna oli kuitenkin todella kiltti, joten varmasti sai myötätuntoa myös silakoilta (ei mitään hajua asiasta).
Vihervasemmistolaisia (puheiden perusteella) on bb:ssä paljon enemmän.
Nytkö sitten katsojat äänestävät kenestä tulee koira? Voi vee, ja äänestävät sitten Roopen.
Timo: "En mä usko että ne on oikeita eläimiä, mä veikkaan et ne on mökkiläisiä ja Joel joutuu keinosiementää Ollin."