Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun talossa puhutaan jotain mielenkiintoista, niin Sasan ilme näyttää siltä niinkuin ajattelisi "ei viddu miten tylsiä juttuja"
Sasalle kaikki mikä ei liity meikkaamiseen, miehiin tai muuten ulkonäköön ja pinnallisiin juttuihin, menee korkealta ja kovaa ohi. kapasiteetti ei yksinkertaisesti riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katin todellinen luonne taas paljastui, jos on tosiaan pilkannut mökkikilpailijoiden ylipainoa kuvailevin esityksin. Pitääpä kelata ja katsoa pitääkö paikkansa.
Tapahtui siinä kohtaa kun Niko ja Kessu tuli paikalle, ennenkuin kisa ehti alkaa. Nauroivat siellä kaikki
Nauru raikas ei yksin Kati. Kumpikin sais pudottaa painoa nää pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa alkaa naiseksi tyyliin se pappi joku Marja-Sisko mutta ei tarvitse silpoa luojanluomaa naamaansa pilalle sen takia, jos alkuperäinen on riittävän hyvä. Käy lopulta kuin Pete Burnsille tai Michael Jacksonille, enkä tarkoita heidän kuolemaansa.
Kerrotko, miksi tähän tarvitaan sinun lupa?
Koska parikymppinen nuori ei ole kypsä päättämään asiasta.
23 v Ella on. Hän tuntee itsrnsä naiseksi ts syntynyt väärään sukupuoleen. Mikä siinä on vaikea käsittää????
ei nämä ahdasmieliset älykkyysosamäärältään alle kengän koon, ihmiset tuu ikinä varmaan käsittää. onneks maailmassa on hyviäkin tyyppejä toisinku nää ihmisroskat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katin todellinen luonne taas paljastui, jos on tosiaan pilkannut mökkikilpailijoiden ylipainoa kuvailevin esityksin. Pitääpä kelata ja katsoa pitääkö paikkansa.
Tapahtui siinä kohtaa kun Niko ja Kessu tuli paikalle, ennenkuin kisa ehti alkaa. Nauroivat siellä kaikki
Nauru raikas ei yksin Kati. Kumpikin sais pudottaa painoa nää pojat.
ei oo sinun keho nii onneks sun ei tarvii huolehtia kenenkään muun painosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa alkaa naiseksi tyyliin se pappi joku Marja-Sisko mutta ei tarvitse silpoa luojanluomaa naamaansa pilalle sen takia, jos alkuperäinen on riittävän hyvä. Käy lopulta kuin Pete Burnsille tai Michael Jacksonille, enkä tarkoita heidän kuolemaansa.
23 v Ella on. Hän tuntee itsrnsä naiseksi ts syntynyt väärään sukupuoleen. Mikä siinä on vaikea käsittää????
ei nämä ahdasmieliset älykkyysosamäärältään alle kengän koon, ihmiset tuu ikinä varmaan käsittää. onneks maailmassa on hyviäkin tyyppejä toisinku nää ihmisroskat
Sinun ulosantisi vaikuttaa peruskoulun kesken jättäneen ÄO 70 omaavan henkilön tuotokselta. Olen erään alan maisteri, hyvässä virassa enkä silti pidä tästä transvouhotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tämän vuoden BB:ssä ilkeitä ihmisiä
Vähemmän koulutettuja mitä v 2019.
Voi että olisin halunnut olla talossa Sinin kanssa samaan aikaan ja laittaa hänet itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun talossa puhutaan jotain mielenkiintoista, niin Sasan ilme näyttää siltä niinkuin ajattelisi "ei viddu miten tylsiä juttuja"
Sasalle kaikki mikä ei liity meikkaamiseen, miehiin tai muuten ulkonäköön ja pinnallisiin juttuihin, menee korkealta ja kovaa ohi. kapasiteetti ei yksinkertaisesti riitä.
Meni Ruotsin valtion rahat hukkaan kun päästi Sasan kauppatieteelliseen viemään jonkun toisen paikan. Sasa on ikuinen vaatekaupan puotipuksu.
Kati ulos seuraavaksi.. luulee pääsevänsä pitkälle mutta miten väärässä onkaan. Inhottava ihminen..
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarityyppejä puolustavat heterot ovat raskaita. Eivät älyä, että myös se sateenkaari voi suoltaa täyttä p*skaa ihmisistä. Kuten olemme tällä kaudella Ellasta oppinut, haukkuminen on ihan arkipäivää ja viime kaudella Tarina ja Kevin olivat tosi kovia luokittelemaan ihmisiä. Ihmisiä hekin ovat, eikä kilttejä yli-ihmisiä.
Pointti on siinä että se sateenkaarius tai vaikka trans-sukupuolisuus ei ole se tekijä joka tekee ihmisestä p*skapään! Täällä transutellaan ja puhutaan ihmisistä nimillä jotka selkeesti loukkaa trans-sukupuolisen sukupuoli-identiteettiä. Että aivan kuin seläntakana puhuminen johtuisi jotenkin heidän sukupuolestaan/identiteetistään. Se on transfobiaa ja todella väärin. En usko että kukaan ajattelee että jonkun tyypin ilkeily olis ok koska se on trans-sukupuolinen tai vaikka lesbo.
Niin tyhmään asiaan nyt takerruin, että onpas Timon äiti saanut hänet melko iäkkäänä. timo kertoi äitinsä syntyneen -21.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bb-talossa koskaan ollut autistia/asbergeria?
Ei semmoiset taida hakea ohjelmaan.Onkohan Minnassa vähän jotain asbergerin piirteitä.
Miksi nykyään kaikki pitää medikalisaatioida?
Minnalla ja Markolla pitäis olla koskemattomuus. Noihan joutuu häätöön. Varmaan su ryhmät yhdistetään ellei jo la.
Nikolla tuli koulukiusaamistraumat pintaan häpeä BB epäreiluuttasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulosantisi vaikuttaa peruskoulun kesken jättäneen ÄO 70 omaavan henkilön tuotokselta. Olen erään alan maisteri, hyvässä virassa enkä silti pidä tästä transvouhotuksesta.
niimpä niin :D erään alan maisterikin vielä. eikai se sinun virkasi sitä kerro että olet sosiaalisesti älykäs ja hyväksyt ihmiset. mutta olet ahdasmielinen virastasi huolimatta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina samastunut miehiin ja ajatusmaailmani on tyypillisesti miehinen.
Ei silti koskaan ole pälkähtänyt mieleeni, että olen "syntynyt väärään sukupuoleen".
Mä nyt vaan olen tämmöinen erilainen nainen. Seksuaalisesti olen suuntautunut vain miehiin, mutta parikymppisenä homot muuten kiehtoivat minua. Ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Minna päästelee koko ajan kaikkia tyhmiä ääniä; jiiyyyyy juuuyyyy!
Eikö se tajua olla hiljaa.
Etkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Voi että olisin halunnut olla talossa Sinin kanssa samaan aikaan ja laittaa hänet itkemään.
Miten olisit itkettänyt asukasta ja miten luulet, että katsojat olisivat suhtautuneet siihen?
Vierailija kirjoitti:
Miten Minnaa ei HÄVETÄ tuo, että puhuu koko ajan ja vie toisilta tilan. On ihan sokea omalle käytökselleen.
Vaikuttaa narsistilta.
Minna päästelee koko ajan kaikkia tyhmiä ääniä; jiiyyyyy juuuyyyy!
Eikö se tajua olla hiljaa.