Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Minnalla ja Markolla pitäis olla koskemattomuus. Noihan joutuu häätöön. Varmaan su ryhmät yhdistetään ellei jo la.
Viikkotehtävän voittaneella joukkueella ei tarvitse osallistua nimeämisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa alkaa naiseksi tyyliin se pappi joku Marja-Sisko mutta ei tarvitse silpoa luojanluomaa naamaansa pilalle sen takia, jos alkuperäinen on riittävän hyvä. Käy lopulta kuin Pete Burnsille tai Michael Jacksonille, enkä tarkoita heidän kuolemaansa.
Kerrotko, miksi tähän tarvitaan sinun lupa?
Koska parikymppinen nuori ei ole kypsä päättämään asiasta.
23 v Ella on. Hän tuntee itsrnsä naiseksi ts syntynyt väärään sukupuoleen. Mikä siinä on vaikea käsittää????
Minulla ei ole mitään sukupuolekorjausleikkausta vastaan, se on toimiva peli sekin. Mutta järjettömiä kauneusleikkauksia vastaan on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Minna ymmärrä, että koko ajan ei ole pakko puhua. Et joskus on ihan ok olla hiljaakin...
En pysty enää katsomaan mökkiä tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Internetistä opittua: transfobia on ok, koska joku transihminen on itsekin sanonut jotain loukkaavaa!
Niko loukkasi kaikkia transsukupuolisia.
Ella loukkasi kaikkia r-vikaisia. Onko r-vikainen mitättömämpi ihminen kuin transihminen, kun siitä ei saa loukkaantua?
Itse asiassa minullekin tuli tästä r-vialle nauramisesta paha mieli, vaikka olen s-vikainen. Että näinkö minullekin puhevikaiselle selän takana nauretaan ja matkitaan. Eli tämä loukkasi kaikkia puhevikaisia.
Sinulle tuli paha mieli, mutta mistä olet saanut päähäsi niputtaa puhevikaiset yhdeksi loukkaantuvaksi homogeeniseksi ryhmäksi, jota juuri sinä edustat.
Minä en loukkaantunut lainkaan. Kuinka joku tuntematon yksittäinen ihminen voisi edes loukata minua?
Mökillä valmistaudutaan evakuoitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna päästelee koko ajan kaikkia tyhmiä ääniä; jiiyyyyy juuuyyyy!
Eikö se tajua olla hiljaa.
Etkö itse?
Ymmärrän että olet uskovainen tai kiusattu tai jotakin shittiä, mutta nyt ei ole kyse siitä.
Sulla ei ole nähtävästi 24/7 niin et kuule tuota vinkumista ja jatkuvaa hälätystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Minnaa ei HÄVETÄ tuo, että puhuu koko ajan ja vie toisilta tilan. On ihan sokea omalle käytökselleen.
Vaikuttaa narsistilta.
No ei vaikuta. Vaikuttaa siltä, että yrittää epätoivoisesti päästä mukaan porukkaan eikä oikein tiedä miten se tapahtuu. Yrittää esim. keksiä hauskoja sutjautuksia, mutta toiset eivät niistä innostu.
Minusta on surullista se miten tässäkin näkee luonnon mahdin. heikommat hyljätään. Ja en ole mikään Minna-fani, minuakin vaivaannuttaa tuo, ja toivoisin, että voi, kun jotenkin ymmärtäisi nyt vähän yrittää vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa alkaa naiseksi tyyliin se pappi joku Marja-Sisko mutta ei tarvitse silpoa luojanluomaa naamaansa pilalle sen takia, jos alkuperäinen on riittävän hyvä. Käy lopulta kuin Pete Burnsille tai Michael Jacksonille, enkä tarkoita heidän kuolemaansa.
23 v Ella on. Hän tuntee itsrnsä naiseksi ts syntynyt väärään sukupuoleen. Mikä siinä on vaikea käsittää????
ei nämä ahdasmieliset älykkyysosamäärältään alle kengän koon, ihmiset tuu ikinä varmaan käsittää. onneks maailmassa on hyviäkin tyyppejä toisinku nää ihmisroskat
Sinun ulosantisi vaikuttaa peruskoulun kesken jättäneen ÄO 70 omaavan henkilön tuotokselta. Olen erään alan maisteri, hyvässä virassa enkä silti pidä tästä transvouhotuksesta.
niimpä niin :D erään alan maisterikin vielä. eikai se sinun virkasi sitä kerro että olet sosiaalisesti älykäs ja hyväksyt ihmiset. mutta olet ahdasmielinen virastasi huolimatta :)
Niinpä, ei niimpä!
En ole mielestäni muuten ahdasmielinen, minulla on hyviä bi- ja homoseksuaalisia ystäviä ja rakas veljenikin on homoseksuaali. Tämä transvouhotus vain ylittää jonkin rajan - miehestä ei tule naista eikä naisesta miestä vaikka kuinka yritettäisiin ja biologiaa, faktoja ja luontoa vastaan pullikoivat aktivistit vain ärsyttävät itseäni suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Minna ymmärrä, että koko ajan ei ole pakko puhua. Et joskus on ihan ok olla hiljaakin...
En pysty enää katsomaan mökkiä tämän takia.
Pystyi kattomaan ennen tuota poikien mokailua. Minnasta tuli tuon keissin jälkeen tuollainen epävarma kälättäjä. Jotkut käyttäytyy epävarmana noin. Eivät osaa vaieta.
Myötähävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna päästelee koko ajan kaikkia tyhmiä ääniä; jiiyyyyy juuuyyyy!
Eikö se tajua olla hiljaa.
Etkö itse?
Ymmärrän että olet uskovainen tai kiusattu tai jotakin shittiä, mutta nyt ei ole kyse siitä.
Sulla ei ole nähtävästi 24/7 niin et kuule tuota vinkumista ja jatkuvaa hälätystä.
Kokoajan mökki on taustalla. Tuollainen sinun jatkuva nälviminen on vastenmielistä ja jopa sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Nikolla tuli koulukiusaamistraumat pintaan häpeä BB epäreiluuttasi!
Nikon temperamentilla on tosiaan saattanut olla hieman pelätty jo kouluaikoinaan.
Mihin ne evakuoidaan jos Helsinkiin tulee myrsky ?
Menevätkö taloon ? Ja mitenhän kova myrsky pitää olla, että evakuointi tapahtuu ?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina samastunut miehiin ja ajatusmaailmani on tyypillisesti miehinen.
Ei silti koskaan ole pälkähtänyt mieleeni, että olen "syntynyt väärään sukupuoleen".
Mä nyt vaan olen tämmöinen erilainen nainen. Seksuaalisesti olen suuntautunut vain miehiin, mutta parikymppisenä homot muuten kiehtoivat minua. Ei enää.
Mitä yrität sanoa? Transsukupuolisuus on eri asia kuin olla epätyypillinen sukupuolensa edustaja. En minäkään kovin naisellinen ole, mutta en silti pidä itseäni miehenä tai muunsukupuolisena. Joku toinen biologinen nainen taas voi kokea syntymäkehonsa sukupuoli-identiteetilleen vääräksi eikä hän voi mieltään muuksi muuttaa, vaikka muut yrittäisivät pakottaa.
Kukaan ei ole pakottamassa ketään feminiinistä miestä tai maskuliinista naista transsukupuoliseksi. Transsukupuolisuus on oma kokemus, ei muiden sanelema asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bb-talossa koskaan ollut autistia/asbergeria?
Ei semmoiset taida hakea ohjelmaan.Onkohan Minnassa vähän jotain asbergerin piirteitä.
Ei. Ainoastaan puutteesta kärsivän piirteitä.
Sasalla jo viides pala pizzaa menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko bb-talossa koskaan ollut autistia/asbergeria?
Ei semmoiset taida hakea ohjelmaan.Onkohan Minnassa vähän jotain asbergerin piirteitä.
No ei kyllä...Muistatteko Esa A:n takavuosilta? Hän olisi ehkä lähinnä autismin kirjon tätä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei nämä ahdasmieliset älykkyysosamäärältään alle kengän koon, ihmiset tuu ikinä varmaan käsittää. onneks maailmassa on hyviäkin tyyppejä toisinku nää ihmisroskat
Sinun ulosantisi vaikuttaa peruskoulun kesken jättäneen ÄO 70 omaavan henkilön tuotokselta. Olen erään alan maisteri, hyvässä virassa enkä silti pidä tästä transvouhotuksesta.
niimpä niin :D erään alan maisterikin vielä. eikai se sinun virkasi sitä kerro että olet sosiaalisesti älykäs ja hyväksyt ihmiset. mutta olet ahdasmielinen virastasi huolimatta :)
Niinpä, ei niimpä!
En ole mielestäni muuten ahdasmielinen, minulla on hyviä bi- ja homoseksuaalisia ystäviä ja rakas veljenikin on homoseksuaali. Tämä transvouhotus vain ylittää jonkin rajan - miehestä ei tule naista eikä naisesta miestä vaikka kuinka yritettäisiin ja biologiaa, faktoja ja luontoa vastaan pullikoivat aktivistit vain ärsyttävät itseäni suuresti.
Tämä on sinun mielipide, ei fakta.
Täällä joku loukkaantuu kaikkien transihmisten puolesta, kun Niko haukkuu yhtä ja joku loukkaantuu kaikkien puhevikaisten puolesta, kun Ella loukkaa yhtä. Ei noita loukkauksia ole tarkoitettu koko ihmisryhmää vastaan vaan yksittäiseksi solvaukseksi, mutta eihän tätä mielensäpahoittajat tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Minnaa ei HÄVETÄ tuo, että puhuu koko ajan ja vie toisilta tilan. On ihan sokea omalle käytökselleen.
Vaikuttaa narsistilta.
No ei vaikuta. Vaikuttaa siltä, että yrittää epätoivoisesti päästä mukaan porukkaan eikä oikein tiedä miten se tapahtuu. Yrittää esim. keksiä hauskoja sutjautuksia, mutta toiset eivät niistä innostu.
Minusta on surullista se miten tässäkin näkee luonnon mahdin. heikommat hyljätään. Ja en ole mikään Minna-fani, minuakin vaivaannuttaa tuo, ja toivoisin, että voi, kun jotenkin ymmärtäisi nyt vähän yrittää vähemmän.
Epätoivoista väkisin yrittämistä. Jos hän olisi hiljaa ja rauhallinen, eikä teennäinen ja epävarma väkisin vääntäjä, niin ihan varmasti hän olisi päässyt paremmin porukkaan. Muut olisivat silloin varmasti enemmän kyselleet häneltä ja olleet aktiivisemmin ottamassa häntä mukaan joukkoon.
Nyt hän vaan tekee itsestään luontaan työntävän.
Niko voisi oikeasti lopettaa tuon mököttämisen, koska muutkin kärsii jo tuosta.
Krisse oli ärsyttävä, kun hoki monta kertaa Nikolle, että "oot sitten vaan parempi" "oot sitten vaan jatkossa parempi" " pääasia että itse tajuat ja haluat olla parempi".
Montako kiloa Sasalle on tullut talossa lisää?