Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta, joka tekee naimisissa olevan miehen kanssa lapsen?

Vierailija
11.11.2023 |

Asiallisia mielipiteitä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, helppo, moraaliton ja epätoivonen.

Vierailija
2/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta toimintaa. Epärehellistä, petollista, julmaa ja loukkaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa, helppo, moraaliton ja epätoivonen.

Mä nyt siis oletan että puhut miehen pettämisestä ja siitä seuranneesta mukulasta kun et vaivautunu tarkentaan.

Vierailija
4/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo tieto vielä anna muuta mielikuvaa, kuin nainen varmaan on lapsirakas. Joskin eihän se varmaa ole sekään. Jokatapauksessa iso osa naisista tekee lapsia naimisissa olevien miesten kanssa.

Vierailija
5/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihan siitä, että onko naimisissa itse tuon kyseisen miehen kanssa? Jos ei, enemmän kiinnostaa miksi mies tekee au-lapsen?

Vierailija
6/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin tein, peräti kaksi. Kyseessä oleva mies oli aviomieheni, nyttemmin eksä.

Vierailija
7/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet naimissa olevasta miehestä, joka saattaa toisen naisen raskaaksi?

Vierailija
8/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö, et on naimisissa? Onko harhautettu luulemaan eron olevan nurkan takana?

Voi olla ihan sellainenkin joka halusi lapsen muttei miestä.

Monta näkökulmaa.

Vierailija
9/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan lapsen mut mitä tekee naimisissa oleva mies paneskelemassa vapaita naisia?

eikä vaivaudu huolehtimaan ehkäisystä. 

Vierailija
10/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan  ihmettelen enempi tuon miehen toimintaa kuin naisen.... Mikä on hänen motivaationsa saada lapsi avioliittonsa ulkopuolella? - Toinen juttu on se, että mies luovuttaa siittiöitään ja auttaa näin joidenkin lapsettomuudesta kärvistelevien taakkaa

Uskovainen mies

Vierailija
11/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat ilmeisesti Halliksen jalkavaimoon? No kuka tekee Halliksen kanssa lapsen? 

Vierailija
12/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erottiin, miehellä oli joku vosu raskaana.

En tiedä miten, mutta aika myöhäässä vaiheessa vosulla tuli keskenmeno. Hirvittää vähän miksi, koska exä oli epätoivoinen eikä halunnut lasta.

Exä on sinkkuna edelleen. Tästä on yli 10 vuotta. Minä en ole.

Vierailija
13/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on siinä, että saa aviomiehensä kanssa lapsen?

Vierailija
14/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiatonta toimintaa. Epärehellistä, petollista, julmaa ja loukkaavaa.

Ja tämä kaikki ennen kaikkea sitä omaa lasta kohtaan. Että ei kyllä mikään vuoden äitikään todella.

Vierailija
15/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan  ihmettelen enempi tuon miehen toimintaa kuin naisen.... Mikä on hänen motivaationsa saada lapsi avioliittonsa ulkopuolella? - Toinen juttu on se, että mies luovuttaa siittiöitään ja auttaa näin joidenkin lapsettomuudesta kärvistelevien taakkaa

Uskovainen mies

Todennäköisesti tämän puolisoaan pettävän miehen tarkoitus ei todellakaan ole saada lasta, mutta kun ehkäisy pettää niin voi voi.

Törkeää toimintaa sekä mieheltä että tältä pettämiseen osallistuvalta naiselta.

Vierailija
16/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu.   Tiedän kaksi ex-tuttua (vuodet vieroittaneet)   jotka saivat kaksoset lasten isän jatkaessa avioliittoaan.   Kyllä tunnustaen lapset.

Toinen varakas yrittäjä,  ei sellaisesta avioliitosta lähdetä omaisuutta jakamaan sihteerikön takia  vaan lepytellään vaimo.

Vierailija
17/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäisellä miehelläni oli kaksi perhettä yhtäaikaa. Itse olin vaimo numero kolme. Vuosikymmeniä ennen minua hänellä oli yhtäaikaa kaksi perhettä.

Vierailija
18/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sai minut kun isä oli vielä naimisissa äitipuolen kanssa. Olivat naimisissa virallisesti, mutta käytännössä suhde oli tauolla tms., ja myös sisarusten äiti tiesi tilanteen. Erosivat myöhemmin, mutta vasta silloin kun olin 4v. Myös sisarusten äiti sai lapsen toisen miehen kanssa ollessaan virallisesti vielä naimisissa isän kanssa.

Vierailija
19/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ihan siitä, että onko naimisissa itse tuon kyseisen miehen kanssa? Jos ei, enemmän kiinnostaa miksi mies tekee au-lapsen?

Erinomainen kysymys! Itse näet ymmärsin Ap:n avauksen empimättä niin. että häm tarkoitti, että "lapsen tekevä" nainen olisi joku muu kuin miehen aviopuoliso. 

Uskovainem mies

Vierailija
20/23 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun erottiin, miehellä oli joku vosu raskaana.

En tiedä miten, mutta aika myöhäässä vaiheessa vosulla tuli keskenmeno. Hirvittää vähän miksi, koska exä oli epätoivoinen eikä halunnut lasta.

Exä on sinkkuna edelleen. Tästä on yli 10 vuotta. Minä en ole.

Käytät rumaa nimitystä naisesta, jonka kanssa silloinen miehesi oli harrastanut seksiä. Millä

haukkumasanalla kutsut miestäsi? Miehesi oli varattu ja meni silti sänkyyn toisen naisen kanssa.

Eli miehesi teki väärin. Miehelläsi oli velvollisuus pysyä uskolisena.