Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
11681/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katilla on muuten hauskoja lakkeja. Piristää nähdä värikkäitä lakkeja näin syksyllä 😊

Laskelmoitua huomionherättämistä. Liian päälleliimatun oloista. Näyttävät kaikki vielä ihan uusilta eli eivät voi olla edes mitään vanhoja lempparihattuja.

Katilla ja Markolla synkkaa hyvin.

Onko Marko hattu?

Vierailija
11682/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan kiva että Marko pääsi tuonne taloon, pidin sitä ihan turhana jätkänä :D Mutta se miten se meni sinne ja otti tilan heti haltuun niin olin että wau :D

Tässä on Talon alfa. Otti lennossa iskän, äiskän ja johtajan paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11683/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko näyttää olevan täällä silmätikkuna. Teki/sanoi mitä tahansa, niin aina menee väärin.

Vierailija
11684/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikista asukkaista mielipide. Pidä tai et - tää on mun mielipide.

Kati - maskuliinisen kaunis mut aika tylyttäjä välillä, mut sentään onneks osaa myöntää virheitään ja on kehityskelpoinen

Arttu - kohtalaisen ulkonäön omaava 'viikinki' mutta kuitenkin kakaramainen mammanpoika, tanssii naisten pillin mukaan

Sini - kuinka moni pilaa elämänsä viikossa... Huh mun käy jo sääliksi millainen ripuli iski akan naamaan

Joel - siis kuka? Menny täysin ohi

Ella - tämä turbohuuli jonka oleminen pelkkää meikkaamista ja asujen vaihtoa. Heräisi nyt viimein siihen että tarvitaan ihan persoona eikä pelkkää ulkonäköä

Minna- symppis aito ja kiehtovin. Ei antanut apinoiden päästä ihon alle. Mun voittajasuosikki

Sasa - muiden vietävissä mut pirteä ja nyt kun Sini onneksi lähti, voi jopa olla tosi jees

Timo - vihaan käärmeitä mut Timo on symppis, selkeesti kokenut paljon ja omaa viisautta mistä näillä jollain pissiksillä ei oo mtn käryy

Paula - vähän tekopirtee. Yrittää olla 27v äijä ja musta kyseinen juttu aika noloo, vaikka arvostankin tiettyä linjaa olla tämmönen rempsee täti

Roope - alun inhokki mut päivien edetessä tiettyä sydämellisyyttä ja mukavuutta havaittavissa, joten alkanut diggaan

OP - aika etäinen, ihan hauska hyyppä mut ei aiheuta fiiliksiä suuntaa tai toiseen

Sami - tästä ihme pökkelöstä kuoriutuikin aika herkkä ja kiintoisa kaveri. Toivon et pääsee pitkälle koska haluan seurata tätä kasvutarinaa

Kristiina - arvasin heti että bi-seksuaali, tulisin varmaan toimeen hyvin, jämerä akka

Niko - ihme uhriutuja ajoittain. Valivali. Anna lisää niin sais vähän kiinni kuka oot!

Tiia - mun yksi alkusuosikeista. Harmittaa ettei tuotanto voi hommata naistohtoria joka on myös tavanomaisen mukava ja kuuntelee muita. Vähän alleviivaa tätä jo aiempaa stigmaa et älykäs näinen on "hankala" , itse pidin Tiian huumorista ja olisin tullut toimeen

Marko - jäänyt tosi etäiseksi, toisaalta ihan symppis mut vähä simppeli.

Niin jokaista sanaa myöten samaa mieltä!

Vierailija
11685/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkooko nää sääntöjä vielä enemmän kuin viime vuoden porukka,

tuotanto tekee ihan muuta kun ei jakseta edes kuunnella..

Niko sanoi eilen mehän voidaan tehdä Minnalle sama kuin talolIiset teki?Selkee vihje.

Heti pitäis tulla "Rikotte sääntöjä"niinkuin joskus..

Ekä kerta kun ei ole 24/7eikä ole haitannut, twitteristä selvii hyvin mitä tapahtuu eli ei paljon mitään ja kooste riittää hyvin!

Vierailija
11686/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katilla on muuten hauskoja lakkeja. Piristää nähdä värikkäitä lakkeja näin syksyllä 😊

Laskelmoitua huomionherättämistä. Liian päälleliimatun oloista. Näyttävät kaikki vielä ihan uusilta eli eivät voi olla edes mitään vanhoja lempparihattuja.

Katilla ja Markolla synkkaa hyvin.

Markolla synkkaa kaikkien kans

Vierailija
11687/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, ihan niitten lakkien takia seuraan Big Brotheria.

Vierailija
11688/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??

Ehkä on jännittänyt kameroita enemmän, kuin etukäteen ajatteli jännittävänsä...

Vierailija
11689/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei muodostu suosikkia? Ainoa joka on jäänyt viime ajoilta mieleen on Kessu kun on näyttänyt erilaisia tunteita jotenkin aidosti eli ei ole mitään tekoitkua tms. Siis en osaa selittää, tavallaan hän ei missään nimessä ole suosikkini, mutta kun alkoi itkeä kun Marko lähti taloon niin teki mieli mennä halaamaan Kessua. Jotenkin on sellainen ehdoton jästipää jolla kuitenkin on tunteet ja ja jota kohtaan tuntee myötätuntoa. Jotakin särkyvää ja haurasta on Kessussa kuin ehkä Minnassakin. Samoin aitoutta.

Kessu on ehdottomasti kauden positiivisin yllätys siitä, miten sotilaallisen karkean ja jopa pelottavan ulkokuoren alla onkin tunteellinen, ajatteleva ja herkkä sydän.

Vähän kyllä edelleen silti pelottaa, että tulee vielä mokaamaan jotain viimeistään kännissä.

Vierailija
11690/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla ironiaa.

Vierailija
11691/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla ironiaa.

Toki olikin.

Vierailija
11692/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakit juu, mutta itselleni on opetettu se käyttäytyminen, että lakki/hattu päässä ei olla sisällä. Piste. Ja Katikin on jo "iällä", eikä mikään keskenkasvuinen teini, mikä ei tätä asiaa olisi ehkä vielä tiedostanut.

Vierailija
11693/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on lukenut tarkkaan millä jää mieleen hattua myöten. Laskelmoiva pt joita kuntosalit täynnä.

Vierailija
11694/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En tiedä onko aiheesta jo puhuttu ketjussa ja ketju on niin pitkä etten jaksa kaikkea selata läpi niin kysyisin tietääkö joku mikä lappu/teippi Kristiinalla on melkein joka jaksossa nenässä? Ensin ajattelin jotain mustapäiden irroitusteippiä mutta eihän sitä nyt joka päivä käytetä. 

Vierailija
11695/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??

Ehkä on jännittänyt kameroita enemmän, kuin etukäteen ajatteli jännittävänsä...

Mun mielestä OP on hauska, ei ehkä kovaäänisin mutta osallistuu keskusteluun kyllä ja lähtee juttuihin mukaan. Monesti kuuntelisinkin mielummin OPn ja jonkun toisen keskustelua, mutta kuva ja ääni tuntuu turhan usein keskittyvän johonkin Minnan jaaritteluun samalla kun lähistöllä vois olla kiinnostavampaakin kuunneltavaa.

Vierailija
11696/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan kiva että Marko pääsi tuonne taloon, pidin sitä ihan turhana jätkänä :D Mutta se miten se meni sinne ja otti tilan heti haltuun niin olin että wau :D

Tässä on Talon alfa. Otti lennossa iskän, äiskän ja johtajan paikan.

Olis ollut niin kiva nähdä miten Sini olisi reagoinut Markoon ja olisiko johtajuudesta taisteltu. Vai olisiko Sini liimautunut lauman uuden alfauroksen, Markon, kylkeen hipsuttelemaan. Tai yrittämään, koska en usko, että Marko olisi suostunut kosketeltavaksi kuten Arttu.

Vierailija
11697/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean sanomaan täst edes kaikille naisille jotka valittaa että joku on ahdistellut kiellosta huolimatta, että "v**un nössö, olisit sanonut sille!". 

Joel on kyllä sanonut ja näyttänyt ettei tykkää Sasan jatkuvasta kylkeen liimautumisesta, mutta ei vaikutusta. Sasa ei vaan tajua ja Isoveljeä ei kiinnosta puuttua tilanteeseen, koska kohteena on mies. Jos tuolla Marko alkais käyttäytymään vastaavasti vaikka Katia kohtaan niin peli puhallettais poikki samantien. 

Vierailija
11698/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan Markolla olla ikävä mökin jengiä 🤔

Toivottavasti porukat yhdistetään lähipäivinä.

Vierailija
11699/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana hauskoista, typerää pitää sisällä hattua/huppua aamusta iltaan. 

Vierailija
11700/104451 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäteippi? kirjoitti:

Hei. En tiedä onko aiheesta jo puhuttu ketjussa ja ketju on niin pitkä etten jaksa kaikkea selata läpi niin kysyisin tietääkö joku mikä lappu/teippi Kristiinalla on melkein joka jaksossa nenässä? Ensin ajattelin jotain mustapäiden irroitusteippiä mutta eihän sitä nyt joka päivä käytetä. 

Ollut jossain nenäleikkauksessa, minkä takia pitää iltaisin. Ei voinut sen takia pitää tehtävässä sitä samaa kasvosuojusta kuin muilla, kun se olisi painanut nenää ja oli se erilainen kasvosuoja.

Ketju on lukittu.