Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toivottavasti mökkiläiset pääsevät taloon asumaan ja talon porukka menee mökille. Olisi hauska nähdä miten Ella ja Sasa kestää mökkielämän....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??
Ehkä on jännittänyt kameroita enemmän, kuin etukäteen ajatteli jännittävänsä...
Mun mielestä OP on hauska, ei ehkä kovaäänisin mutta osallistuu keskusteluun kyllä ja lähtee juttuihin mukaan. Monesti kuuntelisinkin mielummin OPn ja jonkun toisen keskustelua, mutta kuva ja ääni tuntuu turhan usein keskittyvän johonkin Minnan jaaritteluun samalla kun lähistöllä vois olla kiinnostavampaakin kuunneltavaa.
Sain ensin kuvan perusmukavasta tyypistä, "kaikkien kaverista". OP:n osakkeet romahti mulla, kun Minnan tullessa mökille nimitti tätä saat*naksi ja suhtautui muutenkin vihamielisesti. Onneksi se ei kestänyt kuin yhden illan, nyt Minna on jo otettu täysin porukkaan.
Taas mua kiinostas enempi nuo miesten jutut taloss,a, mitä nuo naisten drinkkiselostukset
Seuraavaksi voisi bb:stä häätää Sasan ja ne Katin hatut! ärsyttäviä.
Eikö tuotanto voisi puuttua tuohon lapselliseen, epäkohteliaaseen hatun/hupun pitämiseen. Estää näkemästä ilmeitä. Laittaisi sitten kommandopipon päähänsä, erottuisi vielä paremmin joukosta.
Rintakarvat kirjoitti:
Epähygieenisen näköistä tuo artun ruoanlaitto. Kylpytakki levällään.
Juu ja eilen oli valmis käytttämään pilaantunutta lihaa.
No, kuvattaisiinpa Olli-Pekkaa sitten enemmän, jos hän on oikeasti jopa mielenkiintoinen.
Minnasta on somessa tehty suosikki ja kyllä se kamera on aika paljon hänessä. Antakaa OP:lle mahdollisuus!
Mikseivät ole jo areenalla? Pitääkö taas odottaa pitkälle iltapäivään ennen kuin viikkotehtävä jatkuu? Viikkotehtävän tulisi olla käynnissä yhtäjaksoisesti koko viikon (ma-pe) eikä niin, että vain muutaman tunnin ajan ja loppupäivä makoilua.
Rangaistuksia myös Katille ja Minnalle! Aiemmista kausista ei saa puhua, ulkomaailmaan ei saa viestiä eikä kameroita/BB-ohjelmassa oloa saa jatkuvasti huomioida ääneen.
Minna rupesi esittämään, oli rooli päällä jo silloin sunnuntain suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikolla on vähän hermot kireällä ja illalla kun joku teki hänelle jäynää heitti jollain Samia silmäkulmaan pimeässä.
Tollasesta tulee nopeasti lähtö. Tuotannolla ei taida olla tänä vuonna varaukkojakaan reservissä tiukkoja koronakaranteenuen takia.
Aikaisemmilla kausilla talosta on tullut lähtö jos on puhunut toiselle uhkaavasti vaikka ei ole edes koskenut. Muunmuassa Armi ja Tommy case.
Eipä tullut yllätyksenä Nikon suunnalta. Tuo silmäkulmaan heitto näytti vaaralliselta, toivottavasti ei sattunut pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan kiva että Marko pääsi tuonne taloon, pidin sitä ihan turhana jätkänä :D Mutta se miten se meni sinne ja otti tilan heti haltuun niin olin että wau :D
Tässä on Talon alfa. Otti lennossa iskän, äiskän ja johtajan paikan.
Olis ollut niin kiva nähdä miten Sini olisi reagoinut Markoon ja olisiko johtajuudesta taisteltu. Vai olisiko Sini liimautunut lauman uuden alfauroksen, Markon, kylkeen hipsuttelemaan. Tai yrittämään, koska en usko, että Marko olisi suostunut kosketeltavaksi kuten Arttu.
Mää mietin samaa, ois ollu hauskaa seurattavaa :D Marko tuskin olis alistunut tollaseksi lapatossuksi ku talon muut "miehet". Oisko Sinin ollut vaikea tulla toimeen miehen kans, joka on selkeästi vahva persoona vai mitä. Mutta sitä emme tule näkemään.
En ole seurannut aiempia kausia kuin ohimennen enkä seuraa tästäkään kuin pudotusjaksoa.. näkeekö noita päiväkirjahuonekäyntejä jaksoissa, tai missään?
T. Uusi koukuttuja
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät ole jo areenalla? Pitääkö taas odottaa pitkälle iltapäivään ennen kuin viikkotehtävä jatkuu? Viikkotehtävän tulisi olla käynnissä yhtäjaksoisesti koko viikon (ma-pe) eikä niin, että vain muutaman tunnin ajan ja loppupäivä makoilua.
Rangaistuksia myös Katille ja Minnalle! Aiemmista kausista ei saa puhua, ulkomaailmaan ei saa viestiä eikä kameroita/BB-ohjelmassa oloa saa jatkuvasti huomioida ääneen.
Ois varmaan aihetta laittaa pian se tehtävä kun kohta varmaan sataa kuin Esterin takapyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan kiva että Marko pääsi tuonne taloon, pidin sitä ihan turhana jätkänä :D Mutta se miten se meni sinne ja otti tilan heti haltuun niin olin että wau :D
Tässä on Talon alfa. Otti lennossa iskän, äiskän ja johtajan paikan.
Olis ollut niin kiva nähdä miten Sini olisi reagoinut Markoon ja olisiko johtajuudesta taisteltu. Vai olisiko Sini liimautunut lauman uuden alfauroksen, Markon, kylkeen hipsuttelemaan. Tai yrittämään, koska en usko, että Marko olisi suostunut kosketeltavaksi kuten Arttu.
Olisi varmaan lyöttäytynyt Markon kainaloon ja iholle samalla tyylillä kuin Artunkin, selittämällä miten olevinaan testaa tuleeko Arttu siitä mustasukkaiseksi.
Mökkilive on ihan Minnashow. Jää muut asukkaat varjoon, kun tämä pälättää koko ajan ja kamera kuvaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä rupean sanomaan täst edes kaikille naisille jotka valittaa että joku on ahdistellut kiellosta huolimatta, että "v**un nössö, olisit sanonut sille!".
Joel on kyllä sanonut ja näyttänyt ettei tykkää Sasan jatkuvasta kylkeen liimautumisesta, mutta ei vaikutusta. Sasa ei vaan tajua ja Isoveljeä ei kiinnosta puuttua tilanteeseen, koska kohteena on mies. Jos tuolla Marko alkais käyttäytymään vastaavasti vaikka Katia kohtaan niin peli puhallettais poikki samantien.
Voi, kun Suomessa ihmisillä ei ole oikeutta kieltäytyä :(
Kessun Ilmajoki läpät koomisia. Itsekin olen pohjanmaalta, niin naurattaa nuo stereotypiat. No minullekin tulee Ilmajoesta mieleen lähinnä traktorit ja puimurit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois varmaan aihetta laittaa pian se tehtävä kun kohta varmaan sataa kuin Esterin takapyllystä.
Ehkä se tulee vasta siihen aikaan kun normityöaikaa tekevilläkin on mahdollisuus seurata?
Joel perustaa lymyluolan johon miehet voi mennä makoilemaan ja vaihtelemaan toistensa autojen renkaita. Vaimoilta pääsy kielletty.
Aikaisemmilla kausilla talosta on tullut lähtö jos on puhunut toiselle uhkaavasti vaikka ei ole edes koskenut. Muunmuassa Armi ja Tommy case.