Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Artun käytökseen vaikuttaa myös se, että hän on kotoisin lestadiolaisperheestä. Tiedän, että hän on, koska olen itsekin, ja kyllä lessu toisen lessun tunnistaa.
Kommentti "ruttoraatoryökäle" (lestadiolaisten kirosana) paljasti hänet viimeistään.
Hän ei siis todellakaan ole saanut lapsuudenperheestään mitään "äijämallia." Koska lestadiolaismiehet nyt eivät ole "äijiä".
Auts, okei. Ei siis ihme, jos sopeutuminen mölyapinalaumaan ei tuota vaikeuksia, vaan vaikuttaa taitavammalta, kuin muut. Mutta kyse ei olekaan sopeutumistaidoista, vaan siitä, mihin on tottunut. Tosin Arttu lienee mukava kainalo ja turvasatama laumaelämästä stressaantuville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä transihmiset rahoittavat leikkauksensa, jotka ovat älyttömän kalliita? Nuoria ihmisiä, joilla harvoilla on sellaista työpaikkaa tai varallisuutta vielä, että saisi edes pankista suuria lainoja leikkauksia varten.
Ihan yhteiskunta ne rahoittaa eli verovaroista menee näitten frikkien leikkaukset.
Menen siis lääkäriin itkemään että haluan muuttua mieheksi, ja veronmaksajat maksavat minulle sellaisen työkalun kuin tahdon? Aika metkaa.
No jos haluat. Mitta haluatko sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä transihmiset rahoittavat leikkauksensa, jotka ovat älyttömän kalliita? Nuoria ihmisiä, joilla harvoilla on sellaista työpaikkaa tai varallisuutta vielä, että saisi edes pankista suuria lainoja leikkauksia varten.
Ihan yhteiskunta ne rahoittaa eli verovaroista menee näitten frikkien leikkaukset.
No ei ihme sitten että Suomessa naisia pakotetaan alatiesynnytyksiin kun leikkauksissa nämä kiilaavat ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAAKA OSOITTAA- BIG BROTHER LIHOTTAA! Olen huomannut, että jääkaapin ovi käy jatkuvasti ja ulkona liikkuminen on vähentynyt ja sen näyttää myös vaaka. Ei Hyvä!
Ainoa pelastus tässä olisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä ulos. Talon tapahtumat voi sitten katsoa myöhemmin, kelaamalla 24/7 alkuun. Täytyy nyt alkaa elää omaa elämää, ei big brother-elämää...
Luuli tätä aluksi BB:n antamaksi päivätehtäväksi. :D
Oletpa ryhmä. Itselläni ei ole 24/7 ja ihmettelen, minkälaiset ihmiset sitä tilaavat. Olen itsekseni tullut siihen tulokseen, että varmaan jotkut sairaat, jotka eivät pääse työelämään ja joilla ei ole elämässä enää mitään hävittävää. Ja että ehkä joukossa on muutama, joka potee hirveän huonoa omatuntoa siitä, ettei ole aikaa liikkua tai siivota, kun tuijottaa BB:tä 24/7.
Ja arvelin heti, että tuo viesti on joltakulta heistä.
Vierailija kirjoitti:
Nyttenkö joka viikko menee yksitellen häädetyn herja mökistä taloon? Tämäkö se Elinan mainitsema ennennäkemätön tyyli millä yhdistetään porukat?
Eihän sitä tiedä kummalta puolen häädetään. Nehän voi olla nuo talolaiset, jotka ekana äänestetään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin että viime vuodesta poiketen tänä vuonna on jumalattoman tylsiä ihmisiä. Onneksi nyt on draamaa, koska ei noita muuten jaksaisi kuunnella jaarittelemassa tylsien ihmisten tylsiä juttuja. Esim ero Kevin vs Ella. Kevin oli niin fiksu, aito, kiinnostava, ihana. Ella on barbienukke tyhjää täynnä, katselee itseään ihaillen peilistä.
Olen erimieltä. Viime vuonna oli muutamia hyviä tyyppejä. Nyt vasta toinen viikko menossa ja tuntuu että kaikki on hyviä ja omalla tavallaan mielenkiintoisia ihmisiä, kenestäkään ei haluaisi luopua. Ja mitä kaikkia käänteitä onkaan jo ennättänyt talossa ja mökillä tapahtua.
Jaajo taloon pitämään miljonäärivisa, voittanut saa 2 viikon koskemattomuuden äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VAAKA OSOITTAA- BIG BROTHER LIHOTTAA! Olen huomannut, että jääkaapin ovi käy jatkuvasti ja ulkona liikkuminen on vähentynyt ja sen näyttää myös vaaka. Ei Hyvä!
Ainoa pelastus tässä olisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä ulos. Talon tapahtumat voi sitten katsoa myöhemmin, kelaamalla 24/7 alkuun. Täytyy nyt alkaa elää omaa elämää, ei big brother-elämää...
Oletpa ryhmä. Itselläni ei ole 24/7 ja ihmettelen, minkälaiset ihmiset sitä tilaavat. Olen itsekseni tullut siihen tulokseen, että varmaan jotkut sairaat, jotka eivät pääse työelämään ja joilla ei ole elämässä enää mitään hävittävää. Ja että ehkä joukossa on muutama, joka potee hirveän huonoa omatuntoa siitä, ettei ole aikaa liikkua tai siivota, kun tuijottaa BB:tä 24/7.
Ei, en ole ryhmä. En myöskään niin v*ttumainen ihminen kuin sinä.
Voi Kessua ku nii kovasti itki Markon perään :'(
Marko tais olla aika iso mökin henkeä, ku kaikilla otti nii koville.
Kyllä seuraavaksi menee talosta mökkiin. Spekuloidaan: Jos Markolla immuniteetti ja talo häviää, niin Joel on seuraavassa äänestyksessä ja koska mökillä immuniteetti myös, niin myös Timo on äänestyksessä. Ja siitähän se riemu sitten repeää, Joel on aika hauska veikko ja Timo erikoinen, ehkä hieman turhan myötäilevä ja pliisu. No yksi tippuu ja herjaa mökille Artun. Tms josko muut mökkiläiset tulevat ja Arttu jää taloon muiden siirtyessä mökkiin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kiltit jankatko tuosta ellasta, ei sen pitäisi enää olla ihmeellistä, että ihminen voi syntyä ”väärään” kehoon. Ei oo kiinnostava ja asiallinen aihe sivutolkulla äimistellä mitä sieltä housuista löytyy tai miten kukaan voisi kiinnostua hänestä. Aivan kuvottavan tr. A..nsfoob..ista, vaihtakaa levy.
Ei sekään ole ihmeellistä, että jollain on puhevika ja Ella saa kuitenkin ilkeillä sellaisesta, ja ties mistä muusta. Kestäköön nyt Ellakin häneen kohdistuvaa veetuilua ja ne sen huulet on hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä yksityisyrittäjä joka tilaa siksi että töitä tehdessä olisi "seuraa". Tänäänkin tiedossa puuduttavaa saavutettavuustestausta, järki lähtee jos ei ole jotain muuta mietittävää. Kun tarvii kunnolla keskittyä laitan niin hiljaiselle etten saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Artun käytökseen vaikuttaa myös se, että hän on kotoisin lestadiolaisperheestä. Tiedän, että hän on, koska olen itsekin, ja kyllä lessu toisen lessun tunnistaa.
Kommentti "ruttoraatoryökäle" (lestadiolaisten kirosana) paljasti hänet viimeistään.
Hän ei siis todellakaan ole saanut lapsuudenperheestään mitään "äijämallia." Koska lestadiolaismiehet nyt eivät ole "äijiä".
Nivalassahan on kai lestoja tavallista enemmän ja kun mainitsi että on sisaruksia niin ajattelin että onko lesta perheestä. Alunperin olisi pitänyt Sini laittaa mökkiin. Siellä "vahvoja" miehiä ja Sini Vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen siis lääkäriin itkemään että haluan muuttua mieheksi, ja veronmaksajat maksavat minulle sellaisen työkalun kuin tahdon? Aika metkaa.
mikä sinun diagnoosi on?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Joelin BB.n voittanut isä ?
En tiedä, mut veikkaan Krisua tai Saulia. Saattaa olla muuten Asokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin että viime vuodesta poiketen tänä vuonna on jumalattoman tylsiä ihmisiä. Onneksi nyt on draamaa, koska ei noita muuten jaksaisi kuunnella jaarittelemassa tylsien ihmisten tylsiä juttuja. Esim ero Kevin vs Ella. Kevin oli niin fiksu, aito, kiinnostava, ihana. Ella on barbienukke tyhjää täynnä, katselee itseään ihaillen peilistä.
Olen erimieltä. Viime vuonna oli muutamia hyviä tyyppejä. Nyt vasta toinen viikko menossa ja tuntuu että kaikki on hyviä ja omalla tavallaan mielenkiintoisia ihmisiä, kenestäkään ei haluaisi luopua. Ja mitä kaikkia käänteitä onkaan jo ennättänyt talossa ja mökillä tapahtua.
Mulle on syntynyt mielikuva että viime vuosi testattiin ketkä katsoo, luonnollisesti kun oli eka vuosi vähään aikaan. Todettiin että kolmekymppiset duunarit. Tehtiin sitten se duunariversio. Älyllistä keskustelua tuota on turha etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Joelin BB.n voittanut isä ?
En tiedä, mut veikkaan Krisua tai Saulia. Saattaa olla muuten Asokin.
no tämäpä just, kun ei kukaan oo niin vanha et vois olla. Miks se siis puhui eilen tuollaista?