Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Älkää kiltit jankatko tuosta ellasta, ei sen pitäisi enää olla ihmeellistä, että ihminen voi syntyä ”väärään” kehoon. Ei oo kiinnostava ja asiallinen aihe sivutolkulla äimistellä mitä sieltä housuista löytyy tai miten kukaan voisi kiinnostua hänestä. Aivan kuvottavan tr. A..nsfoob..ista, vaihtakaa levy.
Varmasti joku kiinnostuu, mutta kiinnostaa minua myös tietää enemmän näistä transihmisistä, ja Ella näyttää olevan asian kanssa sinut, kun on kaiken kansan nähtäville tuonutkin itsensä. Minua esimerkiksi kiinnostaa teatterialan opiskelijana, kuinka miehiset avut saadaan piiloon, ennen kokonaisvaltaiseksi naiseksi muuttumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Big-Brother-Sinille-uutispommi-ulkomaailm…
Sinin aviomies hakee avieroa. En ihmettele yhtään, mitä hänellä liikkui päässään kiehnätessään Artuin kanssa? Hakikohan tätä ihan tarkoituksella jotta pääsisi ''helposti'' miehestä eroon. Ei näytä asia vaivaavan enää tänään.
Pakko varmaan hakea ettei mene yritys nurin. Toivottavasti on avioehto.
Viikon tyhmin kommentti. Huolehdit siitä, onko kahden asianajajan liitossa avioehtoa?
Rakkaus voi sokaista myös lakimiehen.
Mitä tekemistä avioehdolla on mielestäsi rakkauden kanssa?
Ei yhtään mitään. Vain sinunlaisesi taulapäät luulevat niin ja yhdistävät nämä kaksi asiaa. Kukaan älykäs ihminen ei pidä niitä toisissnsa liittyvinä, mitä ne eivät olekaan. Vain kaltaisesi tyhmät, eli viestisi peukuttajat ja sinä.
Itseni mielestä tuo Arttu ei tod. ole mikään komea ja kuitenkin miesmakuni on aika laaja. Ja luonnekkin on liian nössö, polkisin mielipiteilläni tuollaisen yhtälailla kuin Sinikin vaikka olen rennompi. Talossa ei ole oikeastaan yhtäkään komeaa mutta jos on pakko valita niin Marko. Yleensä ulkonäkö ei kyllä kaikkea kerro ja juttujen perusteella tulisi useampikin hauska mies kyseeseen mutta EI Arttu missään nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jossain jo sanoin, että saa nähdä jaksaako Minna pitää hiukset piilossa koko ajan jos pysyy tuolla kauan.
Ei siinä mitään, mutta alussa piti oikein esitelmän miten hän jossain elämäntilanteessa teki päätöksen, että peittää hiuksensa.
Liittyi jotenkin uskonnolliseen vakaumuksen, en nyt muista miten sen muotoili.
Nyt kuitenkin hiukset ovat jo olleet esillä ja meikkiäkin. Tulee vaan mieleen oliko sittenkään niin vakaumuksellinen päätös kuitenkaan.
Ihmisellä on oikeus muuttua ja muuttaa mielipidettään, mutta vie hiukan pohjaa ihmisen uskottavuudesta.Minä kuuntelin sitä samaa selitystä hämmästyen. Kun siis se syy peittää pää oli syöpäepäily. Syöpäepäily, joka ei ollutkaan syöpä. Ja Minna koki saaneensa jatkoaikaa. Aika hassua, kun sitten on hengenvaaroissa olleita ihmisiä, jotka ovat saaneet jatkoaikaa.
En nyt halua väheksyä Minnan pelkoa syöpädiagnoosia kohtaan, mutta ihmettelen siitä tullutta reaktiota? Ts. voihan se jatkua pari kuukautta sen jälkeen, mutta lopun ikää?
Voihan se olla, että BB on Minnalle sellainen reality-kokemus, että uskaltaa elää jatkossa isoomin ja enemmän täysillä, eikä ole vajonnut maan matoseksi, näkymättömäksi ja tapetiksi.
Taitaa Minnalla olla aika kuivakka ja naseva huumorintaju, kun hän pääsee paremmin vauhtiin. Siitä lisää odotellessa!
Niin, jos hän on oivaltanut ettei tarvitse huivia peitokseen, ja on saanut kokemuksen siitä että meikillä voi ehostaa omia hyviä puolia, vetämättä överiksi. Nautti selvästi sunnuntain lähetyksessä olostaan ehostettuna.
Vierailija kirjoitti:
Itseni mielestä tuo Arttu ei tod. ole mikään komea ja kuitenkin miesmakuni on aika laaja. Ja luonnekkin on liian nössö, polkisin mielipiteilläni tuollaisen yhtälailla kuin Sinikin vaikka olen rennompi. Talossa ei ole oikeastaan yhtäkään komeaa mutta jos on pakko valita niin Marko. Yleensä ulkonäkö ei kyllä kaikkea kerro ja juttujen perusteella tulisi useampikin hauska mies kyseeseen mutta EI Arttu missään nimessä.
Samaa mieltä, ja minusta tuossa Artussa on jotain omituista. Itseäni ällöttää kun esiintyy karvaisena ilman paitaa. Purisin kyllä käteni irti jos joskus heräisin känni-illan jälkeen tuon vierestä.
Mökki olis kaivannut tainaa vielä. Eloisa ihminen.
Missä tämän kauden virolaisblondi? Eikö lähes joka kaudella ole ollut?
Muistanko ihan väärin, että Minnan syöpäepäily tuli vähän sen jälkeen kun hänen äitinsä oli menehtynyt. Siksi huivilla peitti arpeaan isältään jne. Mihin äitinsä menehtyi, ei toki kuulu meille, mutta sillä voi olla tekemistä näiden jatkoaika ym. ajatusten kanssa.
VAAKA OSOITTAA- BIG BROTHER LIHOTTAA! Olen huomannut, että jääkaapin ovi käy jatkuvasti ja ulkona liikkuminen on vähentynyt ja sen näyttää myös vaaka. Ei Hyvä!
Ainoa pelastus tässä olisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä ulos. Talon tapahtumat voi sitten katsoa myöhemmin, kelaamalla 24/7 alkuun. Täytyy nyt alkaa elää omaa elämää, ei big brother-elämää...
Vierailija kirjoitti:
Mökki olis kaivannut tainaa vielä. Eloisa ihminen.
Onko tää Taina joku uus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko veti kyllä tosi hyvin ku tuli eilen taloon.
Muutamia pieniä lipsahduksia meinas tulla, mut hyvin paikkaili ja esitti tietämätöntä :D
Saa nähä miten vaikuttaa talon apaattiseen meininkiin. Ja miten vaikuttaa mökkiin ku yks on poisNäin sitä vaan ollaan me katsojatkin erilaisia: toinen näkee talon menon apaattisena, minulle se on vain mukavan chilliä. :D Mökillä on minun makuuni liikaa väittelyitä ja muiden mielipiteiden haastamista, itse olisin sellaisessa ilmapiirissä jatkuvasti varpaillani.
Minä puolestani kuolisin tylsyyteen talon asukkaiden juttuja kuunnellessani, hohhoijaa. Hermot menisi myös kailottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
VAAKA OSOITTAA- BIG BROTHER LIHOTTAA! Olen huomannut, että jääkaapin ovi käy jatkuvasti ja ulkona liikkuminen on vähentynyt ja sen näyttää myös vaaka. Ei Hyvä!
Ainoa pelastus tässä olisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä ulos. Talon tapahtumat voi sitten katsoa myöhemmin, kelaamalla 24/7 alkuun. Täytyy nyt alkaa elää omaa elämää, ei big brother-elämää...
Luuli tätä aluksi BB:n antamaksi päivätehtäväksi. :D
Miten nämä transihmiset rahoittavat leikkauksensa, jotka ovat älyttömän kalliita? Nuoria ihmisiä, joilla harvoilla on sellaista työpaikkaa tai varallisuutta vielä, että saisi edes pankista suuria lainoja leikkauksia varten.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä transihmiset rahoittavat leikkauksensa, jotka ovat älyttömän kalliita? Nuoria ihmisiä, joilla harvoilla on sellaista työpaikkaa tai varallisuutta vielä, että saisi edes pankista suuria lainoja leikkauksia varten.
Ihan yhteiskunta ne rahoittaa eli verovaroista menee näitten frikkien leikkaukset.
Artun käytökseen vaikuttaa myös se, että hän on kotoisin lestadiolaisperheestä. Tiedän, että hän on, koska olen itsekin, ja kyllä lessu toisen lessun tunnistaa.
Kommentti "ruttoraatoryökäle" (lestadiolaisten kirosana) paljasti hänet viimeistään.
Hän ei siis todellakaan ole saanut lapsuudenperheestään mitään "äijämallia." Koska lestadiolaismiehet nyt eivät ole "äijiä".
Kyllä asia on niin että viime vuodesta poiketen tänä vuonna on jumalattoman tylsiä ihmisiä. Onneksi nyt on draamaa, koska ei noita muuten jaksaisi kuunnella jaarittelemassa tylsien ihmisten tylsiä juttuja. Esim ero Kevin vs Ella. Kevin oli niin fiksu, aito, kiinnostava, ihana. Ella on barbienukke tyhjää täynnä, katselee itseään ihaillen peilistä.
Nyttenkö joka viikko menee yksitellen häädetyn herja mökistä taloon? Tämäkö se Elinan mainitsema ennennäkemätön tyyli millä yhdistetään porukat?
Vierailija kirjoitti:
Artun käytökseen vaikuttaa myös se, että hän on kotoisin lestadiolaisperheestä. Tiedän, että hän on, koska olen itsekin, ja kyllä lessu toisen lessun tunnistaa.
Kommentti "ruttoraatoryökäle" (lestadiolaisten kirosana) paljasti hänet viimeistään.
Hän ei siis todellakaan ole saanut lapsuudenperheestään mitään "äijämallia." Koska lestadiolaismiehet nyt eivät ole "äijiä".
Auts, okei. Ei siis ihme, jos sopeutuminen mölyapinalaumaan ei tuota vaikeuksia, vaan vaikuttaa taitavammalta, kuin muut. Mutta kyse ei olekaan sopeutumistaidoista, vaan siitä, mihin on tottunut. Tosin Arttu lienee mukava kainalo ja turvasatama laumaelämästä stressaantuville.
Huhh!