Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kristiinalle ääniä nyt heti paljon kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Miks tuola yleisössä ei vois ennemmin olla jokaisen finalistin yks läheinen noiden entisten asukkaiden sijaan? Ihan plääh tämmönen järjestely.
Samaa mieltä, kyllä Krissen avopuolison tuonne olisi pitänyt päästä ja muidenkin läheiset. Nyt siellä on ex-asukkaat ohjailemassa huudoillaan ja taputuksillaan suosikkitilannetta.
Miten kielto ei koske kaikkia, joku voisi käydä laskemassa pääluvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia ketkä asukeista panee keskenään tänä yönä?
Kati Kessua, Minna Siniä, Arttu oravaa ja siinä ne.
Sammuvat jonnekin joukolla.
Kunnon junttikansaa koko bb finalistit. Toisaalta, tollaisiahan suomalaiset ovat. OIkeastaan hyvinkin suomalaisen näköinen nelikko. :D
Ellan olisi pitänyt voittaa. Kaunis Ella ❤️
Ihanasti Ella jutteli Artusta. Nyyh kun ei nähdä jatkoa tälle <3
Krisse meinaa ilmeisesti lähteä noissa karmeissa pieruverkkareissa. Ja horisee sekavia taas kerran ja teinimäinen typerä kikatus siihen päälle, niin avot.. Ja Paula lähtee nuutuneessa yöpaidassaan, jota on pitänyt joka ikinen yö talossa ollessaan. Onkohan se pessyt tuota yöpaitaa ollenkaan yöks... Ja Ella sanoo muka toivovansa, että Paula voittaisi, vaikka höhlä Arttu lupasi voittaessaan kustantaa rahoilla Ellalle uudet värkit... Arttu vaikuttaa kyllä juuri niin yksinkertaiselta hölmöltä, että luultavasti kustantaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon junttikansaa koko bb finalistit. Toisaalta, tollaisiahan suomalaiset ovat. OIkeastaan hyvinkin suomalaisen näköinen nelikko. :D
Kolme suomalaista ja yks venakko.
Voi voi, Ella puhuu Elinalle romanssistaan Artun kanssa. Pari tuntia sitten Arttu puhui Paulan kanssa tinderin lataamisesta ja illan viettämisestä tsirbuloiden kanssa..
Jos tämä menee tutulla kaavalla niin Joel tippuu seuraavaksi.
Eiiiii... en halua että tuo tylsimys joel voittaa koko bb:n!!! mitä se tuola on tehny. kertonu kerran päivässä jonku vitsin ja muuten vaan maannu ja möllöttäny vaikeana millon missäki. Ei ei ei ei
Juliasta haluan sanoa sen, että... Jos pitäis sotaan lähteä ja olla varma siitä, että kaveriin voi luottaa viimeiseen asti, niin se olis Julia noista talolaisista. Mun mielestä Julia oli kauden kivoin ihminen. Sellanen jonka sanomisia ei tartte pelätä ja jonka kanssa voisi olla oikeesti ystäviä. Ei voittanu kautta, mutta mun mielestä Miss Congeniality.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävä toi Ellan möree miesääni. 😳
Onkohan se ottanu vahingossa mieshormoneja?
Siivitetään Joel voittoon. Äänestetään loppuun asti. Eroa lisää...
Nyt pelataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämän illan jälkeen ei tarvii enää kuunnella tota Krissen suusta kuuluvaa litinää ja lotinaa.
Ei olis tarvinnut kuunnella ollenkaan, jos olisit ollut katsomatta. Mua jo säälittää, kun sä hajoat Krissen voittoon.
En mä kyllä hajoa. Kato mulla on elämä bb:n lisäksi. Sulla reppanalla ei taida olla?
Älä valehtele 😂 Sinähän lähettelet noita vihaviestejäsi päivittäin, muutamassa minuutissa saattaa tulla useampi vikaviesti. Käyn silloin tällöin kurkkaamassa. Sulla on tunnistettava tyyli ja se puhkuaa vihaa. Ei terveet ihmiset tuollaista tee.
Kumpi pääsee yöllä Joelin pöksyihin: Timo vai Sasa?
Onks tuolla yleisö