Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mitä kerrataan op.n lähtöä
Vierailija kirjoitti:
Julia on kyllä kaunis! Huomaa, että ei oo ku meikkivoidetta ja ehkä hieman ripsiväriä. Oli nätin näköinen krapulassakin suorassa ilman mitään ehostusta
Oispa itekin mutta kauhea rumilus pitää olla :(
Eiiii saaaattana. Vielä Eetua haastatellaan. Silmät ja korvat kiinni nyt.
Oletpa pikkusieluinen.
Löysää pantaa.
Vierailija kirjoitti:
Nolo yöpaita asu Paulalla. Hyvä luoja.
Vierailija kirjoitti:
Julia on kyllä kaunis! Huomaa, että ei oo ku meikkivoidetta ja ehkä hieman ripsiväriä. Oli nätin näköinen krapulassakin suorassa ilman mitään ehostusta
On kaunis kyllä, mutta jos tämänhetkisestä livestä puhut, niin on ihan kunnon pakkelit.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia ketkä asukeista panee keskenään tänä yönä?
Kati Kessua, Minna Siniä, Arttu oravaa ja siinä ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämän illan jälkeen ei tarvii enää kuunnella tota Krissen suusta kuuluvaa litinää ja lotinaa.
Ei olis tarvinnut kuunnella ollenkaan, jos olisit ollut katsomatta. Mua jo säälittää, kun sä hajoat Krissen voittoon.
En mä kyllä hajoa. Kato mulla on elämä bb:n lisäksi. Sulla reppanalla ei taida olla?
Joppe oli taas paras :3 noi muut tylsimykset voitaisiin jo häätää ja kuunnella Jopen tarinointia loppuajan
Miksi tuota Eetua pitää vielä näyttää
???
Onko Eetulla huulet kasvaneet?
Söpöt...
Aivan jäätävä toi Ellan möree miesääni. 😳
Oonko ainoo joka ei voi sietää tuota Artun pöllistelevää suu auki katsetta?😂 Vielä ”mitää Vitttua?” siihen päälle nii hyi. Sori Arttu!
Maikku_tre kirjoitti:
Suomen suurin faniryhmä on suljettu😬 Toisesta ryhmästä löysin linkin uuteen👍https://www.facebook.com/groups/2122763671190784/?ref=share .
Miksi se on suljettu?! Ajattelinkin, onko minut heitetty ulos.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia ketkä asukeista panee keskenään tänä yönä?
Joel ja Arttu
Voi jumalauta miten ankeat finalistit. Nehän on ku hautajaisissa, niin pska tunnelma
Hauskoja antisankareita nuo tämän vuoden finalistit :D. Pieruverkkariporukka!
Aivan hirvee toi Artun vinkuva tekonauru.