Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nyt jopelle äänet! Tässä on se kompastuskivi
Vierailija kirjoitti:
Miks tuola yleisössä ei vois ennemmin olla jokaisen finalistin yks läheinen noiden entisten asukkaiden sijaan? Ihan plääh tämmönen järjestely.
Voi olla, että Uusimaalle ei suositella matkustamista, koska alue on leviämisvaiheessa.
Noi entiset asukkaat kännissä tuolla?
Ei oo totta! JOEL PUTOSI EKANA
Laittakaa Ella ja Arttu vielä viikoksi taloon, niin nähtäis että kestikö rakkaus. Voin tilata uudelleen ruutu plussan tätä varten :D
Vierailija kirjoitti:
Juliasta haluan sanoa sen, että... Jos pitäis sotaan lähteä ja olla varma siitä, että kaveriin voi luottaa viimeiseen asti, niin se olis Julia noista talolaisista. Mun mielestä Julia oli kauden kivoin ihminen. Sellanen jonka sanomisia ei tartte pelätä ja jonka kanssa voisi olla oikeesti ystäviä. Ei voittanu kautta, mutta mun mielestä Miss Congeniality.
BB ei oo missikisa eikä mukavien ihmisten kisa. Kännijankkaaja ja konfliktien etsijä ei kyllä silläkään rintamalla pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Juliasta haluan sanoa sen, että... Jos pitäis sotaan lähteä ja olla varma siitä, että kaveriin voi luottaa viimeiseen asti, niin se olis Julia noista talolaisista. Mun mielestä Julia oli kauden kivoin ihminen. Sellanen jonka sanomisia ei tartte pelätä ja jonka kanssa voisi olla oikeesti ystäviä. Ei voittanu kautta, mutta mun mielestä Miss Congeniality.
On kyllä upea tyyppi.
Kauhee kun tuolla Sasalla on rasvaiset reidet. Ei kannattais pitää noin lyhyitä hameita.
Artun kohokohta oli, kun hänelle tuli varastohuoneeseen olutta.. huoh..
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä menee tutulla kaavalla niin Joel tippuu seuraavaksi.
Juu, pelkään kanssa tuota. Ja viimeisinä siellä keikkuvat inhokkini laiskamato-Kiristiina ja juntti Arttu...
Varmaan paras ja turvallisin paikka viettää korona-aikaa tuo BB-talo.
Aivan paras kausi, Kristiina voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ellan piti nousta seisomaan elinan viereen.
Toivottavasti Ella ei rasittunut tästä valtavasta liikuntasuorituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eiiiii... en halua että tuo tylsimys joel voittaa koko bb:n!!! mitä se tuola on tehny. kertonu kerran päivässä jonku vitsin ja muuten vaan maannu ja möllöttäny vaikeana millon missäki. Ei ei ei ei
Ei talossa ole ketään voittajaa. Joel on vähiten huonoin vaihtoehto.
Hyi nää tämän kauden asukkaat on järjestäen olleet aika kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Onpa helvetin typerää, että lähtevät noissa kusenpolttamissa tamineissaan, hyi olkoon! Juontajilla ja BB-kavereilla juhlavermeet vimpanpäälle, niin nämä pöljät eivät kunnioita mitään.
Löysää vähän nutturaa.
Krisselle ääniä!