Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
103081/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ainakin Joppe, Paula ja Arttu keskustelevat, muuten olisi aika hiljaista.

Vierailija
103082/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB vois kuuluttaa: "Saatte mennä nukkumaan" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103083/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan poliisille. Kun bb-asukkaat kohtasivat Vilin, niillä ei ollut tilataksissa maskeja naamalla. 

Vierailija
103084/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että tänne kirjoittaa aikuiset ihmiset. Sellaista mielenterveydellisesti sekaisin olevien oksennusta nuoresta, pienikokoisesta naisesta nimeltä Kristiina.

Kristiinalle ääniä ja varmistetaan me muut täysjärkiset hänen voittonsa. 

Sieltähän se Krissen tärkein ominaisuus tuli: pienikokoisuus.

Jos hän olisi normaalimittainen nainen, ei häneen tarvitsisi suhtautua kuin orpolapseen.

Näin on pieni koko suojaa, kokemus: 10 cm lisää pituutta, niin teet yksin täyden muuton, kannat kaikki painavatkin tavarat ja uittuilukin sallitaan. 160 cm on vapaata riistaa.

Tämä. Itse olen hitusen alle 170cm ja olen päättänyt olla ns. prinsessa eli pakotan aina oman lähipiirin kantamaan ruokakassini - jos joudun yksin mennä kauppaan niin ostan vain vähän, jotta kassi olisi kevyt. Ja mitä pahaa siinä on? Mua vtuttaa se, että mun pitäisi olla jotenkin ”vahva nainen” vaan siksi, että mulla on pituutta saman verran kuin miehellä. Haluan tuntea itseni naiseksi edes joskus, vaikka lyhennysleikkauksia ei pystykään tehdä. Lyhyillä naisilla on niin paljon helpompaa kun kaikki (etenkin miehet) pitää heistä niin paljon ja heidän kohdalla ihmisillä herää suojeluvaisto.

Lisään vielä: olen pituuteni takia teinistä asti miettinyt lähes päivittäin itsemurhaa. En ikinä pysty saamaan miestä, koska olen pitkillekin miehille aivan liian pitkä. Haluaisin pois pituudestani n. 20cm+ eli siis olla n. Kristiinan pituinen. Tarkka pituuteni on 168cm eli miehen verran.

Vierailija
103085/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidankin tehdä semmoisen twistin, että äänestänkin Paulaa. 🙂

No onhan Paula tuosta nelikosta paras vaihtoehto. Ajoittain viihdyttäväkin asukas.

Vierailija
103086/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana että asukkaat pääsevät läheisten, kavereitten ym tuttavien luokse julkkiksina. Toivon että ura urkenee ja saa olla Ylpeä että on ollut teeveessä koko kansan iloksi. Toivon hyvää joulua ja varsinkin hyvää uutta vuotta ❤️❤️❤️❤️😝😝😝😝😝

Vierailija
103087/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on näin vähän keskustelijoita, peukuista päätellen? Luulis, että tänään olisi porukkaa kuin pipoa.

Se on tuo pahin Krissen haukkuja ajanut kaikki pois..? Ei täällä voi kommentoida kun 90% viesteistä pelkkää haukkumista.

Itsekään en jaksa enää käydä täällä enää niin paljoa. En tajua mitä täällä edes kävi, yhtäkkiä joku viikko pari sitten täällä ruvettiin läyhämään pelkästä Krissestä. Olen miettinyt että olenko nukkuessani vaihtanut entisestä todellisuudesta nykyiseen jossa todellisuuteen jossa Krisseä vihataan vauvapalstalla.

Tai sitten tänne on vain pesiytynyt joku umpihullu spämmäämään.

Vierailija
103088/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hätä Kristiinan vihaamisesta elämänsisältönsä raapiville kun kausi loppuu. Mitä sen jälkeen? Pitääkö taas löytää joku toinen nuori ihmisenalku katkeruuden ja oman epäonnistuneen elämän projisoimiseen. Joku voisi tehdä tutkimuksen näistä tämän palstan ihmisten omista kohtaloista, siitä, mikä saa ihmisten aivot niin sekaisin, että suoltavat tänne täysin ala-arvoista, toista ihmistä halveeraavaa tekstiä aivan tosissaan, vailla mitään omantunnon tuskia.

Muakin kiinnostaa, että mikä saa ihmisen toimimaan noin? Mitä joku saa siitä, että haukkuu netissä ja vielä vääristelee ja keksii ihan karseita juttuja?

Onko se oikeasti sitä projisointia, että kun ei itsessä voida hyväksyä jotain piirteitä, niin ne projisoidaan ja käsitellään sen haukkumakohteen kautta?

Vai onko se kateutta? Kristiinan kohdalla nuoruudesta ja rohkeudesta?

Vai mistä ihmeestä tässä sairaassa toimintatavassa on kyse?ttumaan entistä kovemmin. Täälläkin saa näköjään kirjoittaa ihan mitä tahansa kenenkään siihen puuttumatta.

Jos ja kun puhutaan ihmisten lisääntyvästä pahanolosta, niin voitaisiinko aloittaa siitä, että nettikiusaamisesta tehtäisiin ei- hyväksyttyä!

Outoa, että täältä viskataan heti mereen, kirjoitukset joissa on n tai m. Kristiina on ollut vapaata riistaa, kaikki roisi päästettiin tänne. Odotin että joku kaamein postetaan, mutta ei. Suomalainen nuori nainen on ollut solvattavana erityisesti erään talosta lähdö98n jälkeen.

Toivon ja uskon että Krisse kestää, toivon että läheisensä ovat kestäneet, En tiedä miten selviäisin jos oma lapseni olisi ollut silvottavana.

Vierailija
103089/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että tänne kirjoittaa aikuiset ihmiset. Sellaista mielenterveydellisesti sekaisin olevien oksennusta nuoresta, pienikokoisesta naisesta nimeltä Kristiina.

Jos hän olisi normaalimittainen nainen, ei häneen tarvitsisi suhtautua kuin orpolapseen.

Näin on pieni koko suojaa, kokemus: 10 cm lisää pituutta, niin teet yksin täyden muuton, kannat kaikki painavatkin tavarat ja uittuilukin sallitaan. 160 cm on vapaata riistaa.

Tämä. Itse olen hitusen alle 170cm ja olen päättänyt olla ns. prinsessa eli pakotan aina oman lähipiirin kantamaan ruokakassini - jos joudun yksin mennä kauppaan niin ostan vain vähän, jotta kassi olisi kevyt. Ja mitä pahaa siinä on? Mua vtuttaa se, että mun pitäisi olla jotenkin ”vahva nainen” vaan siksi, että mulla on pituutta saman verran kuin miehellä. Haluan tuntea itseni naiseksi edes joskus, vaikka lyhennysleikkauksia ei pystykään tehdä. Lyhyillä naisilla on niin paljon helpompaa kun kaikki (etenkin miehet) pitää heistä niin paljon ja heidän kohdalla ihmisillä herää suojeluvaisto.

Lisään vielä: olen pituuteni takia teinistä asti miettinyt lähes päivittäin itsemurhaa. En ikinä pysty saamaan miestä, koska olen pitkillekin miehille aivan liian pitkä. Haluaisin pois pituudestani n. 20cm+ eli siis olla n. Kristiinan pituinen. Tarkka pituuteni on 168cm eli miehen verran.

Minä haluaisin olla Krisseä lyhyempi, miehiä ryntäisi ovista ja ikkunoista

T. Jättiläinen

Vierailija
103090/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel rukoili juuri keittiössä voittoa Jumalalta (kädet ristissä)

Vierailija
103091/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ja Arttu samalla viivalla , mollemmat paremmat ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vierailija
103092/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna ja täyspaska, nyt finaali!!! Parit bisset ja joppe voittoon kun OP tippui.. Olipahan kausi, tuotanto oli liian sulkeutunut ja varovainen, mutta oli myös hyvää! Oli hyviä tyyppejä kessu, joppe, OP, Marko, mutta nyt jännittämään! Ps. Ei tartte heti lytätä! Vaan kytätä!

Vierailija
103093/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tyttöset ja naikkoset. Aika on tullut. Äänestetään Krisse voittoon!

Vierailija
103094/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Naiselle parhain pituus on 145-150cm.

M

Vierailija
103095/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan laittaa muutama satanen Kristiinalle. Ihan vaan tän palstan yhden pahvin kiusaksi.

Vierailija
103096/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoveli ohjeisti että saa muutaman ihotuotteen viedä,mutta ei hyllyllistä. Paula kertaa muille kunhan ei hyllyä vie. Pummi pummannu Artun takin, yrittäny yhtä sun toista äijiltä saada, varastohuoneesta yritti sylikaupalla tavaraa. Katotaanpas iskeekö ahneus varastohuoneessa.

Paulahan kävi asiakseen tiedustelemassa päiväkirjahuoneessa, että mitä kaikkea talon tavaraa saa pakata mukaansa.

Tyypillinen hotellihuoneen tyhjentäjä.

Kysyi kaikkien puolesta, ei itsensä. Samoin muut lähteneet ovat saaneet sieltä ottaa. Ei mikään kova ihmettelyn aihe sulla.

Julian laukkuun eivät pakanneet konvehteja vaan söivät ne vaik sai ahkerin tonttu palkintona. 2 juomatölkkiäkään Julian eivät pakanneet nekin ahneet joi. Itse Paula kyllä ahnehtii kaiken. Tyypillinen hotellien tyhjentäjä.

Vierailija
103097/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on vielä sikana tavaroita veskissä. Vai onks nuo bb:n purkkeja?

Vierailija
103098/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi Artun ja Paulan pukeutuminen erityisesti hieno kunnianosoitus tälle kaudelle, ns. Kirsikka kakun päällä :D

Vierailija
103099/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmaan laittaa muutama satanen Kristiinalle. Ihan vaan tän palstan yhden pahvin kiusaksi.

Älä nyt koko eläkettäsi tuhlaa, reppana.

Vierailija
103100/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on näin vähän keskustelijoita, peukuista päätellen? Luulis, että tänään olisi porukkaa kuin pipoa.

Se on tuo pahin Krissen haukkuja ajanut kaikki pois..? Ei täällä voi kommentoida kun 90% viesteistä pelkkää haukkumista.

Itsekään en jaksa enää käydä täällä enää niin paljoa. En tajua mitä täällä edes kävi, yhtäkkiä joku viikko pari sitten täällä ruvettiin läyhämään pelkästä Krissestä. Olen miettinyt että olenko nukkuessani vaihtanut entisestä todellisuudesta nykyiseen jossa todellisuuteen jossa Krisseä vihataan vauvapalstalla.

Tai sitten tänne on vain pesiytynyt joku umpihullu spämmäämään.

Tuo umpihullu on tosiaan spämmännyt täällä viikkokausia. Siksi olen itsekin pysynyt poissa. Mutta nyt tulin viimeistä iltaa viettämään tänne.

Ketju on lukittu.