Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuumista asunnoista kärsivät, onko lämpötila laskenut tänään?

Vierailija
03.07.2026 |

Ite olen tuulettanut parvekkeen ovi auki koko päivän, ulkona n. 17 astetta mutta sisälämpötila edelleen hipoo 27 astetta, eilen oli 28. Läpivetoa ei saa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vähän. Ei se tästä kunnolla viilene vielä aikohin, mutta ainakin nyt saa raikasta ilmaa sisälle. Tsemppiä!

Vierailija
2/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan hyväksyttävää, mutta itse olen joskus tuulettanut avaamalla ulko-oven rappuun, niin saa läpivedon. Nyt asun onneksi läpitalon asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viilennän aina kesällä pakastimella. Syön pakastimen tyhjäksi ja pidän pakastimen oven auki. Toimii!

Vierailija
4/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ihan hyväksyttävää, mutta itse olen joskus tuulettanut avaamalla ulko-oven rappuun, niin saa läpivedon. Nyt asun onneksi läpitalon asunnossa.

Minä tein välillä noin, kun yksiön lämpötila nousi 34 asteeseen. Ajattelin että soittakoot naapurit vaikka poliisin, tuossa tilanteessa kaikki keinot on sallittuja.

Vierailija
5/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, vähän. Ei se tästä kunnolla viilene vielä aikohin, mutta ainakin nyt saa raikasta ilmaa sisälle. Tsemppiä!

Raikas ilma tosiaan helpottaa! Tsemppiä sinnekin.

ap

Vierailija
6/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletin parvekkeen lattialle oven eteen, puhaltaa suoraan sisälle.

Vierailija
7/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn tietoa kun tässä neukkupalikassa on kiva lämpö aina. On mulla ilmastointikonekin, muttei ole tarvinnut käyttää vielä. Ukona tuulee sen verran, että vaikka tota puistometsää ja riippakoivua onkin kiva katsella, tuuli vonkuu parvekelaseissa ja kosteusprosentti on yli 80 niin ei viitti pitää ovea auki. Melkoinen etelätuuli, pukkaa vissiin ukkosta.

Uusimaa

Vierailija
8/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteus mittari näyttää kahdeksankymmentä prosenttia. Lakana liimautuu ihoon yöllä.

Vierailija
9/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein välillä noin, kun yksiön lämpötila nousi 34 asteeseen. Ajattelin että soittakoot naapurit vaikka poliisin, tuossa tilanteessa kaikki keinot on sallittuja.

Postiluukun aukipitäminenkin auttaa. Ja tuuletin siihen kohtaan mistä tulee viileää asuntoon

Vierailija
10/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulko-oven postiluukkuun ( kerrostalossa, joku kapula pitää luukkua auki ) Läpiveto..

Vierailija
11/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 edelleen eikä laske varmaan kun vasta syksyllä. Luukkuja ei voi laittaa levälleen kun kissa ottaa heti ritolat. 3 tuuletinta kämpässä pitää olon siedettävänä.

Vierailija
12/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postiluukun aukipitäminenkin auttaa. Ja tuuletin siihen kohtaan mistä tulee viileää asuntoon

Ei auttanut. Tosin ei auttanut käytännössä yhtään sekään että tuuletti ovi auki rappikseen.

Ei ole ikävä sitä asuntoa.

Vierailija
13/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 edelleen eikä laske varmaan kun vasta syksyllä. Luukkuja ei voi laittaa levälleen kun kissa ottaa heti ritolat. 3 tuuletinta kämpässä pitää olon siedettävänä.

Voi pitää auki. Katiskaverkosta "aita" ikkunaan niin ei kissa karkaa..

Vierailija
14/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli kaikki säpit auki koko päivän ja sisälämpötila tippui 28->23.5. Tänään aamulla noussut takaisin 26 asteeseen.

Vierailija
15/15 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa verkkoja viritellä kissan takia. Pidän ikkunat ja partsin ovea raollaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä