Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
100721/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36835 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.

Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki. 

Täytän osan kriteeteistä, niin vastaan. Näistä kuudesta Julia. Hän on kaunein.

Miksi kuvittelit, että tämä on kauneuskilpailu? 

Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".

Jos sanoo, että tykkää jostain asukkaasta pelkästään ulkonäön takia, ei valitettavasti tule vaikutelmaa kovin älykkäästä ihmisestä. Ja kyllä täällä on esimerkiksi Joelista kerrottu aika monta muutakin syytä, miksi hän on suosikki, kuin että hän on vain "ihana". Itse esimerkiksi pidän hänen huumoristaan ja upeasta tilannetajusta. Todellakaan 3 kuukauden katsomisen jälkeen ei tulisi mieleenkään valita lempparia ulkonäön perusteella. 

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.[/quot

Hah... Hän työskentelee Prismassa mutta haaveilee tradenomin opinnoista tai poliisikouluun pääsystä... Ai mikä tutkinto?

Vastaaja tarkoitti omaa koulutustaustaansa. Alunperin kysyttiin jonkun korkeakoulutetun suosikkiasukasta.

-eri

Kuka mahtaa olla suosituin roskakuskien keskuudessa?

Vierailija
100722/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän hyvin palstan naisten Joel-fanituksen. Joel on heidän tasoaan. Ei edes lukiota ole käynyt. Tupakoi ja huomattava ylipaino.

Minä kysyin tätä jo eilen, mutta en saanut vastausta: kuka asukkaista on sitten korkeastikoulutetun, menestyksekkään, älykkään ja tyylikään ihmisen voittajasuosikki. 

Miksi hän ei saisi olla Julian kannattaja pelkän ulkonäön takia. Onhan ykkössuosikinkin kannattajien yleisin perustelu täällä, että hän on "ihana".

Jos sanoo, että tykkää jostain asukkaasta pelkästään ulkonäön takia, ei valitettavasti tule vaikutelmaa kovin älykkäästä ihmisestä. Ja kyllä täällä on esimerkiksi Joelista kerrottu aika monta muutakin syytä, miksi hän on suosikki, kuin että hän on vain "ihana". Itse esimerkiksi pidän hänen huumoristaan ja upeasta tilannetajusta. Todellakaan 3 kuukauden katsomisen jälkeen ei tulisi mieleenkään valita lempparia ulkonäön perusteella. 

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.

Ei löydy yamk-tutkintoa julialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
100723/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään käyny, tuollahan tuo häärännyt nenänsä kanssa 12 viikkoa ja ois se voinut osua mihin tahansa, kun siellä esim. tanssia vatvoi lattian tasolla eli ei Jopen syy ollut vaikka Krisse siinä ylireagoi. Mitäs menee "potilaana" tuonne taloon olemaan.

Vierailija
100724/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗

Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi. 

Arttu on haukkunut vain katsojia ei asukkaita👌🏼

Muistelepas vielä uudelleen esim sitä iltaa, kun Paula ja Ella joutuivat häätöäänestykseen ja nimeämiset näytettiin televisiossa. Ja niitä lotinajuttuja, miten paljon märisi niistä. Ei siinä kyllä mistään katsojista puhuttu. (Mikset lukenut kommenttiani, jossa näitä esimerkkejä kerroin?)

Edelleen olen sitä mieltä ettei Arttu ole läyhännyt selän takana kenestäkään yksittäisestä asukkaasta kuten muut asukkaat ovat tehneet. Nimeämisissä tietenkin pitää perustellen kertoa kenet ja miksi nimeää. En sanoisi sitä läyhäämiseksi.

Ai kuten Krisse, Joel ja Julia? Kenestä he ovat läyhänneet? 

Vierailija
100725/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään käyny, tuollahan tuo häärännyt nenänsä kanssa 12 viikkoa ja ois se voinut osua mihin tahansa, kun siellä esim. tanssia vatvoi lattian tasolla eli ei Jopen syy ollut vaikka Krisse siinä ylireagoi. Mitäs menee "potilaana" tuonne taloon olemaan.

Itsehän se tuppaa aina Jopen läheisyyteen. Olis lähtenyt pois kun näki, että Joppe heitteli palloa.

Vierailija
100726/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siellä se yks pikkkuhitler koko ajan peilaa ja meikkaa.

Siitä mä päättelen että monilla on hämärtynyt.

Mutta mä oon samaa mieltä, eli Julia. Luonnonkaunis. T. Eri

Okei. Mutta silti pidät itseäsi älykkäänä? 

Mun älykkyys ei liity tähän millään lailla, vaikka sitähän sää näköjään kysyit. Myös Joel on luonnonkaunis ja älykäs. Samoin Paula, Arttu, O-P :D

Julia sieltä tänään ulos taitaa joutua, ikävä kyllä. Oli syksyn piristys tähän surkeaan kauteen.

Tottakai se liittyy, kun kysyin, keitä älykkäät ja koulutetut äänestävät. 

Vierailija
100727/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6.12. alkaa ruudussa BB Australia. Kävin jo kattomassa netissä. Ai onko pikkusen eri meno. Siihen mitä näin Suomen BB köyhää ja väsähtänyttä :(

Siis tuleeko tuo katseltavaksi ruutuun? Olisipa huippua jos voisi katsella sitäkin 24/7 mutta se tuskin on mahdollista.

Ei ole 247. Näytettävä kausi on jo päättynyt. koostejaksoja tms luvassa. Mutta netistäkin näkee.

Vierailija
100728/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupallolla kallisarvoiseen klyyvariin! Kyllä tätä nyt koko ilta kannatti kytätä!

Vierailija
100729/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muka henkilö jolla on silmälasit niin ei voi mennä nenäleikkaukseen

Vierailija
100730/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä soitto 112 Krissen nokka on katkennut 😆🤣😝

Krisse tarvitsee voiton, että pääsee nenän korjausleikkaukseen. Krisselle ääniä!!!!!!!!!!!

Vierailija
100731/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin äänestän Kristiinaa vastalauseena sille, että kovin moni nainen täällä äänestää Joelia, koska pitävät häntä "ihanana". Oma käsitykseni ihanasta miehestä on vain niin erilainen.

Vierailija
100732/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36685 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗

Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi. 

Muistelepas vielä uudelleen esim sitä iltaa, kun Paula ja Ella joutuivat häätöäänestykseen ja nimeämiset näytettiin televisiossa. Ja niitä lotinajuttuja, miten paljon märisi niistä. Ei siinä kyllä mistään katsojista puhuttu. (Mikset lukenut kommenttiani, jossa näitä esimerkkejä kerroin?)

Kyllä Artun läyhäämisistä oli saatu oikein täyspitkä, oma pätkä skandaali-teeveehen ja Arttuhan oli suorastaan helpottunut kun kuulemma pahimpia ei näytetty.

Artun skandaaliuutiset oli kyllä kaikista kesyimmät eikä siinä haukuttu ketään yksittäistä asukasta että revipä siitä.

Vierailija
100733/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan huomannut missä vaiheessa Joel kyllästyi Juliaan kun aluksi oli kuitenkin siihen ihan kuumana. Mitäs siis yhtäkkiä tapahtui?

Eka kerta taisi olla silloin kun Julia puhui poikaystävästään, tai siis miehestä jonka kanssa einole varma seurusteleeko vai ei mutta säätää jotain (= panee). Silloin Joel alkoi jo ottaa etäisyyttä, mutta lopullinen niitti oli se bileilta kun Julia tuli mustasukkaiseksi Markon läpsäistyä Paulaa pyllylle. Julia alkoi jankkaamaan ja meuhkaamaan aggressiivisesti siitä ja Joel tajusi että Julia olikin koko ajan ollut kiinnostunut Markosta eikä hänestä. Joel totesi Julian olevan hullu muija.

Voi herranjestas! Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut. 

No härreguud sentään! Toki se myöskin, mutta Julia antoi ensim ymmärtää olevansa kiinnostunut kun kiherteli ja kikatteli kuin teini Markon ja Joelin seurassa.

Kikattelu muuten loppui kuin seinään siihen kun Marko poistui talosta. Julian nauru on nykyään ihan eri kuuloista kuin silloin taloon tullessaan. Oli hirmu flirtti päällä ja hihhihhih kuului kovalla volyymillä jatkuvasti, mutta ei enää.

Niin? Se, missä vaiheessa Julia lopetti kikattamisen, ei liity mitenkään siihen, miksi Joel ei enää ole kovin kiinnostunut Julian seurasta. 

Ei liitykään. Miksi pitäisi?

No siksi, kun siitä tuossa edellisessä kommentissa puhuin. "Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut." 

Tässä lainausketjussa puhuttiin siitä, miksi Joel menetti kiinnostuksen Juliaa kohtaan ja siihen ei liity millään tavalla se, että Julian kikatus loppui, kun Marko lähti. 

Olet harvinaisen rasittava ihminen. Ensimmäisessä vastauksessani aloittajan kysymykseen kerroin jo miksi Joel menetti kiinnostuksensa Juliaan enkä jaksa toistella itseäni. Se että lisäsin myöhempäån kommenttiini jotain muutakin ei pitäisi vaivata ketään noin kovasti. Voit ihan vapaasti skipata sen osan. Ei tää kommentointi nyt niin rajoitettua ole ettei saisi kirkjoittaa mitään ylimääräistä. Relaa vähän.

Vierailija
100734/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tyhjä oranssinen sipsipussi ollu viikon tuossa sängyssä😅

Vierailija
100735/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on kauden kovimpia tyyppejä sanotte mitä sanotte. Kova temppu mennä leidarin kanssa paneskelemaan telkkariin, vaikka asuu jossain maalaiskylässä.

Vierailija
100736/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä36685 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Artun läyhäämisistä oli saatu oikein täyspitkä, oma pätkä skandaali-teeveehen ja Arttuhan oli suorastaan helpottunut kun kuulemma pahimpia ei näytetty.

Artun skandaaliuutiset oli kyllä kaikista kesyimmät eikä siinä haukuttu ketään yksittäistä asukasta että revipä siitä.

Arttu haukkui köyhiä Ellaa peesaten koko ajan minkä olivat kimpassa. Sviittiyönä haukkuivat köyhiä puoli tuntia putkeen.

Vierailija
100737/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Juliakin oma suosikkini, koska kaunis ja reipas. Ja ylempi korkeakoulututkinto löytyy.

Ei löydy yamk-tutkintoa julialta.

Yllättikö? 😃😁🤣😆

Vierailija
100738/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin äänestän Kristiinaa vastalauseena sille, että kovin moni nainen täällä äänestää Joelia, koska pitävät häntä "ihanana". Oma käsitykseni ihanasta miehestä on vain niin erilainen.

Minusta taas on todella typerää äänestää jotain ihan yhdentekevää asukasta ihan vain vastalauseena, jos joku tykkää erilaisista ihmisistä kuin itse. Ja tässä ei kukaan ole äänestämässä mitään ihannekumppania, jos nyt niin kuvittelet. Minäkin olen ihan hyvässä parisuhteessa, mutta minusta Joel ja Op ovat "ihania". En minä heitä mihinkään parisuhteeseen ole valitsemassa, vaan viihdyttäviksi henkilöiksi. 

Vierailija
100739/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siellä se yks pikkkuhitler koko ajan peilaa ja meikkaa.

Siitä mä päättelen että monilla on hämärtynyt.

Mutta mä oon samaa mieltä, eli Julia. Luonnonkaunis. T. Eri

Okei. Mutta silti pidät itseäsi älykkäänä? 

Mun älykkyys ei liity tähän millään lailla, vaikka sitähän sää näköjään kysyit. Myös Joel on luonnonkaunis ja älykäs. Samoin Paula, Arttu, O-P :D

Julia sieltä tänään ulos taitaa joutua, ikävä kyllä. Oli syksyn piristys tähän surkeaan kauteen.

Tottakai se liittyy, kun kysyin, keitä älykkäät ja koulutetut äänestävät. 

Älykkäät ja koulutetut ei äänestele :)

Vierailija
100740/104451 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtö tulee kyllä niin puskista, osa on jo yöpuulle hipsimässä.

Sinällään hyvä käänne, ei arvaa asukkaat kaikkia käänteitä ennalta.

Ketju on lukittu.