Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Julia vähän paisunut
Näinkin voisi asian ilmaista 😝
Krisse voi näköjään paljuilla, saunoa ja juoda muttei osallistua jumppaan 🤔
Varmaan kiva huomenna lähteä tuolta talosta kamalassa pelkodarrassa.
Mä oon niin onnellinen ku OP sai fifikset <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä riivatun hurina kuuluu taustalta, kun asukkaat on paljussa? Poimiiko tuo karvaturrimikki paljun äänien lisäksi jonkun Redin ilmanvaihtoröörin huminan?
Tuonne pihallehan kuuluu kaikkea kaupungin ääntä: ihmisten kiljuntaa, poliisiautojen ääniä ym.
Onks tää musa jotain bb:tä varten tehtyä ettei tartte maksaa teostomaksuja🤔
Joppe järjesti taas pienen kivan jutun, tulemalla paljun reunalle notkumaan "kuin mies, jota ei ole kutsuttu bileisiin, mutta tulee silti":
Kaikki muut on ollut ihan surkeita tällä viikolla paitsi Paula ja Julia. Pidetään ne nyt sunnuntaihin asti talossa pliis.
Nää biisit on jotain neverheardejä, joista toki tekijä saa teostot himaan. Veikkaan biisien tekijäksi jotakuta tuotannossa...
Miksi Joppe ei laihduta kun on niin epävarma vartalostaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin onnellinen ku OP sai fifikset <3
OP onnessaan kun sai olutta ja pääs pavjuun.
[1quote=Vierailija]KRISSELLÄ VATSA PULLISTUNUT KUKA OMPI ISÄ KUKA OMPI LAITTANUT RISSEN PAKSUKSI IHAN MAHOTON HOMMA OLISKOHAN ARTTU POIKA KÄYNYT TUUPPASEMMA[/quote]
Menehän jo koisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä riivatun hurina kuuluu taustalta, kun asukkaat on paljussa? Poimiiko tuo karvaturrimikki paljun äänien lisäksi jonkun Redin ilmanvaihtoröörin huminan?
Tuonne pihallehan kuuluu kaikkea kaupungin ääntä: ihmisten kiljuntaa, poliisiautojen ääniä ym.
Meinaatko, että tuo tasainen hurina olisi Itäväylä?
Vierailija kirjoitti:
Julia vähän paisunut
Ei oo kivan näköistä jos näyttää laiha läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää musa jotain bb:tä varten tehtyä ettei tartte maksaa teostomaksuja🤔
Ihan kamalaa sontaa, joka tyrehdyttää viimeisetkin keskustelut
Olen alkanut tykkäämäänJuliasta, kun muut osoittautuneet aivan pelleiksi. Aivan yököttää tuo sakki.
Miten voi Julialla olla yhtä paksut pohkeet ja nilkat kuin Joelilla?
krisse höpöttää ulkomaailmaan tuolta saunasta:" jee, jee.....mä oon yksin saanassaa" vai demoneilleko se puhuu
Kertokaa kun tulee oikeesti hauska kohta ei sellaista jossa hähähä hähä tyhjän naurua on ihan saraan mukavaa seurata miten nämä repii teko kivvaa 😂