Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle ei maistunut ruoka, ainakaan sama kuin muille.
Arttu ei muistanut että pitää olla gluteenitonta pastaa. Tuota jauheliha sössöä syöneet jatkuvalla syötöllä.
Löytyy myös tuolta porsaankieli ja porsaan sisäVilettä. Kermaa ei oo.
Ajatelkaa niitä pieniä poikia ja tyttöjä jotka aattona avaavat noita paketteja silmät loistaen.
Top 3 asukasta?
Mulla:
1. Krisse
2. Joel
3. Julia
Miten noita ihmepienoismalleja on lahjoissa noin paljon? Onko joku kauppa lopettanut tai mennyt konkurssiin ja lahjoittanut koko jäljelle jääneen varaston? Redillähän menee todella huonosti.
Mitä tarkoittaa karismaattinen
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan asukkaiden pituuksia? Krisse on 149, mutta entä vaikka Paula? Joel? Timo? Julia?
Paula ja Julia 165 cm
Joel 174 cm
Timon en tiedä, jotain samaa mittaa Joelin kanssa.
Arttu muistaakseni 185 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle ei maistunut ruoka, ainakaan sama kuin muille.
Arttu ei muistanut että pitää olla gluteenitonta pastaa. Tuota jauheliha sössöä syöneet jatkuvalla syötöllä.
Löytyy myös tuolta porsaankieli ja porsaan sisäVilettä. Kermaa ei oo.
Onko Kristiinalle talossa ollessa kehittynyt joku syömishäiriö, anoreksia, bulimia tms?
Aamulla kuuden jälkeen näin hänen syövän aamuröökin jälkeen palan kurkkua, toivottavasti joku on nähnyt hänen oikeasti ruokailevan. Joskus hampaiden neuroottinen pesu voi viitata ruokaan liittyviin ongelmiin. (Eilen kuulin, että sanoi, ettei farkut meinaa mahtua jalkaan, ennen suoraa lähetystä.)
En ole tänään ehtinyt kyttäämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten noita ihmepienoismalleja on lahjoissa noin paljon? Onko joku kauppa lopettanut tai mennyt konkurssiin ja lahjoittanut koko jäljelle jääneen varaston? Redillähän menee todella huonosti.
Jos tavaraa pitäisi olla tyylliin kaikilta Redin kaupoilta niin eipä ainakaan mm. Kappahlin, Lindexin, Stadiumin, XXL:n, Gigantin puhelinkaupan, Finlaysonin ja monenkaan muun tavaraa tuolla näkynyt, eikä lahjakortteja. Paljon järkevämpää tavaraa noista saisi joululahjoiksi hyväntekeväisyyteen kuin jotain ihme pienoismalleja, rumia pehmoleluja ja räikeitä reppuja. Toivottavasti järkevämpää ja hyödyllisempää tavaraa vielä näkyy.
Miten musta näyttää taas siltä että Krisse on valinnut taas tehtävän missä voi olla kädet levällään...tarra silloin tällöin...
Jos oisin mies en kyllä kattois päiväkään noin onnetonta naista!
Eikö toi Krisse pysy ollenkaan noitten pakettien perässä. Kyselee koko ajan. Ei luulis olevan kovin vaativaa kun ei tuossa kirjamisessa mitään kiirettä pidä.
Jos nyt oikeasti haluaisi positiivista näkyvyyttä, vaikka tällainen " ei niin pyyteetön hyväntekeväisyys", mitä nyt tässäkin tehdään onkin vastenmielistä niin täysin edes täysin omien etujensa vuoksi mm. Redin Gigantin puhelinkauppa lahjoittaisi tuonne uuden iPhonen tai ainakin hienot langattomat kuulokkeet. Mutta toisaalta eivät noin eri tasoa olevat lahjat olisi kuitenkaan edes reilua muiden lahjansaajojen kannalta.
Krisse saa kyllä mun puolesta lähteä jo perjantaina. Lopetan sen fanittamisen. Tuo parempien tehtävien haaliminen itselleen on ruvennut ärsyttämään. Sain tarpeekseni. Siirryn Joelin fanittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelin ahneus yhteiseen ruokaan huomattu myös täällä. Ja viitisen kiloa tullut talossa lisää.
Onko sinun hybriditeeveessä vaakakin? :D
Ei. Televisiossani ei ole henkilövaakaa. Sen sijaan olen hyvä arvioimaan.
No nyt ne asukkaat taas toimii mainostajien palkattomina duunareina.
Koko kausi perustuu mainostajien tuotteiden kanssa tylsään pelleilyyn. Mielikuvitusta ei ole tuotannossa tarvinnut käyttää, kuhan Redin, Hesen, ym. tuotteet näkyy joka päivä jotenkin tuolla talossa. Ehkä jopa tingattu kontentin luomisesta tuotannossa, että enemmän jäis omaan taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Top 3 asukasta?
Mulla:
1. Krisse
2. Joel
3. Julia
Julia ylivoimaisesti ykkönen. Paula kakkonen. Muut aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta näyttää taas siltä että Krisse on valinnut taas tehtävän missä voi olla kädet levällään...tarra silloin tällöin...
Jos oisin mies en kyllä kattois päiväkään noin onnetonta naista!
Katsoisitko naisena Joelin päivittäistä makaamista sohvalla?
Vierailija kirjoitti:
voi noita jopen paketteja
Mä olen ihan samanlainen tai oikeastaan vielä paljo huonompi pakettien laittaja. Tästä syystä annan ne pakettien laitot muitten tehtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minna tulee taloon torstaina.
Olisi niin läppä ja siistiä kun Minna oikeasti menisi vierailemaan taloon.
Tietääkö kukaan asukkaiden pituuksia? Krisse on 149, mutta entä vaikka Paula? Joel? Timo? Julia?