Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti keski-ikäisten naisten jatkuvaa kiinnostusta Kristiinan hammashygieniaan. Kristiina-vihalle on kolme syytä 1. hän on nainen 2. hän on nuori. 3. hän on kaunis. Nämä riittävät yllättävän monelle parhaat päivänsä nähneelle naiselle vihaamiseen.
Kristiina viha on vain ja ainoastaan Kristiina fanien päässä. :D
Itse en tykkää tonttukokoisista ihmisistä. Etenkään jos heillä ei ole oikein mitään annettavaa.
Ai, no kummasti tämä yksi asukas näitä keskusteluja pitää käynnissä vaikkei tekisi mitään (erityisesti silloin) ja saa muut asukkaat kilahtamaan niin että lentävät ulos talosta :D
Söivät lounasaikaan tukevat itsetehdyt hampurilaiset ja osa vielä kaksikin tuollaista. Silti Arttu on nyt tekemässä pastaa ja jauhelihaa. Tuhdit on eväät. Miten voi olla vielä tarve toiseen samantasoiseen ateriaan saman päivän aikana? Itse en syö koskaan samana päivänä sekä lounas, että päivällistä. Noista toiseen verrattavissa oleva riittää yhdelle päivälle ja olen paljon syövä läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy taas nostaa hattua ollipekalle tässä tehtävässä, aito ilo ja hyvä asenne vaikka paketointi ei ole hänen bravuuri. Nyt tekee tuolla jo todella siistejä paketteja huolellisesti. Kaikki tehtävät ottanut haltuun, ei kitissyt vaikka kutomisviikolla vietiin tavarat ja siivitti ylivoimaisesti viikkotehtävän voittoon.
Piti 8 min tupakka tauon. Tuli sinne muutkin paitsi ei Krisse joka paketoi. Joppe lähti aiemnin sisäön ja Julia vähän myöhemmin. Ip ja Arttu pitempään. Pitäkäähän pojistakin lukua 😂 mitä tekevät
Krissellä on hammasharja mukana tuollakin 🤣
Ei ollut vaan meni talon kylppäriin. Nimimerkillä 247 kyttääjä
Kyllä oli OP:n ja Julian:n takana ovi oli auki mikistä kuului taas tuttu harjauksen ääni kunnes mikki suljettiin ja kyllä se Krisse siellä hampaitaan pesi avoimmesta ovesta sen näki.
Onko teillä perhettä? Lasketteko minuutteja, kun lapset tai puoliso tekevät jotain. Kuuluuko teiltä mamman kuulutukset: Janina, olet käynyt pissillä jo kolmesti tänään ja viipynyt 9 minuuttia/ Petteri, tomaatin leikkaamiseen ei saa kulua yli 5,8 minuuttia jne. Onnea vain lapsillenne jatkossa.
Hiihii! Nyt ei oo aikaa mihinkään ulkopuoliseen toimintaan, oli läheisiä tai ei, nyt viel viikko kytätään. 24/7 ;)
T. Eri
OP tuli 18.36 ja kääri sätkän. Takki päällä ihmettelee.
Kuka saa Vililtä häädetyn herjan ja pääsee joulupukiksi?
Vierailija kirjoitti:
Söivät lounasaikaan tukevat itsetehdyt hampurilaiset ja osa vielä kaksikin tuollaista. Silti Arttu on nyt tekemässä pastaa ja jauhelihaa. Tuhdit on eväät. Miten voi olla vielä tarve toiseen samantasoiseen ateriaan saman päivän aikana? Itse en syö koskaan samana päivänä sekä lounas, että päivällistä. Noista toiseen verrattavissa oleva riittää yhdelle päivälle ja olen paljon syövä läski.
Ne onkin tonttuja BB talossa
Minna tulee taloon torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy taas nostaa hattua ollipekalle tässä tehtävässä, aito ilo ja hyvä asenne vaikka paketointi ei ole hänen bravuuri. Nyt tekee tuolla jo todella siistejä paketteja huolellisesti. Kaikki tehtävät ottanut haltuun, ei kitissyt vaikka kutomisviikolla vietiin tavarat ja siivitti ylivoimaisesti viikkotehtävän voittoon.
Piti 8 min tupakka tauon. Tuli sinne muutkin paitsi ei Krisse joka paketoi. Joppe lähti aiemnin sisäön ja Julia vähän myöhemmin. Ip ja Arttu pitempään. Pitäkäähän pojistakin lukua 😂 mitä tekevät
Kyllä oli OP:n ja Julian:n takana ovi oli auki mikistä kuului taas tuttu harjauksen ääni kunnes mikki suljettiin ja kyllä se Krisse siellä hampaitaan pesi avoimmesta ovesta sen näki.
Onko teillä perhettä? Lasketteko minuutteja, kun lapset tai puoliso tekevät jotain. Kuuluuko teiltä mamman kuulutukset: Janina, olet käynyt pissillä jo kolmesti tänään ja viipynyt 9 minuuttia/ Petteri, tomaatin leikkaamiseen ei saa kulua yli 5,8 minuuttia jne. Onnea vain lapsillenne jatkossa.
Hiihii! Nyt ei oo aikaa mihinkään ulkopuoliseen toimintaan, oli läheisiä tai ei, nyt viel viikko kytätään. 24/7 ;)
T. Eri
sama juttu mutta onneksi loppuu 29.11. Illalla. Kivaa tää on ollut. Naatitaan vielä. Saa syödä muutakin ku jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ihan oikeasti, älä ehdottele ihmisille jotain mediumpihvejä jauhelihasta tehtynä ellet halua riskeerata heidän terveyttä.
Naudan voi syödä vaikka raakana. Muualla kuin Suomessa hampurilaispihvi on aina medium.
Tartar pihvi. En tekis pakatusta jauhelihasta.
Tartar-pihvi raaputetaan aina tuoreesta fileestä, eikä paisteta lainkaan. Hampurilaispihvin (naudasta) voi jättää mediumiksi sellaisesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kovasti keski-ikäisten naisten jatkuvaa kiinnostusta Kristiinan hammashygieniaan. Kristiina-vihalle on kolme syytä 1. hän on nainen 2. hän on nuori. 3. hän on kaunis. Nämä riittävät yllättävän monelle parhaat päivänsä nähneelle naiselle vihaamiseen.
Hieman eri mieltä, 1.on aikuinen, 2. nuori, samaa mieltä 3. tavallisen näköinen, ei toki rumakaan.
En ole ollut Krissen vihaaja enkä kauheasti kiinnittänyt huomiota sen touhuiluihin, paitsi muutamina päivinä. Eniten ihmettelen sitä yksinpuhelu-showtaan, jota on vastenmielistä seurata on sitten kännissä tai selvä. No näkeepähän myöhemmin miltä se näyttää. Toinen on se kun jokin ruoka on hyvää niin alkaa mmmm-mmm-mmmmm- nuotilla. Olisipa kokemus aterioida esim.ravintolassa kun aloittaa heilumisen ja mmm-mm-mmmm-ääntelyn. Voi avopuoliso parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että kuinka tontut edes saa tupakoida. Sekä nikotiinituotteet että alkoholi vois olla perjantaihin asti kielletty, ja samoin se kiroilu. Ja kolmesta kirosanalta pääsis isoista ovista isokin nimi ulos ;)
Elina lupas, että torstainan on isot bibikset! Pikkujoulut tulloo.
Isot bibikset saakin kuudella hengellä aikaseksi
Ihme niuho. Sehän on fiiliksestä kiinni. Parhaat bibikset saa vaikka yksin, kunhan on tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Riittikö yhdelle naispuoliselle suursyömärille edes kaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa Vililtä häädetyn herjan ja pääsee joulupukiksi?
Veikkaan että menee Paulalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei Krisse pysty paketoimaan jos tomaatin leikkaaminenkin on niin työlästä!
Jotenkin niin vaikeen näköistä kaikki mitä se tekee.
On siellä muitakin asukkaita, joiden paketointia seurata. Krisse on jo monelle opettanut, miten se tehdään.
Tämä ketju pitäisi lähettää jonkun psykiatrian opiskelijan gradua varten analysoitavaksi.
Olen kyllä hirveän huolissani suomalaisten mielenterveydestä, ehkä tämä on joku koronailmiö ja joku kummallinen kyttäys ja sen muuttaminen mieleisekseen ja raportoiminen keskusteluun menisi ehkä vitsistä, mutta päivästä päivään viikkokausia?
No nyt kytätään oikein urakalla, kohta onneksi päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Tota olen ihmetellyt aina BB -kausia kattellessa, että miten niillä on koko ajan nälkä.
Tosiaan todella tuhteja ruokia tekevät. Sipsiä välissä ja leipiä. Nämä tekevät toastia tuon tuosta ja sitten vielä pastaa pastan päälle. Nimenomaan puhuvat nälkäänsä syövän.
Virikkeettömyyskö senkin tunteen sitten tekee vai...? mä en käsitä. Harva niistä kuitenkaan ihan muodottamana on pois lähtenyt, vaikka niin vähän liikkuvat ja syövät hevosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken pesi hampaansa tehtävähuoneen pienessä takahuoneessa.
Kätevää ei mene aikaa hukkaan. Pitääkäähän hampaista huolta. 2 asukasta poskihampaatonta ja ikää alle 36 v.
Vierailija kirjoitti:
Minna tulee taloon torstaina.
Korona-aikana ei tule kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että olet läski siitä syystä ettet syö oikeasti kunnollista, ravinteikasta ruokaa.
T. Päivittäin runsaan lounaan sekä päivällisen nauttiva hoikka nainen
Huhuu misdä Ollipekka. Ei näy työmaalla.