Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
94421/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi nyt tulee kaikki OP:n kauna ja kateus ulos, anna tulla vain OP, niin kaikki näkee sun pikkusieluisuuden. Nyt on sinun kaljat juotu ja pizzat syöty. Krisse sen teki! Juu.

Krissefanaatikot eivät ymmärrä huumoria. Ihan vain tiedoksenne... ylläripylläri, se on O-P:n huumoria. Se on vain liian älykästä teille.

läyhäri op ulos su.

Krissefanaatikot ovat niin noloja kun heillä ei ole yhtään huumorintajua. 🙄

Vierailija
94422/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko sinun 24/7 tilaaminen tähän kauteen jos tuotanto on sama?

Loppuu, nuoli ylös

Ei lopu, nuoli alas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94423/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Op osaakin olla ärsyttävä, varsinaiseksi valehtelijaksi osoittautui. Pelle mikä pelle. Ulos tuommoiset joutaa ja pian, toivottavasti jo tulevana sunnuntaina. Aivan sama kuka voittaa, kunhan ei tämä valheen suoltaja. Mur, pistää ihan vihaksi.

Vierailija
94424/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pizzaa ne sai? Vaikka voishan tuota kyllä itsekin kelata ja katsoa, ei nyt ihan nappaa. Arttu juuri hohkaisi: "Täältä tullaan!" Voikunjännää tää aikuisten piiloleikki. VIli ja Paula löytyivät kymmenissä sekunneissa. 

Vierailija
94425/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Joel ja Krisse söi yhden pizzan puoliksi, Julia kai enemmän kuin puolikkaan pizzan ja sitten Arttu heti sisälle tullessaan reilusti kanssa. Mutta eihän tuolla eikä täällä totuudella ole mitään merkitystä, pääasia on vain löytää sopivia syntipukkeja.

Tuolla toisella palstalla sanotaan, että Paula olisi juonut yhden Krissen oluen. Mutta hällä väliä. OP nyt kyllä putoaa pohjamutiin asteikossani. Karmivaa tuollainen viha ja kateus. Olisi vain yrittänyt sietää kaikkia asukkaita, eikä lähtenyt tuollaiselle kadehtimislinjalle.

Vierailija
94426/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi nyt tulee kaikki OP:n kauna ja kateus ulos, anna tulla vain OP, niin kaikki näkee sun pikkusieluisuuden. Nyt on sinun kaljat juotu ja pizzat syöty. Krisse sen teki! Juu.

Krissefanaatikot eivät ymmärrä huumoria. Ihan vain tiedoksenne... ylläripylläri, se on O-P:n huumoria. Se on vain liian älykästä teille.

läyhäri op ulos su.

Krissefanaatikot ovat niin noloja kun heillä ei ole yhtään huumorintajua. 🙄

Pakko sanoa, että sulla on kyllä kova homma. Tsemppiä! 

Vierailija
94427/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saiko jokainen asukas yhden pitsan? Onko joku syönyt oman lisäksi toisten pizzoja myös? Jos näin on niin sitten on syytäkin olla vihainen. Pitäisihän tuo olla selvää, että ei ilman lupaa toisten pizzoja syödä.

Vierailija
94428/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä p:tä... Ei jumakauta. Ne ketkä ovat vastuussa tämän tuotantokauden fiaskosta, pitäisi laittaa maksamaan jokin sakko tai jotain. Tämä on jo kaikkien aliarvioimista, niin katsojien kuin kisaajien. Vai onko tämä kilpailu siitä kuinka , helpolla ihmisiä kusetetaan? Hävetkää koko BB- tiimi.

Vierailija
94429/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

Voi sua pikkuista. Jaxuhali ❤

En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.

Katsellaas sun käytöstä. Minkä ikäinen olet? 

Jospa katsellankin sinun käytöstä? Lue palstan säännöt. Sääntöihin kuuluu puhua aiheesta, ei muista kirjoittajista.

Suu suppuun ja kipikapi sääntöjä opettelemaan.

Vierailija
94430/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko sinun 24/7 tilaaminen tähän kauteen jos tuotanto on sama?

Loppuu, nuoli ylös

Ei lopu, nuoli alas

Ei todellakaan, eihän tämä pelkästään bb kanava ole 😉

Vierailija
94431/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nyt voittaja yhden kaljan, huisin jänskää.

Vierailija
94432/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet, jos noilla ei muuten saada kontenttia, kuin pihistelemällä jossain pizzoissa. Aika nolo tämä BB. Hävetkää edes.

Vierailija
94433/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole laittanut centtiäkään rahaa tähän paskaan tänä vuonna. Ihan uskomattoman surkeaa paskaa.

Vierailija
94434/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki sumenee!

Vierailija
94435/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula sano Krisselle että ens viikolla muistellaan. Aiku kiva.

Paulakin luulee pääsevänsä finaaliviikolle :D

Saisi päästäkin. Kristiinan pudottaisin. Miten voi 21-vuotias nuori nainen olla noin eloton ja iloton?

Vierailija
94436/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan iloksi pari kaljaa ja piiloleikki, voi v. Käsikirjoittajat joutaa kortistoon, kun mielikuvitus on lapsen tasolla. Koko perheen BB :)

Vierailija
94437/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova meno röökipaikalla, kukaan ei puhu mitään.

Ärsyttää ko Julia pummas joltaki pitsapalan ja nyt Krisseltä kaljahörpyn. Ei pidä kerjätä toisen omia.

Juu ei. Tosin ei koske Kristiinaa, joka on polttanut muiden tupakkeja kuin omiaan koko kauden.

Krissellä on ollut omia tupakoita. Ilm loppui koska ei polta ulkopuolella niin paljon mitä tuolla. Sai kapuna tupakkaa ja on antanut muillekin.

Vierailija
94438/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

Voi sua pikkuista. Jaxuhali ❤

En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.

Ei vaan halusit vaan kirjoittaa ilkeän kommentin palstalle. Sinä, aikuinen fiksu nainen?! :D

Vierailija
94439/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse 149,5 . Krissevon opiskellut sähköasentajaksi ja ollut tuössä koska tulot oli 2019 n 30 000. Voi olla ettei oo ollut koko vuotta töissä. Opiskelupaikka sähköinssiksi. Entä sinä ? Krisse on ikäistään kypsempi.

Sinä 154cm valehtelet jos et ole KOSKAAN saanut kommenttia pituudestasi. Ihan liittymättä mihinkään kouluihin tai töihin niin kommenttia tulee. Kyse on siitä, että ei tarvitse loukkaantua ihan kokaisesta asiasta. Tulee mieleen, että miten itse olet käyttäytynyt toisia vasten jos olet tuohon tilanteeseen päätynyt. Aika vahvaa "älä ota kontaktia" saa viestittää, että on noin massasta poikkeava joka ei ole _koskaan_ kuullut mitään siitä. En kehuisi. Sosiaaliset suhteet nolla, mutta joo, "kukaan ei pilkkaa", kun on itsensä vienyt tilanteeseen, että kukaan ei huomioi mitenkään, edes hyvällä.

Itse olen 153cm ja olen siitä kuullut peruskoulusta alkaen jokaisessa uudessa työ- ja ihmissuhteessa. Suurimmaksi osaksi hyvällä, ja suurin osa vain jotain toteamuksia. Jos niistä olisi keksinyt mielensä pahoittaa niin aika yksin saisi olla. En kuitenkaan koe, että "oletpa sä lyhyt" on tälläiselle mikään loukkaus, toteamus vaan mikä on totta. :D 

Minusta sinun käytös on ollut erityisen luotaan työtävää jos pystyt saman mittaisena sanomaan, että "KUKAAN ei ole KOSKAAN sanonut mitään.". No, uskon, että liioittelet.

Valitettavasti viestisi ei ollut luettava.

Vierailija
94440/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun mikki hyväntähen kiinni kun se syö!

Ketju on lukittu.