Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
94461/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula sano Krisselle että ens viikolla muistellaan. Aiku kiva.

Paulakin luulee pääsevänsä finaaliviikolle :D

Saisi päästäkin. Kristiinan pudottaisin. Miten voi 21-vuotias nuori nainen olla noin eloton ja iloton?

Samaa mieltä. Paula nyt ei ole varsinainen suosikkini ollut, mutta onhan sillä hetkensä. Energinen ja hyväkroppainen 40-vuotias.

Kristiina on 21-vuotias. Miten voi nuori nainen olla noin eloton ja iloton?

Vierailija
94462/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko OP sitä pizzaa nyt sai? Jos saivat 4 pizzaa, niin pitäisi olla aivan selvää, että puolikas jokaiselle ja se viimeinen puolikas jaetaan jotenkin (tosi nälkäiset voisivat sen jakaa). Jos ahmatit ovat vetäneet enemmän kuin osuutensa, niin todellakin siitä pitää suuttua. Pizza on tuolla bb-talon tylsyydessä varmaan aika kova juttu ja kyllä harmittaisi, jos jäisi joku pieni palanen itselle muiden itsekkyyden vuoksi.

OP:n kannattaisi sitten suunnata se vihansa niihin, jotka ovat syöneet hänen osansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94463/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi nyt tulee kaikki OP:n kauna ja kateus ulos, anna tulla vain OP, niin kaikki näkee sun pikkusieluisuuden. Nyt on sinun kaljat juotu ja pizzat syöty. Krisse sen teki! Juu.

Krissefanaatikot eivät ymmärrä huumoria. Ihan vain tiedoksenne... ylläripylläri, se on O-P:n huumoria. Se on vain liian älykästä teille.

Hahhaa.. yritä vaan valkopestä tota kieroa läyhääjää.. et onnistu! Kiero mikä kiero ja väkisin puskee se katkeruus läpi!

Vierailija
94464/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai Kristiina syö erikoislumihiutale pizzaansa jonka tilasi, eikä muiden omia? En kestä jos tekee vielä niinkin, että ottaa mitä sattuu.

Kristiina tekee mitä haluaa, eikä välitä muista ihmisistä. Näin sanoo Kristian tuotannon palkkaamana viikosta toiseen.

Jee. Itsekeskeisyys ja itsekkyys ovat hienoja arvoja.

Omapäinen ei tarkoita itsekästä!

Sunhan tätä on tietysti noin mustavalkoisena vaikea ymmärtää..

Ja näin saatiin saatiin taas väännettyä epämieluinen piirre ihailtavaan muotoon. Krissen kannattajat sopis hyvin politiikkaan, pa*kanpuhuminen on teille ihan taitolaji!

Vierailija
94465/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet OP:lle!!

Vierailija
94466/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piilossa Krisse oli?

Vierailija
94467/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks juoma per pää. Haist vit

Vierailija
94468/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

Voi sua pikkuista. Jaxuhali ❤

En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.

Ei vaan halusit vaan kirjoittaa ilkeän kommentin palstalle. Sinä, aikuinen fiksu nainen?! :D

Miksi 21-vuotias nainen esittäisi lasta, ellei takana olisi siihen kannustavaa kohtelua?

Kuinka moni lapsi hankkii ammatin jossa täytyy toimia itsenäisesti ja tehdä itse kaikki päätökset. Eli sähköasentaja? Kuinka moni lapsi aikoo vielä hankkia sähköinssin paperit, jossa niitä itsenäisiä päätöksiä ja vastuuta täytyy kantaa vielä entistä vahvemmin? Kello on kohta kymmenen ja jäät taas yksin. Jätä vastuunkanto niille jotka sen osaavat.

Tämä sähköasentajatarina alkaa mennä jo absurdiksi. Sähköasentaja on  aivan tavallinen ammatti, sähköasentajaksi valmistuu vuosittain kymmeniä, varmaan satoja nuoria. Tavallinen opistotasoinen ammatti. Tämä ei sitten ole sähköasentajan ammatin aliarvioimista, mutta tuo ylläolevan tekstin kirjoittaja on kyllä vähän liikaa glorifioidut tuota ammattia. 

Vierailija
94469/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kameratyöskentely. Ei sitten saatu kuvaa edes siitä mihin Vili piiloutui. V*ttu mitä paskaa!!!

Vierailija
94470/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks juoma per pää. Haist vit

Vttu mitä paskaa! Mä näyttäisin mieltäni tuotannolle ja paskantaisin kunnon tortut keittiönpöydälle

Vierailija
94471/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?

Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.

Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.

En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.

Ei vaan halusit vaan kirjoittaa ilkeän kommentin palstalle. Sinä, aikuinen fiksu nainen?! :D

Miksi 21-vuotias nainen esittäisi lasta, ellei takana olisi siihen kannustavaa kohtelua?

Kuinka moni lapsi hankkii ammatin jossa täytyy toimia itsenäisesti ja tehdä itse kaikki päätökset. Eli sähköasentaja? Kuinka moni lapsi aikoo vielä hankkia sähköinssin paperit, jossa niitä itsenäisiä päätöksiä ja vastuuta täytyy kantaa vielä entistä vahvemmin? Kello on kohta kymmenen ja jäät taas yksin. Jätä vastuunkanto niille jotka sen osaavat.

Tämä sähköasentajatarina alkaa mennä jo absurdiksi. Sähköasentaja on  aivan tavallinen ammatti, sähköasentajaksi valmistuu vuosittain kymmeniä, varmaan satoja nuoria. Tavallinen opistotasoinen ammatti. Tämä ei sitten ole sähköasentajan ammatin aliarvioimista, mutta tuo ylläolevan tekstin kirjoittaja on kyllä vähän liikaa glorifioidut tuota ammattia. 

Olet oikeassa, täällä on joku, ehkä samakin, joka kirjoittaa outoja julistuksia ammateista, vähän samantyyppisiä on Sinistäkin. 

BB:ssä oleellisempia ovat kuitenkin ihan muut seikat kuin siviiliammatit. 

Ymmärrän kuitenkin sen, että kirjoittaja on tarkoittanut tuon vastineeksi väitteelle, että Krisse olisi jotenkin vastuuton. Jos nyt kotitöistä puhutaan, niin eikö siinä Kristiinan esittelyvideossa näkynyt siisti koti, siistimpi ainakin kuin oma lääväni yleensä. En silti itseänikään vastuuttomaksi kutsuisi. 

Vierailija
94472/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paljonko OP sitä pizzaa nyt sai? Jos saivat 4 pizzaa, niin pitäisi olla aivan selvää, että puolikas jokaiselle ja se viimeinen puolikas jaetaan jotenkin (tosi nälkäiset voisivat sen jakaa). Jos ahmatit ovat vetäneet enemmän kuin osuutensa, niin todellakin siitä pitää suuttua. Pizza on tuolla bb-talon tylsyydessä varmaan aika kova juttu ja kyllä harmittaisi, jos jäisi joku pieni palanen itselle muiden itsekkyyden vuoksi.

Tais saada yhden tai kaks siivua, kun oli tarkoitus saada puolet pizzasta. Paulan kohdalla sama juttu.

Vierailija
94473/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulaa ahdistaa, kun Vili ei halua juoda.

Vierailija
94474/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, että BB-historian paras piilo on ollut viime vuoden Villellä, joka laittoi punaisen lampunvarjostimen päähänsä. Se oli asennepiilo! 

Vierailija
94475/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla meinasi jo kasetti hajota pahasti kun Viliä ja Krisseä ei löytynyt

Vierailija
94476/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paulaa ahdistaa, kun Vili ei halua juoda.

Ei kai kiinnosta kun säännöstelevät tuota juomista. Tulee niin hitaasti sitä juomaa että ehtii selvitä jo kun seuraavan saa.

Vierailija
94477/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä OP:stä näkyy , että märkä on maistunut, vaikka kroppa on laiha niin naama on pöhöttynyt.

Vierailija
94478/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse 149,5 . Krissevon opiskellut sähköasentajaksi ja ollut tuössä koska tulot oli 2019 n 30 000. Voi olla ettei oo ollut koko vuotta töissä. Opiskelupaikka sähköinssiksi. Entä sinä ? Krisse on ikäistään kypsempi.

Sinä 154cm valehtelet jos et ole KOSKAAN saanut kommenttia pituudestasi. Ihan liittymättä mihinkään kouluihin tai töihin niin kommenttia tulee. Kyse on siitä, että ei tarvitse loukkaantua ihan kokaisesta asiasta. Tulee mieleen, että miten itse olet käyttäytynyt toisia vasten jos olet tuohon tilanteeseen päätynyt. Aika vahvaa "älä ota kontaktia" saa viestittää, että on noin massasta poikkeava joka ei ole _koskaan_ kuullut mitään siitä. En kehuisi. Sosiaaliset suhteet nolla, mutta joo, "kukaan ei pilkkaa", kun on itsensä vienyt tilanteeseen, että kukaan ei huomioi mitenkään, edes hyvällä.

Itse olen 153cm ja olen siitä kuullut peruskoulusta alkaen jokaisessa uudessa työ- ja ihmissuhteessa. Suurimmaksi osaksi hyvällä, ja suurin osa vain jotain toteamuksia. Jos niistä olisi keksinyt mielensä pahoittaa niin aika yksin saisi olla. En kuitenkaan koe, että "oletpa sä lyhyt" on tälläiselle mikään loukkaus, toteamus vaan mikä on totta. :D 

Minusta sinun käytös on ollut erityisen luotaan työtävää jos pystyt saman mittaisena sanomaan, että "KUKAAN ei ole KOSKAAN sanonut mitään.". No, uskon, että liioittelet.

Valitettavasti viestisi ei ollut luettava.

Kokeile huomenna selvänä. 

Vierailija
94479/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sanottiin, että kuka lapsi hankkii ammatin. Niin, kuka lapsi ylipäätään on työelämässä? Siis Suomessa, monessa maailman kolkassahan se on valitettavan yleistä. 

Vierailija
94480/104451 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vasemman puoleisin fani on takuuvarmasti Krissefani.

Ketju on lukittu.