Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tässäkö oli tämän illan ohjelma...
Op vit*uuntunu ilmeisesti siitä, että pizzat oli lähes syöty sillä välin, kun osa oli vielä saunomassa. Paulakin tais saada yhden/kaks kämästä pizzasiivua, katteli pizzalaatikoita kysellen, että kai Opllekin jäi pizzaa, jäi vissiin vain pieni pala? En tiedä, söikö Joel, Julia ja Krisse muita enemmän..
Op myös siinä luulossa, että sisällä olijat ( Krisse, Joel, Julia) saaneet lisää juotavaa, näin ei siis ollut.
OP: n ja Paulan läyhäämiset pitäis näyttää kertaalleen että pysyittäis totuudessa . OP on niiiiin kaksinaamainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi nyt tulee kaikki OP:n kauna ja kateus ulos, anna tulla vain OP, niin kaikki näkee sun pikkusieluisuuden. Nyt on sinun kaljat juotu ja pizzat syöty. Krisse sen teki! Juu.
Ottas jätkä selvää, yksikään sen syytöksistä ei pidä paikkaansa.
O-P saa mun äänet kyllä!!!! Pazkan puhuja ei voittoa ansaitse!!!!
Miks tuota terassia ei voi hiekottaa. Eikö ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?
Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.
Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.
Krisse 149,5 . Krissevon opiskellut sähköasentajaksi ja ollut tuössä koska tulot oli 2019 n 30 000. Voi olla ettei oo ollut koko vuotta töissä. Opiskelupaikka sähköinssiksi. Entä sinä ? Krisse on ikäistään kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Julia mättää lisää sipsiä, toista pussia jo.
Ni mitä sitten? Ihan viihteen kannalta tämä kommentti? Ei ole ihme, että kausi on näin tylsä, kun katsojat saa kiksejä jostain sipsipussista.
Vierailija kirjoitti:
Kova meno röökipaikalla, kukaan ei puhu mitään.
Ärsyttää ko Julia pummas joltaki pitsapalan ja nyt Krisseltä kaljahörpyn. Ei pidä kerjätä toisen omia.
Juu ei. Tosin ei koske Kristiinaa, joka on polttanut muiden tupakkeja kuin omiaan koko kauden.
Ilmeisesti Joel ja Krisse söi yhden pizzan puoliksi, Julia kai enemmän kuin puolikkaan pizzan ja sitten Arttu heti sisälle tullessaan reilusti kanssa. Mutta eihän tuolla eikä täällä totuudella ole mitään merkitystä, pääasia on vain löytää sopivia syntipukkeja.
Vierailija kirjoitti:
Paula sano Krisselle että ens viikolla muistellaan. Aiku kiva.
Paulakin luulee pääsevänsä finaaliviikolle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel ja Krisse röökillä, kauhee mökkälä saunasta. Joel sanoi: loma :D Eivät hekään kestä tota huutoa jota pääasiassa Paula ja juntti aiheuttaa. Ei katsojatkaan.
Tyhmänä kysyn, että mitä tuo "loma" tarkoittaa tuossa tilanteessa?
Jopen loma tarkoitti helpotusta tuosta mekkalasta joka raikui saunasta. Eivät kestäneet huutamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kontentti kohillaan. Perjantai-ilta prime time ja porukka vaan tylsänä istuu. Hyvä Virtanen!
Ideat loppui jo puolivälissä kautta. Köyhää menoa.
Tämä ilta summaa koko kauden, ensi viikkoa ei kannata ja huvita edes katsoa , todennäköisesti eivät enää jaksa puhua toisilleen enää tätäkään vähää p**aa ja hauskoja fraasejaan kuin nyt. Edes bileet ei enää onnistu, en myöskään äänestä koska ihan sama kuka noista lapamadoista voittaa.
Oi niitä aikoja kun asukkaat odotti illan bileitä ja laittautuivat. Nyt vedetään lökäpöksyt jalassa pari kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt tuo Kristiina on? Onko sitä lähipiiri kohdellut kuin lasta kokonsa vuoksi? Vai miten selittyy tuo avuttomuus?
Minä olen 154, enkä koskaan ole kuullut kommentointia pituudestani. Itsenäistyin 18-vuotiaana, en esittänyt teiniä, vaan opiskelin, työllistyin jne.
Onkohan Kristiinan lähipiiri säälinyt ja lellitellyt, koska lapsen tasollehan tuo on jäänyt. Sääli.
Voi sua pikkuista. Jaxuhali ❤
En minä tarvitse erityiskohtelua. Ihmetyttää että talossa on 21-vuotias nainen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Ilmeisesti häntä on siten kohdeltu. Sääli.
Pikkukakkos teema jatkuu, nyt leikitään piilosta!
Voittajille ehkä luvassa palkinto.
Vierailija kirjoitti:
Miks tuota terassia ei voi hiekottaa. Eikö ole rahaa.
En tiedä onko jotain kiinteistöteknistä ongelmaa torjua liukkautta kattopihalla hiekan avulla. Vesihän poistuu tuolta katolta kouruista/putkista, tukkisiko hiekoitushiekka niitä? En tiedä, mietin vain.
Mut onhan sitä tapoja torjua liukkautta.
Samallahan tässä tavallaan promotaan tuota suurkaupunkien asumistyyliä, jossa kattoterassit ovat keskeisiä oleskelualueita. Mitenhän niissä yleensä on toteutettu liukkaiden pintojen turvallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Julia vetännyt enemmän pizzaa ? Tais Joel ja Kristiina syödä puoliksi sen yhden pizzan.Arttu pitännyt ennen Kristiinan puolia ,vetääkö enään ?
Joel söi kahdesta rasiasta sekö Julian avaamasta rasiasta sekä Joelin ja Kristiinan aiemmin avaamasta rasiasta. Julia söi neljä palaa sekä myöhemmin yhden palan. Niitä oli neljä pizzaa. Oliko Kristiinalla kokonainen ja muilla puolikas pizza.
Mitä iloa tästä nyt on kenellekään? Muutamasti juhlat alkanut lähetyksen aikana mikä on työssäkäyvälle ihan turhaa, kun itse pitää siihen aikaan mennä jo nukkumaan, jos on edes siihen asti voinut valvoa. Näitä parin oluen iltoja on ollut joo, mut mitä järkeä viihteen kannalta? Viikko finaaliin ja "pisut pesut ja nukkumaan", MIKSI?