Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
91101/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Minusta ansaitsee, on ainoita tuolla, joka ei ole läyhännyt juurikaan toisista selän takana, Joelin ja Julian lisäksi. Inhoan yli kaiken takana päin paskan puhumista. Myös oikeassa elämässä. Ja siksikin kun on tuolla ihan oma itsensä, ei nuoleskele katsojiakaan.

Vierailija
91102/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Aha. Toivottavasti kuitenkin äänestit sellaista, joka ansaitsee finaalipaikan, etkä sellaista, jonka et halua voittavan. 

En äänestä, kerroin vain mielipiteeni. Loppupeleissä minulle on ihan sama, kuka voittaa. 

Niin, tuo juuri ottaa päähän, että äänestyksiin osallistuu porukkaa, joita ei yhtään kiinnosta, keitä talossa on ja kuka voittaa. 

Siis en äänestä ollenkaan ketään koskaan. En tuhlaa rahoja tuollaiseen.

Niin, eipä minuakaan paljon huvita enää äänestellä. Jos minä laitan yhden äänen Markolle, joku tuuttaa ihan huvikseen 10 ääntä Julialle, vaikka ei edes kiinnosta, niin eipä siinä kannata meikäläisen äänestää eikä edes katsoa koko ohjelmaa. Onneksi on vielä yksi suosikki talossa, niin viitsii katsoa, mutta eräällä kaudella lopetin katsomisen, kun kävi näin ja taloon jäi pelkkiä p**siksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91103/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VANHA ÄIJÄ HÄÄDETTY TALOSTA!

Jes! 😏👍

Jahas, teini saapui palstalle. Eikö nyt ole koulua?

Vierailija
91104/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli liian läpinäkyvää kun Paula ei saanut huutamaansa mysteeriviestiä eikä Vili pehmeää pahnaa. Jo päivällä tiesi että nuo kaksi jatkavat, siihen ei äänestyksiä olisi tarvinnut kun tuotanto jo päättänyt. BB väki ilmeisesti pitää meitä 24/7 katsojia tyhminä. Joka tapauksessa todella näkyvää kikkailua ja ihmisten turhaa rahastusta.

Pehmeä pahnahan oli nimenomaan tälle viikolle. Se luki siinä huutokaupassa ja kuka tahansa sen sai huutaa. Eipä siinä oikein tuotanto päässyt mitään junailemaan. 

Vierailija
91105/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ansaitsee, on ainoita tuolla, joka ei ole läyhännyt juurikaan toisista selän takana, Joelin ja Julian lisäksi. Inhoan yli kaiken takana päin paskan puhumista. Myös oikeassa elämässä. Ja siksikin kun on tuolla ihan oma itsensä, ei nuoleskele katsojiakaan.

Krisse on ollut vapaamatkustaja. Yrittänyt saada vapautuksia viikkotehtävistä feikkaamalla erilaisia vaivoja, esiintynyt kameroille ja on kyllä läyhännyt takanapäin. 

Vierailija
91106/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ole Vili ja Julia itse valinneet, milloin he tulevat taloon. Jos olisivat saaneet valita, olisivat varmaan tulleetkin päivänä 1. Jos onnistuu 4 viikossa hankkimaan saman määrän faneja kuin toiset 10 viikossa, on todellakin ansainnut finaalipaikan, vaikka voitonkin -- siis teoreettisesti. En usko näiden kahden kohdalla voittoon, mutta hienoa, että ovat edelleen talossa. 

Kyllä he ovat saaneet päättää tulevatko puolessa välissä peliin vai eivät. Eivät ole tuleet valituiksi alkuperäisiksi asukkaiksi, joten heihin on turha rinnastaa. Ja vaikka olisivat olleet alusta saakka, olisivat tippuneet ekan kuukauden aikana.

Vili olisi ap asukkaana todellakin lentänyt tuolla käytyöksellä talosta kuin leppäkeihäs heti alkuvaiheessa! Julia olisi saattant sinnitellä pidempään.

No enpä tiedä, pitkään Kessukin sinnitteli. Ja Vili olisi saattanut pelata erilaisella taktiikalla, jos olisi tullut heti alussa. 

Hah, Vili ja Kessu yhtäaikaa talossa olisi pitänyt nähdä .)

Vierailija
91107/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönsikö Krisse livessä olevansa ennakkosuosikki?

Ei se silloin ole muillekaan asukkaille yllätys.

Tottakai he lähettävät Neiti Näppärän kotiin, jos hänet saadaan nyt häätöön.

Ääniä Krisselle!

Myönsi. Jos haluaa suosikkinsa pärjäävän kisassa, niin Krissen äänestäminen  on ainoa vaihtoehto. Ainutlaatuinen tilaisuus.

Vierailija
91108/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiäkö tuo Vili mölisee taas.

Vierailija
91109/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla jutut käy raskaaksi. Eilen hakkaustarinat, tänään isättömät lapset.

Vierailija
91110/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mää sannoin, mitä mää sannoin . Mä tiesin mä tiesin ,

Että tuo Arttu saa vielä nokilleen

Vierailija
91111/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli liian läpinäkyvää kun Paula ei saanut huutamaansa mysteeriviestiä eikä Vili pehmeää pahnaa. Jo päivällä tiesi että nuo kaksi jatkavat, siihen ei äänestyksiä olisi tarvinnut kun tuotanto jo päättänyt. BB väki ilmeisesti pitää meitä 24/7 katsojia tyhminä. Joka tapauksessa todella näkyvää kikkailua ja ihmisten turhaa rahastusta.

Kuulemma Paulan laukkua ei olltu edes haettu varastohuoneeseen, niin varma tuotanto oli siitä ettei Paula lähde :o Paula itse totesi ettei laukkuaan ollut haettu.

Vierailija
91112/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina pentu pois ja sassiin !! Paljon kivempi ois ilman sitä kiroilevaa haisulia :)

Ensi viikon sunnuntaina kaikki tippuu. Ei sunkaan tarvii siitä sitten enää täällä provoilla.

Vierailija
91113/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on paras :)

Vierailija
91114/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Krisseä äänestänyt ilmoittautua ja perustella kantansa? Itse en keksi kuin yhden mahdollisen perusteen.

Vierailija
91115/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkotehtävän julistus, Arttu huutaa NICE NAIC, NYT ON HYVÄ ja riehuu. Montako tuntia menee kun aloittaa narina V^^tu KY**pä SAA**ana  MITÄ PAS*kaa.

Vierailija
91116/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mää sannoin, mitä mää sannoin . Mä tiesin mä tiesin ,

Että tuo Arttu saa vielä nokilleen

Millä lailla muka?

Vierailija
91117/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Paulan laukkua ei olltu edes haettu varastohuoneeseen, niin varma tuotanto oli siitä ettei Paula lähde :o Paula itse totesi ettei laukkuaan ollut haettu.

Nehän vie ne itse varastohuoneeseen, että jos Paulan laukku ei ollut siellä, se oli ihan Paulan oma moka. Olis sitten lähtenyt ilman laukkuaan, jos lähtö olisi tullut. 

Vierailija
91118/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VANHA ÄIJÄ HÄÄDETTY TALOSTA!

Jes! 😏👍

Jahas, teini saapui palstalle. Eikö nyt ole koulua?

Uskon että tämä paiskii töitä öisin, heräilee tähän aikaan.

Vierailija
91119/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat ovat viikkotehtävässään autiosaarelle haaksirikkoutuneita merirosvoja.

Toivottavasti ei ole luvassa joku pehmoversio.

Vierailija
91120/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse on haisuli , hirvee kiroilemaan ja kaikin puolin paska !!!

Marko, Marko, sanoit oppineeksi bb viikoilta kärsivällisyyttä? Laita nyt oppisi käytäntäntöön, muuten on turhaa sanan helinää ja reissusi hukkareissu. Maltti on valttia myös oikeassa elämässä, vaikka kuinka katkeralta tuntuntuisi.

Ketju on lukittu.