Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
91121/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi reilua näyttää äänimäärät myös suoraan livessä, miten niitä kertyy. Eikä epämääräisiä prosentteja. Nyt jää liian epämääräinen tunnelma myös tuotannon kikkailusta.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli liian läpinäkyvää kun Paula ei saanut huutamaansa mysteeriviestiä eikä Vili pehmeää pahnaa. Jo päivällä tiesi että nuo kaksi jatkavat, siihen ei äänestyksiä olisi tarvinnut kun tuotanto jo päättänyt. BB väki ilmeisesti pitää meitä 24/7 katsojia tyhminä. Joka tapauksessa todella näkyvää kikkailua ja ihmisten turhaa rahastusta.

Kuulemma Paulan laukkua ei olltu edes haettu varastohuoneeseen, niin varma tuotanto oli siitä ettei Paula lähde :o Paula itse totesi ettei laukkuaan ollut haettu.

Vierailija
91122/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönsikö Krisse livessä olevansa ennakkosuosikki?

Ei se silloin ole muillekaan asukkaille yllätys.

Tottakai he lähettävät Neiti Näppärän kotiin, jos hänet saadaan nyt häätöön.

Ääniä Krisselle!

onnellisena myönsi.

Kanssa-asukkailla ei siis ole mitään syytä pitää häntä finaaliviikolle.

Krisse häätöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91123/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkotehtävän julistus, Arttu huutaa NICE NAIC, NYT ON HYVÄ ja riehuu. Montako tuntia menee kun aloittaa narina V^^tu KY**pä SAA**ana  MITÄ PAS*kaa.

Kun tulee pikkasen kylmä ja 'liikaa' joutuu tekemään :D ei siihen kauan mene

Vierailija
91124/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä uusi äänestyskuvio, mikä nyt on tuotannon mielestä jännä twisti, on niin lottoarvontaa, että tää vesittää kaikki äänestykset. Ei tällä tavalla tule koskaan katsojien suosikki voittamaan kun asukkaat pääsee pelaamaan. On kyllä hölmö olo kun huomaa taas kerran tuhlanneensa turhaan rahaa äänestyksiin, kun lopulta tuontato vaan päättää, että tehdäänkin lottoarvonta.

Eikä tämä edes ole mikään twisti, kun asukkaat on jo monta viikkoa odottaneet, milloin katsojat nimeää ja asukkaat häätää. Sama homma oli viime vuonnakin ja ollut joillain aikaisemmilla kausilla. Mitään uutta ei siis ole tuotanto tälle vuodelle keksinyt. 

Tämä olisi kannattanut tehdä jo paljon aiemmin. Nythän noilla ei ole enää yksiäkään nimeämisiä, joten tämä twisti ei enää vaikuta mihinkään. 

Viime vuonna viikko 6. Mira ulos.

Vierailija
91125/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhko kirjoitti:

Voisiko joku Krisseä äänestänyt ilmoittautua ja perustella kantansa? Itse en keksi kuin yhden mahdollisen perusteen.

Krisse on aidosti oma itsensä, ei yritä mielistellä ketään. Jos väsyttää, niin menee makkoilemaan, jos on nälkä, menee jääkaapille, jos haluaa huulirasvan, niin ottaa sen. Krissellä on hyvä huumorintaju ja kykyä keskustella myös syvällisistä asioista (keskustelee kyllä harmittavan harvoin, mutta jos vertaa esim. kälättäjä-Paulaan, jonka suu käy koko ajan, mutta mitään mielenkiintoista sieltä ei koskaan tule, niin laatu korvaa määrän). 

Kiistatilanteissa (mökkiriita, Julia on Laura -länkytys) Krisse on näyttänyt kerta toisensa jälkeen suoraselkäisyytensä ja että pystyy käsittelemään asioita aikuisemmin kuin nuo vuosia vanhemmat. Lisäksi ovat Jopen kanssa ne kaksi, jotka vähiten ovat osallistuneet läyhäämiseen -- siis talossa jäljellä olevista nyt, kun Timo lähti. Paljonpuhuvaa on se, että skandaalivideoissa Krissen, Timon, Julian ja Vilin läyhäykset riittivät vain yhteisvideoon, kun muilta jäi paljon materiaalia ylikin. My day -videota tehdessä Krisse yllättyi, kun muut olivat sitä mieltä, että ainahan tupakkapaikalla puhutaa pahaa toisista -- tämä toi mieleen sen kerran, kun Roope ja Ella haukkuivat Krisseä kylppärissä ja samaan aikaan toisessa kamerassa Krisse piti puhetta keittiössä siitä, että kaikki kuitenkin ovat ystäviä talossa keskenään eikä kukaan siellä puhu pahaa toisistaan. 

Vierailija
91126/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli liian läpinäkyvää kun Paula ei saanut huutamaansa mysteeriviestiä eikä Vili pehmeää pahnaa. Jo päivällä tiesi että nuo kaksi jatkavat, siihen ei äänestyksiä olisi tarvinnut kun tuotanto jo päättänyt. BB väki ilmeisesti pitää meitä 24/7 katsojia tyhminä. Joka tapauksessa todella näkyvää kikkailua ja ihmisten turhaa rahastusta.

Kuulemma Paulan laukkua ei olltu edes haettu varastohuoneeseen, niin varma tuotanto oli siitä ettei Paula lähde :o Paula itse totesi ettei laukkuaan ollut haettu.

Suomi on sivistysvaltio, ei ketään koditonta saa ajaa ulos, talvikin tulossa.

Vierailija
91127/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Artun hokema tarkoittaa: "Mä en laita rastoja kun mä käyn töissä"?

Vierailija
91128/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot ihmiset finaaliin, kukaan ei ole täydellinen.

Aidot ihmiset: Vili, Julia, Joel ja Krisse.

Vierailija
91129/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tänään eikä eilen toiminut 24/7, tulee vain musta ruutu, kun yritän ladata.

Muuten ruutuplussa toimii normaalisti. Onko kellään ollut samanlaista vikaa, ja oletteko saaneet jotain ohjeistusta asiaan asiakaspalvelusta ?

Vierailija
91130/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, Vili pääsee nukkumaan sänkyyn autiosaarella. Ihankohan totta joutuvat yöpymään jossain muualla kuin omassa sängyssä.

Vierailija
91131/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessalle ei taaaskaan kelpaa mikään pitää varmaan jäädä makkariin makaamaan,

No just sanoo ja vaihtaa vaatetta...onko kitään väliä mitä päällä muutkin hyvällä asenteella!!

Ulos kun ei mikään kelpaa..tuolle ei ainakaan voittoa!!

Vierailija
91132/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Aha. Toivottavasti kuitenkin äänestit sellaista, joka ansaitsee finaalipaikan, etkä sellaista, jonka et halua voittavan. 

En äänestä, kerroin vain mielipiteeni. Loppupeleissä minulle on ihan sama, kuka voittaa. 

Niin, tuo juuri ottaa päähän, että äänestyksiin osallistuu porukkaa, joita ei yhtään kiinnosta, keitä talossa on ja kuka voittaa. 

Ei kai kukaan, jota ei kiinnosta, pistä rahojaan noihin? Muutenkin ihmettelen, että kukaan pistää euroa-paria enempää, jotta joku tuntematon voittaisi. 

Niinhän sitä luulisi, mutta näköjään joku noita Julioita näköjään äänestää ja silti monien suosikkiasukas putosi. Parilla eurolla minäkin olen vain äänestänyt, mutta Julian äänestäjät näköjään käyttivät minua enemmän rahaa. 

Vierailija
91133/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asukkailla on yhtään pelisilmää niin eivät tiputa Viliä vaan vahvan ennakkosuosikin omasta mielestään eli Krissen, Artin tai Joppen.

Mistä asukkaat tietäisivät kuka on ennakkosuosikki ja kuka ei? Eivät ole tähänkään asti osanneet niitä veikata oikein. 

Hyvin ovat osanneet laskellan noista hybridipelastusten ansiosta. Siksi Markokin joutui häätöön.

Elinahan kyseli eilen livessä Krisseltä tuosta ennakkosuosikki asetelmasta ja Krisse myönsi"kai mä sitten olen". Tämä ei varmasti jäänyt asukkailta huomiotta.Erinomainen maalitus.Sekä asukkaat että katsojat tietävät, kenet pitää heivata, jotta olisi voittoon mahdollisuudet.

Vierailija
91134/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tänään eikä eilen toiminut 24/7, tulee vain musta ruutu, kun yritän ladata.

Muuten ruutuplussa toimii normaalisti. Onko kellään ollut samanlaista vikaa, ja oletteko saaneet jotain ohjeistusta asiaan asiakaspalvelusta ?

Ei ole ollut, mulla näkyy ihan normaalisti. 

Vierailija
91135/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."

Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.

Vierailija
91136/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parastahan olisi, että äänestystilannetta ei näytettäisi lainkaan ennen äänestyksen loppumista. Jäisi nämä turhat taktikointiäänet pois ja äänestettäisiin vain oikeasti sitä, jonka halutaan jäävän. Ensimmäinen julkaistu äänestystilannehan yleensä on aina ollut se uskottavin ja totuudenmukaisin. 

Jännä, että missään kukaan ei hehkuta fanittavansa Juliaa, mutta niin vain hän jäi vielä taloon. Kuka tunnustaa antaneensa hänelle äänensä? 

Lopullinen äänestyshän se uskottavin on. Kuka hullu pistäisi rahojansa turhaa likoon, jos oma suosikki jo muutenkin voitolla. En minä ainakaan, viime hetkellä paukutan sitten menemään, jos näyttää olevan tarve. Ja on kannattanut tähän asti, eikä tule ikäviä "yllätyksiä" Markon en olisi toivonut tippuvan, mutta ei ollut suosikkini. Äänestän vain yhtä kerrallaan.

Vierailija
91137/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Krisse voittaa niin hän kyllä käyttää kaikki voittorahat kauneusleikkauksiin..

Vierailija
91138/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Setämiehet tykkäävät katsella nuoria naisia. Sitten on vielä tuo lauta porukka.

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Aha. Toivottavasti kuitenkin äänestit sellaista, joka ansaitsee finaalipaikan, etkä sellaista, jonka et halua voittavan. 

En äänestä, kerroin vain mielipiteeni. Loppupeleissä minulle on ihan sama, kuka voittaa. 

Niin, tuo juuri ottaa päähän, että äänestyksiin osallistuu porukkaa, joita ei yhtään kiinnosta, keitä talossa on ja kuka voittaa. 

Ei kai kukaan, jota ei kiinnosta, pistä rahojaan noihin? Muutenkin ihmettelen, että kukaan pistää euroa-paria enempää, jotta joku tuntematon voittaisi. 

Niinhän sitä luulisi, mutta näköjään joku noita Julioita näköjään äänestää ja silti monien suosikkiasukas putosi. Parilla eurolla minäkin olen vain äänestänyt, mutta Julian äänestäjät näköjään käyttivät minua enemmän rahaa. 

Vierailija
91139/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen Eetun raiskasi. ? Onkohan saanut mitään terapiaaa. Tuntui niin hullulta kun alkoi hokee et ihan sama, ihana sama kun Arttu aikoo nitistää sen raiskaajan . Sviitissä kertoi

Vierailija
91140/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauhko kirjoitti:

Voisiko joku Krisseä äänestänyt ilmoittautua ja perustella kantansa? Itse en keksi kuin yhden mahdollisen perusteen.

Krisse on aidosti oma itsensä, ei yritä mielistellä ketään. Jos väsyttää, niin menee makkoilemaan, jos on nälkä, menee jääkaapille, jos haluaa huulirasvan, niin ottaa sen. Krissellä on hyvä huumorintaju ja kykyä keskustella myös syvällisistä asioista (keskustelee kyllä harmittavan harvoin, mutta jos vertaa esim. kälättäjä-Paulaan, jonka suu käy koko ajan, mutta mitään mielenkiintoista sieltä ei koskaan tule, niin laatu korvaa määrän). 

Kiistatilanteissa (mökkiriita, Julia on Laura -länkytys) Krisse on näyttänyt kerta toisensa jälkeen suoraselkäisyytensä ja että pystyy käsittelemään asioita aikuisemmin kuin nuo vuosia vanhemmat. Lisäksi ovat Jopen kanssa ne kaksi, jotka vähiten ovat osallistuneet läyhäämiseen -- siis talossa jäljellä olevista nyt, kun Timo lähti. Paljonpuhuvaa on se, että skandaalivideoissa Krissen, Timon, Julian ja Vilin läyhäykset riittivät vain yhteisvideoon, kun muilta jäi paljon materiaalia ylikin. My day -videota tehdessä Krisse yllättyi, kun muut olivat sitä mieltä, että ainahan tupakkapaikalla puhutaa pahaa toisista -- tämä toi mieleen sen kerran, kun Roope ja Ella haukkuivat Krisseä kylppärissä ja samaan aikaan toisessa kamerassa Krisse piti puhetta keittiössä siitä, että kaikki kuitenkin ovat ystäviä talossa keskenään eikä kukaan siellä puhu pahaa toisistaan. 

Totta joka sana. Ihmettelen, että onko täällä kirjoittelevat aikuisia ihmisia, haukutaan nuorta (nuoria) tyttöjä ja arvostellaan törkeällä tavalla heidän ulkonäköään, kuten Krissen pituutta, jalkoja jne. HÄVETKÄÄ ja katsokaa peiliin. Tuollaisen mallinko annatte omille lapsillenne (jos teillä niitä on). Krisse on kaikkein empaattisin ihminen tuolla.

Ketju on lukittu.