Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
91141/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauhko kirjoitti:

Voisiko joku Krisseä äänestänyt ilmoittautua ja perustella kantansa? Itse en keksi kuin yhden mahdollisen perusteen.

Krisse on aidosti oma itsensä, ei yritä mielistellä ketään. Jos väsyttää, niin menee makkoilemaan, jos on nälkä, menee jääkaapille, jos haluaa huulirasvan, niin ottaa sen. Krissellä on hyvä huumorintaju ja kykyä keskustella myös syvällisistä asioista (keskustelee kyllä harmittavan harvoin, mutta jos vertaa esim. kälättäjä-Paulaan, jonka suu käy koko ajan, mutta mitään mielenkiintoista sieltä ei koskaan tule, niin laatu korvaa määrän). 

Kiistatilanteissa (mökkiriita, Julia on Laura -länkytys) Krisse on näyttänyt kerta toisensa jälkeen suoraselkäisyytensä ja että pystyy käsittelemään asioita aikuisemmin kuin nuo vuosia vanhemmat. Lisäksi ovat Jopen kanssa ne kaksi, jotka vähiten ovat osallistuneet läyhäämiseen -- siis talossa jäljellä olevista nyt, kun Timo lähti. Paljonpuhuvaa on se, että skandaalivideoissa Krissen, Timon, Julian ja Vilin läyhäykset riittivät vain yhteisvideoon, kun muilta jäi paljon materiaalia ylikin. My day -videota tehdessä Krisse yllättyi, kun muut olivat sitä mieltä, että ainahan tupakkapaikalla puhutaa pahaa toisista -- tämä toi mieleen sen kerran, kun Roope ja Ella haukkuivat Krisseä kylppärissä ja samaan aikaan toisessa kamerassa Krisse piti puhetta keittiössä siitä, että kaikki kuitenkin ovat ystäviä talossa keskenään eikä kukaan siellä puhu pahaa toisistaan. 

No kuule, ihan sama.

Sinun ja muiden yli-innokkaiden fanien vuoksi Krisse joutuu tuleen ja ulos talosta.

Vierailija
91142/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Setämiehet tykkäävät katsella nuoria naisia. Sitten on vielä tuo lauta porukka.

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Aha. Toivottavasti kuitenkin äänestit sellaista, joka ansaitsee finaalipaikan, etkä sellaista, jonka et halua voittavan. 

En äänestä, kerroin vain mielipiteeni. Loppupeleissä minulle on ihan sama, kuka voittaa. 

Niin, tuo juuri ottaa päähän, että äänestyksiin osallistuu porukkaa, joita ei yhtään kiinnosta, keitä talossa on ja kuka voittaa. 

Ei kai kukaan, jota ei kiinnosta, pistä rahojaan noihin? Muutenkin ihmettelen, että kukaan pistää euroa-paria enempää, jotta joku tuntematon voittaisi. 

Niinhän sitä luulisi, mutta näköjään joku noita Julioita näköjään äänestää ja silti monien suosikkiasukas putosi. Parilla eurolla minäkin olen vain äänestänyt, mutta Julian äänestäjät näköjään käyttivät minua enemmän rahaa. 

Setämiehet äänestävät nuoria naisia, lautaporukka myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91143/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesh! Vihdoinkin saatiin wanha setämies pihalle!

35 v vanha setämies? Taidat itse katsella sitten eskarilaisen näkökulmasta.

Vierailija
91144/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse on haisuli , hirvee kiroilemaan ja kaikin puolin paska !!!

*Krisu. Sen viime vuoden voittajan, jota kuvailet, nimi oli Krisu. 

Tämän kauden asukkat ei ole Krisun veroisia vaikka he laitettaisiin samaan nippuun ja vertailtaisiin pelkkään Krisuun. Hänen ansiosta viime kausikin oli niin hyvä kuin oli. Ei läyhätty ja kiusattu niitä muutamaa episodia lukuunottamatta jotka nekin selvitettiin naamatusten. Joka ilta oli sikarikerho johon otettiin kaikki vastaan  ilman mitään ylimielisiä katseita.

Tämän kauden fiaskon jälkeen viime kautta osaa arvostaa vielä paljon enemmän vaikka silloinkin valitettiin paljon.

Vierailija
91145/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Krisse voittaa niin hän kyllä käyttää kaikki voittorahat kauneusleikkauksiin..

Eiköhän jokainen saa käyttää mihin haluaa.

Vierailija
91146/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin ajattelen, että alusta asti talossa olleet asukkaat ansaitsisivat paikan finaaliviikolle asti. Asukkaat itsekin hokevat, että ei rahoille niin väliä kunhan saa olla loppuun saakka. Katsojatko todellakin ajattelee, että Vilille ja Julialle kuuluu paikka finaaliviikosta enemmäm kuin Markolle? Ihme porukkaa.

Se on rahasta kiinni. Jos näyttää, että suosikki on kärjessä, niin miksi turhaan äänestää? Nyt kävi valitettavasti niin, että annettuja ääniä olikin ihan v***n vähän ja Vilin ja Julian kamppailu pudottikin sivullisen.

No nuo Julian ja Vilin kamppailijathan tässä suututtavatkin ja heidän pitäisi myös äänestää niitä suosikkeja eikä näitä mitättömiä pelinappuloita. Paljon turhempaa tuollainen äänestäminen minun mielestäni on, kuin sen oikean suosikin äänestäminen. Tämä olisi pitänyt oppia jo viime viikosta. 

Kyllä minä olisin halunnut, että Kristiina olisi häädetty. Ihan turha ihminen tuolla. Yrittää laistaa joka viikkotehtävästä ja vaikuttaa aika itsekkäältäkin. Ei mielestäni ansaitse finaalipaikkaa, vaikka onkin ollut alusta asti talossa.

Aha. Toivottavasti kuitenkin äänestit sellaista, joka ansaitsee finaalipaikan, etkä sellaista, jonka et halua voittavan. 

En äänestä, kerroin vain mielipiteeni. Loppupeleissä minulle on ihan sama, kuka voittaa. 

Niin, tuo juuri ottaa päähän, että äänestyksiin osallistuu porukkaa, joita ei yhtään kiinnosta, keitä talossa on ja kuka voittaa. 

Ei kai kukaan, jota ei kiinnosta, pistä rahojaan noihin? Muutenkin ihmettelen, että kukaan pistää euroa-paria enempää, jotta joku tuntematon voittaisi. 

Niinhän sitä luulisi, mutta näköjään joku noita Julioita näköjään äänestää ja silti monien suosikkiasukas putosi. Parilla eurolla minäkin olen vain äänestänyt, mutta Julian äänestäjät näköjään käyttivät minua enemmän rahaa. 

Ehkä Julia on suosikkiasukas häntä äänestäneille.

Vierailija
91147/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa jo eilen iltasanomien sivuilla kirjoitus ,että katsojat pettyneitä tuloksiin.Eivät uskonneet tuloksiin.Hyvä niin sillä onhan tuo ihan väärin.Nyt kun miettii eipä saannut Vili mitään rangaistusta kun tuontanto päätti ,että poika jää taloon.Vili oli pitkään alhaalla ja viime minuuteilla mukamas toka.Kuka haluu voittajaksi pojan joka pyörii kehää talossa ja valittaa kaikesta ja eikä mikään huvita ? Toivottavasti Marko ehtii jossain vaiheessa lukea somea ja tajuu ,että katsojat tykänneet hänestä.

Näin se muuttuu. Vili aivan loistava talossa.

Siellä se loistava Vili tuottaa kontenttia taloon parhaillaankin, makaa yksin sängyssä peiton alla ja tuijottaa tyhjyyteen, kamera kuvaa yksinäistä Viliä. Aamun aikana 3 kuulutusta nukkumisesta. Olisi kiva jos vili olisi voittaja ja  jäisi taloon viimeiseksi viikoksi yksin , niin sitten Vili-fanit saisivat kontenttiaan koko rahalla.

Miksi sua ei häiritse tynnyri-Joelin makaaminen ja tyhjyyteen toljottaminen. Ainoa aktiivinen asia on , kun se määkii narisevalla äänellään.

Vierailija
91148/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."

Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.

Pöh, mis diiva nyt ei ole alentavasti sanottu, ja tässä tapauksessa aika osuvakin, jopa katsojan näkökulmasta. Talon sisällä vielä paremmin nähdään minkälainen kukakin on.

Vierailija
91149/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Krisse voittaa niin hän kyllä käyttää kaikki voittorahat kauneusleikkauksiin..

Turhaan yrität taas parjata, Krisse ei yhtään sen oloinen tyyppi.

Vierailija
91150/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."

Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.

Just oikea nimitys.

Neiti Näppärä on myös Miss Diiva.

Vierailija
91151/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tänään eikä eilen toiminut 24/7, tulee vain musta ruutu, kun yritän ladata.

Muuten ruutuplussa toimii normaalisti. Onko kellään ollut samanlaista vikaa, ja oletteko saaneet jotain ohjeistusta asiaan asiakaspalvelusta ?

Ei ole ollut, mulla näkyy ihan normaalisti. 

kokeile kokonaan poistumista  (ja virran katkaisua) ja kirjaudu uudelleen.

Vierailija
91152/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krstiina vaihtelee koko ajan roolia mielistelevä paska. Hirvee läyhääjä seläntakana.Vois sanoa suoraan niin kun Paula jos joku nyppii neiti näpsää ,lylleröä

Neiti näpsä on nätti nimitys, verratuna johonkin hh:n

Vierailija
91153/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsessa Krisselle ei kelpaa kun paras vaan.Läyhääjä penikka ulos

Vierailija
91154/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänettömällä katseltava kun juntti huutaa kuin mielenvikainen, jota onkin.

Vierailija
91155/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan yrität taas parjata, Krisse ei yhtään sen oloinen tyyppi.

Miten niin ei ole?

Nenä on jo korjattu, ja todella paljon tatskoja hakattu. Krissen maailmassa kiinnostavimpia asioita ovat oma naama ja tukka.

Vierailija
91156/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Nyt se todellinen karva paljastui talon ulkopuolella, oikea tyyppi häädettiin.

Vierailija
91157/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä äänestin Juliaa parilla eurolla, koska Julia on mun suosikki. Ehkä Julian fanit sitten vaan oli aktiivisempia äänestäjiä kuin Markon. 

Vierailija
91158/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Nyt se todellinen karva paljastui talon ulkopuolella, oikea tyyppi häädettiin.

No olihan se sovinistisetämiehen todellinen karva paljastunut jo talossakin moneen kertaan. Herra keittiöhygieniä räkii liinaan, jolla pyyhkii tasot. Mussuttaa muiden tekemättömyyksistä ja samaan hengenvetoon haluaa Joelin voittoa, vaikka myöntää, että Joel ei koskaan pistä mitään paikoilleen eikä tee mitään, mitä ei ole pakko tehdä. Kaksinaismoralismia. 

Vierailija
91159/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy.

Krisseä kiusataan.

Koko ajan on kiusattu.

Taidanpa mennä heti äänestämään Krisseä talon inhokiksi.

Vierailija
91160/104451 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Vilillä asperger, pakko-oireita tai ehkä jopa narsistisia piirteitä ja Joelilla syömishäiriö tai diagnosoimaton suolistosairaus? Ehkä Joel laiskottelee ja makoilee niin paljon kun kärsii ruoansulatusvaivoista. Useasti on tästä valittanut. Joelillahan on ollut lihas ja nivelkipujakin. Eikös nämäkin voi liittyä ruoansulatusvaivoihin?

Ylipainoon tuon punkeron nivelvaivat littyvät. Tuskin pystyy tekemään yhtäkään kyykkyä.

Ketju on lukittu.