Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Paula sillä asenteella jutuillaan ettei lähde, anskattoo..... :DDDD
Kuka täyspäinen haluais muka et Julia jatkaa tuolla vielä? No ei kukaan, sitähän minäkin!!
Viikon virallinen ranking:
1. Joel
2. OP
3. Marko
4. Arttu
5. Paula
6. Kristiina
7. Vili
8. Julia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivätehtävän ansiosta OP voittaa ehkä koko shitin! Noin reipasta heittäytymistä ei ole hetkeen nähty (osui siis tämä silmälappuhomma hänelle kun oli seuraavana vuorossa
Ps.
Veikkaan muuten, että K ei olisi voinut ottaa rangaistuksista tuttia (Arttu)- koska hampaat eikä suihkua (Paula) -koska meikit, ei öljyä eikä suolaa (Julia) - koska hampaatReipas heittäytyminen??? OP:han jatkaa samaa linjaa kuin ennenkin, eli kyyhöttää jossain nurkassa hämäränä, mutta nyt vain laput silmillä mikä taas sopii oikein hyvin tuon ihme hiihtäjän tyyliin.
Mietipä sama tehtävä vaikkapa Krissen kohdalle ja näkisit kymmenen erilaista syytä, miks ei vois sidettä silmillä pitää: milloin syy olis meikissä, milloin hiuksissa tai vaikkapa siinä niin kuuluisassa nenässä, joka vois vaikka sattumalta osua seinään, kun näkökyvytönhän ei tietenkään käsillä tunnustele, mitä esteitä on edessä.
Siitä saat perspektiiviä Opn suoritukseen, tekee eikä valita. Ei valikoi itselleen mieluisia tehtäviä tai rangaistuksia, vaan osaa ottaa ne oikeella asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Aika mälsää jos Arttu-Krisse-akseli saa tahtonsa läpi ja Markon ulos. Toivottavasti myös Paula saa jäädä.
Ei saa, Marko pysyy talossa.
Katsooko tätä enää monikaan. Ainakaan mediakaan ei enää ole kiinnostunut koko formaatista. En muista nähneeni muita klippejä kuin sen naiseksi pukeutuvan hässimiset jonkun miehenpuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän viimeisen 30min aikana Krisseä 1000€!
Mä äänestin Jullea 2000 eurolla.
Hyvä, jää Krisselle ystävä.
Onkohan juntilla köntsät housuissa kun kävely kuin pingviinillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on taas ainoa, joka ei suorita rangaistusta. Piti liikkua kontaten tai ryömien, ei niin että muut kantavat häntä selkä vääränä.
Krisse konttaili. Tosin tupakkipaikalle kerran pari.
Tänään Paula tai Marko ulos.
Mikä aika ja kamera?
Oon nähnyt kaksi tupakalla käyntiä, ja aina on kannettu.
Krisse ulos, on pelkkä riippakivi muille.
Mutta ei se toki tipu, kun on tonneilla taas äänestetty palkki tappiin.
Itse en tuhlaa euroakaan äänestämiseen enää, mutta toivottavasti marko noista jää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Julia veks tuolta, ei vaan jaksa sen tylsyyttä ja typeryyttä ja muiden puheiden toistamista enää yhtään..
Jos ei jaksa tylsyyttä ja typeryyttä, niin silloinhan talosta tulisi poistua Kristiina ja Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, nyt jo joppekin joutui kantamaan isopersetiinaa, kun ei muka itse voisi kontata.
Upeamuotoinen nainen.
Joppe kantoi, ei Julle.
Joel kantoi lällypersettä viimeiseksi.Kyllä julle olisi noilla tolpilla voinut alle 50 kg Krissea kantaa?
Aivan varmasti! Julle kyykkää noilla reisillä 100kg:lla sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse asuu tuossa vastapäätä,
voin niin kuvitella kun menee Piilopaikkaan tuolta ulkoistettuaan ja kuvittelee olevansa isokin Stara😌Toivottavasti sinulla on selkärankaa mennä sanomaan Krisselle suoraan mitä olet täällä suoltanut, ethän matele kotona koska pelkäät Krissen avopuolisoa Pyryä, joka rakastaa Krisseä aivan älyttömästi?
Pyry se vasta on kunnon Alfa-mies, komea ja lihaksikas, joten ei mikään ihme että Krissellä on ollut jatkuva ikävä kotiin, kenellä tahansa olisi jos Pyryn kaltainen komistus odottelemassa rakastaan kotiin.
Muut menevät harmaalla alueella (Sini, Marko ja OP), mutta Krisse on järjestelmällisesti kieltäytynyt kaikista pusutteluista, koska hänellä on avomies kotona.
Te vihaajat ette edes tajua, että Krisselle on lottovoitto päästä kotiin. Mitä ratapaulalla on edessään kun lähtee BB-talosta? Koko omaisuus vuokratussa varastossa, missä voi sitten elellä oikein reteesti. OP:n ja Markon vaimot ovat nähneet millaisia heidän miehet ovat: juoruakkoja ja läyhääjiä. Arttua odottaa kyläyhteisö ja vanhemmat, jotka ovat nähneet Artun sekstaavan toisen miehen kanssa kameroiden edessä. Anteeksi, siis naiseksi pukeutuneen miehen kanssa.
Meni niin tai näin niin Krisse voittaa. Joko pääsee kotiin tai saa pääpalkinnon. Rakkaus taitaa olla Krisselle tärkeämpää kuin raha.
Mutta ethän sitten luiki pakoon jos Krisse ja Pyry kävelevät vastaan?
Mitä ihmettä mä just luin 😂😂😂
Kyllä Pyry nyt on ylpeä tästä lapsellisesta vuodatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Krisseltä jäänyt kahvikuppi sohvalle joka kaatui. Kenenkään muun evä ei liikahtanutkaan kuin Markohan se haki paprua ja puhistiha menetti ekan jalkahieronnan.
Miten se sohva pääsi kaatumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on taas ainoa, joka ei suorita rangaistusta. Piti liikkua kontaten tai ryömien, ei niin että muut kantavat häntä selkä vääränä.
Krisse konttaili. Tosin tupakkipaikalle kerran pari.
Tänään Paula tai Marko ulos.Mikä aika ja kamera?
Oon nähnyt kaksi tupakalla käyntiä, ja aina on kannettu.Krisse ulos, on pelkkä riippakivi muille.
Mutta ei se toki tipu, kun on tonneilla taas äänestetty palkki tappiin.
Itse en tuhlaa euroakaan äänestämiseen enää, mutta toivottavasti marko noista jää.
Kotimaan aika ja taisi olla sony
Taloon ei pitäisi edes valita ihmistä, josta etukäteen tiedetään, ettei hän voi osallistua kaikkiin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän viimeisen 30min aikana Krisseä 1000€!
Mä äänestin Jullea 2000 eurolla.
Hyvä, jää Krisselle ystävä.
Ulilautan jonnet diggaa Juliaa. Ei tosin kaikki. Osa Krisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse asuu tuossa vastapäätä,
voin niin kuvitella kun menee Piilopaikkaan tuolta ulkoistettuaan ja kuvittelee olevansa isokin Stara😌Toivottavasti sinulla on selkärankaa mennä sanomaan Krisselle suoraan mitä olet täällä suoltanut, ethän matele kotona koska pelkäät Krissen avopuolisoa Pyryä, joka rakastaa Krisseä aivan älyttömästi?
Pyry se vasta on kunnon Alfa-mies, komea ja lihaksikas, joten ei mikään ihme että Krissellä on ollut jatkuva ikävä kotiin, kenellä tahansa olisi jos Pyryn kaltainen komistus odottelemassa rakastaan kotiin.
Muut menevät harmaalla alueella (Sini, Marko ja OP), mutta Krisse on järjestelmällisesti kieltäytynyt kaikista pusutteluista, koska hänellä on avomies kotona.
Te vihaajat ette edes tajua, että Krisselle on lottovoitto päästä kotiin. Mitä ratapaulalla on edessään kun lähtee BB-talosta? Koko omaisuus vuokratussa varastossa, missä voi sitten elellä oikein reteesti. OP:n ja Markon vaimot ovat nähneet millaisia heidän miehet ovat: juoruakkoja ja läyhääjiä. Arttua odottaa kyläyhteisö ja vanhemmat, jotka ovat nähneet Artun sekstaavan toisen miehen kanssa kameroiden edessä. Anteeksi, siis naiseksi pukeutuneen miehen kanssa.
Meni niin tai näin niin Krisse voittaa. Joko pääsee kotiin tai saa pääpalkinnon. Rakkaus taitaa olla Krisselle tärkeämpää kuin raha.
Mutta ethän sitten luiki pakoon jos Krisse ja Pyry kävelevät vastaan?
Mitä ihmettä mä just luin 😂😂😂
Kyllä Pyry nyt on ylpeä tästä lapsellisesta vuodatuksesta.
Oli imartelevaa, kiitos.
T.Pyry
Saapa nähdä mitä iloisella Elina Kottosella on tänään yllään. Mitä mahtaa kysyä bbläisiltä? Ollaan jännän äärellä!
Vilin piti taas valittaa ruuasta. Kohta se onneksi pääsee kotiinsa tuolta ja saa sitten syödä mitä haluaa.