Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna vain kehuu jengiä, ei vaikuta kiusatulta.
En ihan usko siihen, että Minna olisi niin naiivi, että kehuisi ihan täydellä sydämellä enää kaikkia. Ennemminkin uskon, että tiedostaa nyt, että talossa on kiusaajia, mutta on päättänyt, että pärjää siinä tilanteessa paremmin, kun ei lähde ollenkaan samalle tasolle vaan on kuin ei tuntuisi missään.
Näin sitä voi omat uskomukset selittää aina oikeiksi. Vaikka muiden puheet viittaisivat täysin päinvastaiseen, niin voi vain selittää, että he valehtelevat.
Tiia on todella luonteva haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna puhui pitkät puheenvuorot. Tulisi juttuun Tarinan kanssa hyvin.
Turha enää itkeä entisiä talolaisia.
Mulla on ikävä Anua ja Helmeriä <3
Ai jaa. No, mulla on ikävä Kadia ja Kätliniä.
Kuitenki joku tosi PLÄTS taas tää upea hehkutettu YLLÄTYSkäänne...
Ihan varmasti käänne on se, että Minna päättää mökille lähtijän. Ja toivottavasti samalla talolaisille paljastetaan että Minna voitti katsojien suosikkiäänestyksen. Sitten kamerat zoomaamaan Siniä ja Ellaa eritoten!!
Kaikista parasta olisi, jos taloon kerrottaisiin että Tiia häädetään ja samaan syssyyn se että Minna voitti katsojien äänestyksen kun piti äänestää suosikkia. Sitten Minna saisi jonkun kivan edun, esim. että voisi valita yhden joka lähtee mökille tms. Olisi kunnon näpäytys kiusaajille.
Onneks Tiia lähti. Ihan turha tyyppi.
Ettei Nicon huutaminen ota korviin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään jaksa, jos Minna oikeesti "häädetään" mökille. Sini ja kumppanit vaan innostuisi ja tulisi vielä ärsyttävimmiksi kun ne luulis että Minnasta ei pidetty ulkomaailmassa. Mielummin vaikka se, että Minna saa päättää yhden asukkaan mökille!
Oletpa typerä. Viikko oltu BB-talossa. Miten iso järkytys ajattelit, että kenellekään noista olisi "ulkona" olo?
Miksi edes katsot ohjelmaa jos et yhtään jaksa käsikirjoitusta. Säkö katsoisit jotain Minnan tyylisiä ihmisiä tyytyväisenä 12 viikkoa, ilman mitään erimielisyyksiä tai että ketään uskaltaisi edes eri mielipiteitään sanoa?
Jännä et tää akka on huutanut tuolla viikon mutta koosteissa täys noubadi.
Minusta tuntuu, että Tiia ei ollut ihan oma itsensä talossa, vaan yritti esittää räväkkää mimmiä huutamalla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään jaksa, jos Minna oikeesti "häädetään" mökille. Sini ja kumppanit vaan innostuisi ja tulisi vielä ärsyttävimmiksi kun ne luulis että Minnasta ei pidetty ulkomaailmassa. Mielummin vaikka se, että Minna saa päättää yhden asukkaan mökille!
Oletpa typerä. Viikko oltu BB-talossa. Miten iso järkytys ajattelit, että kenellekään noista olisi "ulkona" olo?
Miksi edes katsot ohjelmaa jos et yhtään jaksa käsikirjoitusta. Säkö katsoisit jotain Minnan tyylisiä ihmisiä tyytyväisenä 12 viikkoa, ilman mitään erimielisyyksiä tai että ketään uskaltaisi edes eri mielipiteitään sanoa?
Tunteisiiiin
Mitä ihmettä. Tulokset 87,9 ja 12,1?
Tuohan on täsmälleen sama kuin lähetyksen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenki joku tosi PLÄTS taas tää upea hehkutettu YLLÄTYSkäänne...
”Ensi viikolla ei ole ollenkaan viikkotehtävää! Yllätyyyys”
Kontenttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ellalta ei kysytä mitään?!
Kottonen haluaa osoittaa, ettei se ole samanarvoinen ihminen muiden kanssa. Ihan fair play.
Ei kysytty Joelilta eikä Nicoltakaan.
Mä en oikeesti kestä enää toista viikkoa tätä kahtiajakoa.
Ai tohtori möläytti katsovansa bb-jaksot etätöidensä lomassa... Kiva.
Niko on ollut aika vaisuna.
Voi luoja...