Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kerran rahalla on äänestäneet katsojat jonkun lähtemään (tai vastaavasti pysymään talossa), niin ei häntä siirretä toiseen paikkaan. Äänestys pitäisi järjestää siten, että katsojat tietää, mitä äänestää.
Huoh, olipa HUIKEA KÄÄNNE jota kukaan ei arvannut.
Jes, Minna valehäädetään! :D
Jonneilen ja mammailen tässä vuorotellen. :D
No niin. Arvasitte oikein, Minna valehäädetään mökille!
Voi vee minnahan tossa on nyt häviäjä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ohimennen mainita, että Ellan fanituksen kohdalla on ollut jännä huomata, kuinka joustava tavallinen heteromieskin lopulta on sukupuolimieltymyksissään. Ja itse asiassa joitain heteromiehiä kiihottaa oikein erityisesti juuri ne oman sukupuolen ominaisuudet muuten supernaisellisessa transnaisessa.
Sama viehätys lienee Kauko-Idän ladyboy-kulttuurissa, eli ovat kauniita ja naisellisia mutta sitten kuitenkin miehiä ainakin osittain fyysisesti. Mikäs tavan heteroa kiihottaisi enemmän kuin, no, m*lkku. Sehän täällä kiinnostaa eniten myös Ellan vihaajia.
Jatkakaa vaan.
Tämä! On se jännä juttu kyllä. Oikeastihan heteromiehetkin ovat vain homomiehiä maskin takana. Jokaiselle heteromiehelle olisi ok, jos naisella olisikin pllun tilalla k*rpä ja tissit olisi joko olemattomat tai silikonipallot.
Tässähän on ihan uusi misogynian muoto. Luovaa ajattelua, pakko myöntää.
Siis sitä nimenomaan. Kun katsoo, millaista kieltä naistyypillisistä sukuelimistä vaikka palstalla tai Laudalla käytetään, ei ole mitenkään yllättävää, että tietynlaisten miesten naisihanne onkin leikelty silikonibimbo ilman pelottavia "limaisia" osia. Ja nimenomaan naisihanne, koska ei tässä sentään homoja olla.
Olen itse kaikista sukupuolista viehättyvä nainen ja olen silti aina pitänyt draq- ja ladyboy-kulttuureja misogynistisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna vain kehuu jengiä, ei vaikuta kiusatulta.
En ihan usko siihen, että Minna olisi niin naiivi, että kehuisi ihan täydellä sydämellä enää kaikkia. Ennemminkin uskon, että tiedostaa nyt, että talossa on kiusaajia, mutta on päättänyt, että pärjää siinä tilanteessa paremmin, kun ei lähde ollenkaan samalle tasolle vaan on kuin ei tuntuisi missään.
Tuo on hyvin sanottu. Ja Minnahan sanoi, että kyllä hänkin tätä peliä osaa pelata, joten en ihmettelisi, jos Minna on kehunut yhtä täydellä sydämellä, kuten teki Sini ja Kati selittelyillään Minnaa kohtaan.
Miten joku jolle selvästi moni sanoo että ääni on liian kova, sattuu korviin, puhuu päälle, ei voi muuttaa käytöstään? Ja vielä ylpeä tästä?
Häh?? Minna ulos? Vai joutuuks mökille?
Sini: *itkee ja hymyilee*
Ok
Toivottavasti talolaisille kerrotaan pian mikä on homman nimi
No ni! Minna vaihtaa siis mökille! Apua toivottavasti ottavat hyvin vastaan!
Se yllätyskäänne saattaa hyvin olla ihan vaan sekin että jengi yhdistyy tai vaihtavat paikkoja keskenään.