Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
81741/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.

Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.

Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.

Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.

Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.

Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.

Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.

Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.

En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa. 

No silloin et ole vielä alkoholisti. Alkoholisti on riippuvainen alkoholista ja kun tulee vieroitusoireita niin silloin kelpaa juomaksi vaikka suuvesi tai lasinpesuneste. Silloin ei edes ajattele kännejä vaan vain seuraavaa alkoholiannosta, yksikin kalja on juhlaa.

T. Entinen alkoholisti, 3 vuotta kuivilla ollut.

Eiköhän alkoholistiksi voi nimittää itseään jo ennen suuvesien juontivaihetta. Moni on riippuvainen alkoholista, vaikka ei näkyvästi kaatokännissä ole koskaan-

Lämpimät onnittelut sinulle kuiville pääsystäsi!!!

Niinpä. Olemme yksilöitä joten alkoholismiakin on yhtä monta eri muotoa kuin meitä yksilöitäkin. T. Kuivilla viinasta ja kaikesta alkoholipitoisesta sekä huumeista ym. 11 vuotta. Kipuilen vielä röökin kans, siitä kun vielä pääsis niin avot. Ymmärrän Markoa. Se on tapa josta vaikea päästä. Vasta olin yli 3 kktta polttamatta. Tyhmänä poltin sen yhen. Kuuluisan yhen ja taas mentiin. Tiesin tasan miten siinä käy, mulla pitää olla täysin npllatole kaikkeen. Ei vaan osaa. Tauti on tiukassa. Kiitollinen oon ku päässy huumeista eroon. 🙏❤️

Paula ei oo pöhöttynyt. Ikäistään nuoremman näköinen ja ei oo ollut rokuli päiviä koska tulot 2019 n 31 000 . Op: n jälkeen toinen ja Krisse kolmas ja Marko 4 s. Perää pitää Joppe.

Vierailija
81742/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian mielestä ei ole mitään hyötyä tietää, mitä Kuussa tai Marsissa on. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81743/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Vilillä kuupuheet. Taitaa sittenkin oikeasti olla vähän hönö. Ei kai kukaan haluaisi telkkarissa jonkun toisen käskystä tehdä itseään pelleksi? Edes BB:n?

Mitäs hän nyt sanoi? Itse ihmettelen pikemminkin Julian ihmettelyä, kuka on keksinyt mennä kuuhun ja miksi ketään kiinnostaa, mitä siellä on, kun siihen menee vain turhaan rahaa.

Vierailija
81744/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton paulan tekopurteetä mylvintää on kamala kuunnella.

Huomaa että akalla on alkoholi mielessä, itse olen alkoholisti ja olen tollanen happyhappyjeejee vain kun tiedän saavani pian taas kännit.

Tolla selvästi pyörii mielessä vain alkoholi ton maanisen siirappisen hiitavan lepertelyn alla.

Tolta voitais jollain tekosyyllä kieltää alkoholi, vaikka muut saiaivat, katsotaan millanen räjähdys nähtäisiin.

Ette taida kovin paljon olla perillä alkoholismista. Paula ei ole ottanut rahnoillaan kaljaa kertaakaan vaikka olisi voinut. Eilen Paula oli ainoa joka kieltäytyi kun muut ehdottivat että jokainen olisi ottanut kaljan rahnoilla jotka voittivat kuutiotehtävästä. Paulan mielestä oli fiksumpaa ostaa jotain tarpeellista. Jos hän olisi alkoholisti, hän olisi tuhlannut kaikki rahnansa kaljaan.

Paula on myös kertonut että talon ulkopuolella ei juo kovin usein, mutta silloin kun juo niin juo sitten kunnolla.

Yhdellä rahnalla ei saa kuin kaljan ja Paula sanonu että haluu oikeen humalan. Juo kuin dokuli.

Kaikkihan nuo tuolla humalan haluavat kun alkoholia tulee. Eikös se ole tarkoituskin. Paulan dissaajat täällä vain taas horisevat alkoholismista vaikkeivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.

Minä olen alkoholisti ja näen paulan liverryksessä sen saman yli-ilon mikä on itellä aina kun on tiedossa alkoholia. Esim tänään.

En edes alottaisi juomista ellei kaljaa olisi VÄHINTÄÄN 12 isoa tölkkiä ja 6 lonkeroa. 

No silloin et ole vielä alkoholisti. Alkoholisti on riippuvainen alkoholista ja kun tulee vieroitusoireita niin silloin kelpaa juomaksi vaikka suuvesi tai lasinpesuneste. Silloin ei edes ajattele kännejä vaan vain seuraavaa alkoholiannosta, yksikin kalja on juhlaa.

T. Entinen alkoholisti, 3 vuotta kuivilla ollut.

Eiköhän alkoholistiksi voi nimittää itseään jo ennen suuvesien juontivaihetta. Moni on riippuvainen alkoholista, vaikka ei näkyvästi kaatokännissä ole koskaan-

Lämpimät onnittelut sinulle kuiville pääsystäsi!!!

Niinpä. Olemme yksilöitä joten alkoholismiakin on yhtä monta eri muotoa kuin meitä yksilöitäkin. T. Kuivilla viinasta ja kaikesta alkoholipitoisesta sekä huumeista ym. 11 vuotta. Kipuilen vielä röökin kans, siitä kun vielä pääsis niin avot. Ymmärrän Markoa. Se on tapa josta vaikea päästä. Vasta olin yli 3 kktta polttamatta. Tyhmänä poltin sen yhen. Kuuluisan yhen ja taas mentiin. Tiesin tasan miten siinä käy, mulla pitää olla täysin npllatole kaikkeen. Ei vaan osaa. Tauti on tiukassa. Kiitollinen oon ku päässy huumeista eroon. 🙏❤️

Todella hienoa, että olet päässyt huumeista eroon, käsittääkseni se on vaikeampaa kuin alkoholista luopuminen.

Itse tiedän vain paljon surullisemmin loppuneita huumetapauksia. Tupakointi on mitätön haitta huumeiden rinnalla.

Vierailija
81745/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula sanoi eilen, että nyt tohtisi antaa kunnolla juomaa, kun oksentelijat on lähteneet. Oli vähän ikävästi Ellaan kohdistuva juttu. Vaikka oksensi Kessukin mutta se tuli reippaasti ulos karjunnan kera.

Eiks se krissekin oksennellut ekoissa bileissä.

Vierailija
81746/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula sanoi eilen, että nyt tohtisi antaa kunnolla juomaa, kun oksentelijat on lähteneet. Oli vähän ikävästi Ellaan kohdistuva juttu. Vaikka oksensi Kessukin mutta se tuli reippaasti ulos karjunnan kera.

En kyllä millään ymmärrä tuota Paulan hinkua saada tuolla hirveästi viinaa, kun hänelle on niitä tekemiään nolouksia näytetty videollakin. Olen itse ollut pari kertaa liian juovuksissa ja hävettää vaikka ei niitä mihinkään videoihin saati telkkariin ole taltioitukaan.

Viinanhimo.

Vierailija
81747/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopen huojumiselle ei saa nauraa. :D Olen itse ihan samanlainen, että tosi vaikea olla paikallaan. Istuessakin pitää jonkin osan heilua. Olen lukenut, että joillakin ihmisillä vain on tällainen ominaisuus.

Mutta muuten en kyllä ole samanlainen lötkäle. Jopella vaikuttaa huojuminen loppuvan nimenomaan makuuasennossa. Ehkä siksi on hänen perusasentonsa? :D

Ja kaikella hyvällä. Joppe on mun suosikki. :) No, OP:n kanssa.

Taisi joskus sanoa, että rupeaa jalkoja särkemään, jos seisoo paikallaan.

Vierailija
81748/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta viikkotehtävä loppui miks noi ei ole saaneet tavaroita takaisin? Edes henkilökohtaisia tavaroitaan?

Koska tavaroiden viemisellä ei ollut mitään tekemistä viikkotehtävän kanssa. Viikkotehtävä oli neuloa mallinukeille peittävät asut.

Vierailija
81749/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se nyt niin väärässä? Mitä hyötyä sulle niistä tiedoista on?

Vierailija
81750/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Porin komediateatterin näyttelijä...ilmankos.

ei tullut osumaa googlessa että näytellyt. Onhan Paulalla taipumusta. Pienessä sievässä varsinkin. Googlettakaa. Sirkkeli ja Roope seuraa. Oliko peräti kuntosirkkeli.

Makeimmat lähdöt Kati ja Ella. Muut jotenki siedettäviä ja Niko olisi saanut jäädä tuonbe miksei Minna ja Sami.

Vierailija
81751/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se krissekin oksennellut ekoissa bileissä.

Kyllä. Krissehän myös oksensi RMJ-bileissä suht aikaseen. Ei sitä missään näytetty, eikä kukaan huomannut, vaikka samaan aikaan veskissä olijoitakin oli. Itse vaan tupakkapaikalla kertoi, että spyttas. Hän kuulemma aina tekee niin  alkuvaiheessa ja sitten vaan bileet jatkuu.

Vierailija
81752/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se nyt niin väärässä? Mitä hyötyä sulle niistä tiedoista on?

Kuuluuhan se jo yleissivistykseen vaikkei kuu kiinnostaisi.

Vierailija
81753/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Vilillä kuupuheet. Taitaa sittenkin oikeasti olla vähän hönö. Ei kai kukaan haluaisi telkkarissa jonkun toisen käskystä tehdä itseään pelleksi? Edes BB:n?

Vili?

OP:han tuon aloitti ilmoittamalla, ettei usko ihmisen käyneen Kuussa. Vili nyt tarttuu kaikkeen, jossa on vähän erimielisyyden paikkaa, ja sen takia epäilenkin, että tuotanto maksaa Vilille palkkion jokaisesta tämän aloittamasta kunnon tilanteesta, tai jotain.. Tai sitten on erikoinen kaveri.

Se taas, miksi OP on Kuulentodenialisti, on hämärän peitossa. Onko oikeasti vaikea uskoa, vai hakeeko nyt vain vähän väriä? En tiedä. Ei kuitenkaan taida olla kovin paljoa aiheeseen perehtynyt, taisi väittää, ettei Kuussa ole peilejä, kun eivät ehtineet niitä sinne jättää.

Vierailija
81754/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko muka häädetyn herja näin aikaisin?

Timolla ei ole enää sitä kaapua päällä.

Taisi loppua viikkotehtävän myötä. Viikkotehtävään liittyvistä herjoista Ellan possurooli ja Kessun meribiologi kanssa päättyivät myös viikkotehtävän päättyessä.

Katin ja Markon herja ei.

No ei, mutta mun pointti oli lähinnä se, että joskus herjat päättyneet, kun viikkotehtäväkin päättyy, joskus ei. Jos kerran Timo heiluu ilman kaapua, niin kaipa se sitten on päättynyt?

Joo se vaihtelee. Hyvä kun Timo pääsi pääsi mekostaan.

Vierailija
81755/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula täyttää vuosia ja tottakai juhlitaan joten bibikset ja valkovenäläistä Paulalle ja muille hiipivää hölömöä.

Vierailija
81756/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili?

OP:han tuon aloitti ilmoittamalla, ettei usko ihmisen käyneen Kuussa. Vili nyt tarttuu kaikkeen, jossa on vähän erimielisyyden paikkaa, ja sen takia epäilenkin, että tuotanto maksaa Vilille palkkion jokaisesta tämän aloittamasta kunnon tilanteesta, tai jotain.. Tai sitten on erikoinen kaveri.

Se taas, miksi OP on Kuulentodenialisti, on hämärän peitossa. Onko oikeasti vaikea uskoa, vai hakeeko nyt vain vähän väriä? En tiedä. Ei kuitenkaan taida olla kovin paljoa aiheeseen perehtynyt, taisi väittää, ettei Kuussa ole peilejä, kun eivät ehtineet niitä sinne jättää.

Kyllä nuo kaikki foliohattujen kuulentospekulaatiot on todistettu moneen kertaan virheellisiksi. Olen vähän pettynyt, jos se tosissaan on tuossa. Kaipa sen mielestä sitten maapallokin on litteä.

Vierailija
81757/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska oli kuunnella Krissen ja Joelin mietteitä ja arvosanoja viikkotehtävistä. Esim. Krisse kertoi nauttineensa uintiviikosta, muistaa aina kuinka Sasan kanssa uivat kasia ja Sasa hymyili niin ihanasti aina vastaan tullessaan, aurinko heijastui vedestä... Eipä näyttänyt sillä viikolla vaan suorittamisensa tippaakaan siltä, että nauttisi :D

Vierailija
81758/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääbiisi Slash kirkon eessä: November Rain! Tulee myötähäpeä noiden tietämättömyydestä🤯

Vierailija
81759/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnan alla kiehuu, eilinen 'jekuttelun' suunnittelu sen paljasti. Paula ja OP takapiruina.

Ilmeisesti OP:n ja Krissen välillä on käynnissä jonkinlainen valtataistelu. Kun Krisse alkoi Joelin kanssa eilen sekoilunsa, OP seurasi näytelmää Krisseä vihaisesti mulkoillen. Sanoi koko ajan, että feikkaavat ja oikeassahan hän oli. Sitten aloitti itse myöhemmin pienissä laskuissa feikkiesittämisen, sai hepulin (joille aiemmin olen nauranut) nyt se oli sellaista teennäisen oloista. 

TImo, Krisse, Julia menivät makkariin nukkumaan, Joel nojatuolinsa kanssa kylppäriin, olkkarin sohvalle jäi suksia kutomaan ja hihittelemään OP, Arttu, Vili, Paula ja Marko. OP ja Paula erityisesti alkoi usuttaa Viliä, että tämä menisi makkariin huutamaan että vttu prksle nyt äkkiä kutomaan madolle meikkipussia ja koutsikin täällä vain makkaa. Rahaa tarjottiin Vilille. Ei lähtenyt. Porukka nauroi ja tarjosi lisää. SItten Paula sanoi matalalla äänellä 'maksaisin paljon jos kävisit sen .......luona kylppärissä pomauttamassa tuon v'tun ilmapallon rikki'. Tuon jälkeen olkkarissa oli hiljaista hetken aikaa, OP alkoi sitten hepulista äkkiä toenneena selittämään jotain neuloksista. Vähitellen keskustelu kääntyi takaisin näihin 'jekutteluihin' , niitä suunniteltiin vielä tupakkipaikallakin, sekä makkariin hyökkäystä että Joelin ilmapallon puhkaisua kylppärissä, mutta VIli ei ollut tällä kertaa provosoitavissa. 

Sitten jengi meni nukkumaan, OP sanoi että haetaan se Jope tuoleineen olkkariin nukkumaan (niin kuin oli ollut puhe), Marko kysyi että ai haetaanko, johon OP sanoi että 'pakkohan se on'. 

Juu-u. Pinnan alla kuohuu, kyllä tuo paljasti Paulan esityksen alle, jossa se pitkävihainen kiukkua ja kostoa känni-iltana sihissyt pubimuija lymyää. OP jatkaa vanhaan malliin - Krisseä ja Joeliahan hän 'ei pidä minään', kuten kännissä vahingossa totuuden sanoja erehtyi laukomaan.

Vierailija
81760/104451 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa seurata tätä elokuva - ja sarjakeskustelua. Räikeimmin pistää esiin Julia kommenteillaan "se elokuva missä kissa ja kaksi koiraa etsii kotia...." 🤦

Toisilla vähän erilaiset mielenkiinnon kohteet.

Mitä räikeää tuossa nyt oli? 

Olihan se melko räikeää.

Ketju on lukittu.