Miten suhtautuisit siihen, jos kumppaniltasi jouduttaisiin poistamaan hampaita?
Enkä nyt tietenkään tarkoita viisaudenhampaita.
Kestäisittekö sen?
Kommentit (21)
Eikö nyt muuta valituksen aihetta löytynyt?
Minulta poistettiin
Vaimoa ei kiinnosta
Ei vaikuttanut mitenkään
Multa on puuttunut kulmahammas 17-vuotiaasta asti eikä se ole ikinä vaikuttanut mun tai kumppanien elämään mitenkään.
Jos ei ole nisti, niin ei haittaa. Jääkiekkoilijoilla taitaa puuttua myös.
Riippuu syystä. Jos hampaat mätänee suuhun sen takia, että niitä ei viitsi hoitaa niin se olis sitten entinen puoliso.
Mutta jos esim kolauttaa hampaat johonkin vaikka kaatuessa ja sen takia täytyy poistaa, niin se ei haittaa
Joo kestäisin. Ei kenenkään hampaat ole ikuisia välttämättä. Eri asia mitä tilalle saisi. Paikat tippuvat helposti irti.
Sitten poistetaan, jos tarvitsee poistaa.
Normaalia on että kulma- ja välihampaat putoaa itsestään. Ellei niin sitten tietenkin auttaisin häntä siinä ja veisin tarvittaessa hammaslääkäriin.
Mä olen nainen ja multa on jouduttu poistamaan alaleuasta molemmin puolin toiseksi takimmaiset hampaat. Toisessa oli juurikanavat luutuneet umpeen eikä voinut juurihoitaa ja siellä oli tulehduspesäke. Toisessa taas aloitettiin juurihoito mutta vastustuskykyä laskevan lääkityksen takia kehittyi paise leukaan ja hammas jouduttiin poistamaan. Nuo poistetut hampaat eivät siis näy jos en avaa suuta ihan täysin auki, enkä ole ihan varma onko mies edes varsinaisesti huomannut niiden puuttumista.
Toki joku etuhampaan puuttuminen pistäisi silmään mutta hampaita joudutaan poistamaan niin monesta syystä että en mä siitä hätkähtäisi
No eiköhän siihen ole syy miksi pitää poistaa. Kyllä on ihan sairauksia jotka huonontaa hampaita vaikka kuinka hyvin hoitaisi. Jotkut lääkkeetkin syövyttää hampaita jne. Hampaita saa uusia.
Mulla meni hiihtomäessä kaatuessa etuhammas aivan rikki. Se piti tietenkin poistaa ja laittaa implantaatti tilalle.
hyvä tuli ja miehenikin tämän hyväksyi..eikä lähtenyt karkuun 🤭
Jos etuhampaita lähtisi, niin kai se laitattaisi implantit tilalle, uskoisin näin.
Itsellä on etuhampaan tilalla silta, koulutapaturma 9-vuotiaana.
ihan mielenkiinnosta kysyn mistä päin ap on kotoisin? Jos olet mies, ei kiinnosta, mutta jos nainen niin kerro toki. kaupunki riittää
Tyttöystävältä vois poistattaa hampaat niin se ei nirhais penistä kun panen se suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävältä vois poistattaa hampaat niin se ei nirhais penistä kun panen se suuhun.
t. 40v ylilautaincel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 40v ylilautaincel
Miten kehtaat kirjoittaa tuollaista vihapuhetta miesten päivänä? Sietäisit hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu syystä. Jos hampaat mätänee suuhun sen takia, että niitä ei viitsi hoitaa niin se olis sitten entinen puoliso.
Mutta jos esim kolauttaa hampaat johonkin vaikka kaatuessa ja sen takia täytyy poistaa, niin se ei haittaa
Entä otain tältä väliltä esim parodontiitti jonka olisi mahdollisesti voinut ehkäistä jos olisi hoitanut paremmin mutta ollut pitkään oireettomana ennenkuin huomattiin. Harkitsisitko isinä tapauksessa eroa?
Ottaisin avioeron heti jos löytyisi yksikin syventynyt ientasku.
En kyllä kelpuuta puolisoksi nistiä tai muutenkaan ihmistä, joka ei huolehdi hampaistaan.