Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toivon että tuo Sini lähtisi pian talosta. Kunnon kiusaaja ja mua ärsyttää sen naama, ääni. Ja on joka paikassa avaamassa sitä turpaansa. Samoin Arttu on ihan selkärangaton poika. Toivon, ettei Minna putoa.
Ei toimi ruutu+ täälläkään. Varmaan niin moni just nyt avannut 24/7
Hahaha, Minnalla 87% äänistä 😂
No nyt toimii Ruutu, mut saa nähdä miten kauan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii ruutu + oikein hyvin
Vaihda toiseen kanavaan (mökkiläiset tai talossa olijat) ja tsekkaa tilanne sen jälkeen uudelleen, ei nimittäin toimi jos vaihdat kanavaa.
Oujee, go Minna! Pieni etumatka :D
Vierailija kirjoitti:
yllätyksen ilta niin taitaa tulla vaihto tai asukkaat sekoitetaan
Saivat korjattua Elinan äänen. Ehkä se oli se yllätys.
No kerrankin ei alettu kikkailemaan palkilla...
Huh huh mikä äänestysero. Hyvä Minna!
Äiti on tyhmä!
En halua pukea kurasaappaita!
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ruutu+ tietokoneella eikä tabletilla...
Kirjasi minutkin ulos kun yritin vaihtaa kameraa. Härskiä. En pääse kirjautumaan. Valittakaa nyt jonnekin.
Roopeko muka vegaani? Viinako sen on turvottanut sitten tuollaiseksi syöttöporsaaksi?
Toivottavasti Elina roastaa Siniä ja Arttua ihan kunnolla. Vois saada tähänkin formaattiin vähän enemmän grillausta tarpeen vaatiessa.
Eikö muuten lauantaina pitänyt olla joku yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii ruutu + oikein hyvin
Vaihda toiseen kanavaan (mökkiläiset tai talossa olijat) ja tsekkaa tilanne sen jälkeen uudelleen, ei nimittäin toimi jos vaihdat kanavaa.
Mökkiläisten kanava ei toimi.
Minna ja Ella on mun mielestä kumpikin upeita, niin erilaisia vierekkäin mut kumpikin omalla tavallaan upeita. Minnan hiukset on ihanasti tuon hatun kanssa, ja Ellalla on ihana päässä oleva koru.
Muut naiset on aika bleh, samanlaisia kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi ruutu+ tietokoneella eikä tabletilla...
Eikä puhelimella
On tää nyt jumaleissön jos joka sunnuntai käy niin ettei pysty katsomaan lähetystä kun on "liikaa katsojia".
Miksi Katia ei tiputeta ? Rasittava akka.
Velluveikkaaja kirjoitti:
En tiedä, onko se äänestäjien huijaamista, jos äänestyksen voittaja siirtyisi asukkaaksi joko mökkiin (Minna) tai taloon (Tiia).
Toinen "yllätyksen" ilta vaihtoehto voisi olla se, että asukkaat vaihtavat paikkojaan.
Se ei olisi huijausta, että voittaja siirretään. Mutta se olisi, jos häviäjäkin saisi jäädä taloon.
Voihan Ruutana kun Ruutu+ ei toimi! Ei sovelluksena eikä selaimessa! Rahat takaisin!