Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina sanoo, että hänen tulisi ikävä Tiian ääntä.
Mitä nyt perusteli antamansa häätöpisteet just sillä, että Tiia puhuu niin paljon/kovaa..
Ei Kristiina antanut Tiialle yhtään nimeämispistettä, ne olivat ihan muita jotka Tiiaa nimesivät ja valittivat Tiian äänestä. Ainakin Niko, en muista ketkä muut.
Minna on kyllä tosi nätti ja luulen, että on melkoinen peto makkarin puolella. Siinä on todellista vaimoainesta.
Mulla toimii ruutu + oikein hyvin
Vierailija kirjoitti:
entä jos kaikki on mukana loppuun asti, mutta häädetty siirtyy aina toiselle puolelle?
Ja äänestäjiltä vaan otettais rahat. Hmm.
En tiedä, onko se äänestäjien huijaamista, jos äänestyksen voittaja siirtyisi asukkaaksi joko mökkiin (Minna) tai taloon (Tiia).
Toinen "yllätyksen" ilta vaihtoehto voisi olla se, että asukkaat vaihtavat paikkojaan.
Rahat takaisin, 24/7 ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla ruutu+?
Ei toimi enää, meni molemmat kanavat äsken pimeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla ruutu+?
Ei :(
Ei toimi :()
Minna ois ihan kaunis jos laittautuis aina noin. Niin harmaa ja vaatimaton yleensä ja vielä se pussi päässä ain.
Mä niin toivon, että Tiia ja Minna vaihtaisivat paikkaa. Tiian ja Sinin mahdollinen taisto kuningattaren paikasta. Vois olla kyllä korville tiukkaa settiä.
Mutta eihän niin tapahdu kuitenkaan. Kun on äänestys. Vois tietysti olla feikkiäänestys, eikä rahaa menisikään äänestämisestä. Mutta mitä järkeä...
Nti Marple miettii liikaa telkkarissa olemista; joka päivä maininnut kamerat, katsojat, julkisuuden, youtubekanavansa seuraajamäärän mahdollisen nousun, ym ym. Ja lirkuttelu Elinalle äsken. Jaiks.
Ei toimi ruutu+ tietokoneella eikä tabletilla...
Toimii kyllä ruutuplussa, mutta en oo ehkä puoleen tuntiin vaihtanut mökiltä talolle tai päinvastoin. Enkä nyt uskalla sitä tehdä, kun luin teidän ongelmista.
Mun ruutu+ väittää ettei ole muka verkkoyhteyttä vaikka on 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuloksia vielä näytetty?
Jos ne olisi ollut tuotannon mielen mukaiset, ehkä olisi näytetty. Mutta odottavat jotain...
Siksi koska Minna on niin selkeässä johdossa. Haluavat kalastella vielä lisää ääniä Minnalle.
Minna jää taloon murskavoitolla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ensimmäinen äänestystilanne: 87,9 ja 12,1 Minnan hyväksi.
Aika lähelle osui se mun arvaus, kun veikkasin 90 ja 10.
Ruudun kautta näkyy vain mustaa.