Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onko teidän alkuperäinen suosikki vielä talossa?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Kimmo on miljoonasti parempi kuin tuo hätänen
Joel valkkas yöllä op mukaansa tehtävään ja teki illallisen
Bb ansiotulot julki is.fi sivulla
Vierailija kirjoitti:
Paulakin vähän rauhoittunut talossa
Sen ei tarvii enää nuolla ellan persettä.
Vierailija kirjoitti:
Bb ansiotulot julki is.fi sivulla
Ella ja Niko tienasi is mukaan vähiten. Op tienasi top 3parhaan joukossa.
Julia vaikuttaa tosi positiiviselta ja kiinnostunut asioista yleisesti. Tulee kaikkien kanssa toimeen. Ja nätti. Hyvä asenne
Mitä yhteistä on Euroviisuilla ja BB:llä?
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on miljoonasti parempi kuin tuo hätänen
No ei kyllä tasan ole. Kimmo puhuu haastateltavien päälle
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on Euroviisuilla ja BB:llä?
Ei mitään. Bb on raha kilpailu ja Euroviisut kansainvälinen laulukilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Vili on sosiopaatti.
Just. Oon sitten itsekin. Oon pahemmasti sanonut monet kerrat mitä Vili.
Kontektia. Ihan hyvä Vili tuolla. Timo tosikko ja pojat nauraa Arttu ja OP. Oli näytelmää.
Ihmettelen jos joku vielä oikeasti pitää Timoa aina kilttina ja hyväsydämisenä tyyppinä, sehän on piikittelevän ilkeä jatkuvasti tyypeille joista ei pidä. Maanantaiaamuna Paulan ja Julian palellessa pikkuvaatteissaan Timo hehkutti vieressä moneen kertaan että hänellä hyvä tilanne kun housut, paita ja villasukat, ei palele ja pärjää miten vaan :D Ei puhettakaan että olisi tarjonnut niitä villasukkiaan vaikka Julian paleleviin jalkoihin hetkeksi. Markon on vihdoin hyväksynyt eikä enää piikittele mutta ottanut siihen tilalle Vilin. Ja nautti eilenkin taas siitä että sai tylyttää Viliä ja oli muiden tuki asialle, tänään tulee varmasti kertaamaan tapahtunutta ja naureskelemaan miten voitti riidan. Ihmissuhdetaidot Timolla aika nollassa.
Ansiot. Sini. yli 60 000 Tiia yli 40 000 ja OP 34 000 Krisse yli 29 000
Menikö Joelin salatehtävä läpi? Ja kenet valitsi pizzan syöntiin?
Kyllä näkee ettei Timolla ole ollut koskaan kotonaan teini-ikäistä lasta, joka uhmaa hänen auktoriteettiaan. Ei osaa yhtään käsitellä noita Vilin angstauksia. Timo on itsekin vähän kuin käärme, hyökkää heti puremaan takaisin ja luikertelee pesään muiden lajitovereidensa kanssa kuhisemaan.
Marko taas on ihanan isällinen ja sovitteleva. Ainoa aikuinen mies talossa. OP ja Arttukin ovat konfliktitilanteissa pahaisia kosseja, jotka nauravat vahingoniloisina taustalla ja heittävät vettä myllyyn. Joel ei uskalla sekaantua.
Vilin taloon tulo on nostanut Timosta piirteitä esiin, joita se on voinut tähän asti paremmin peitellä.
Jotkut ei vaan nää Timossa virheitä. Itse oon nähnyt aikaa sitten Timon. Ei tuolla jaksa olla mukava koko aikaa ja Vili saanut sen toisenkin puolen esiin. Hyvä Vili!
Julia onkin vähän tosikko.. Ei kestä yhtään haastoa ja huumoria varsinkaan Vililtä tai Paulalta. Paulan ymmärrän tavallaan koska Paula oli niin hyökkäävä Juliaa kohtaan bileissä mutta Vilille Julia on ihan itse länkyttänyt viikonlopusta asti, milloin mitäkin vikinää. Ei mikään ihme että Vili lähti innolla puhkaisemaan ilmapalloa. Julian kaksinaamaisuuden ja yksinkertaisuuden huomas tuossa tilanteessa niin hyvin siitä että suuttui Paulalle ja Vilille ja rutisi asiaa Joelille ja MARKOLLE joka oli myös mukana pallonpuhkaisujekussa.. Nerokasta Julia. Julialla kiire luoda taloon asetelmaa me ja ne ja olla itse siellä suosittujen poikien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Menikö Joelin salatehtävä läpi? Ja kenet valitsi pizzan syöntiin?
Op kun katsoin yöllä
Vierailija kirjoitti:
Julia onkin vähän tosikko.. Ei kestä yhtään haastoa ja huumoria varsinkaan Vililtä tai Paulalta. Paulan ymmärrän tavallaan koska Paula oli niin hyökkäävä Juliaa kohtaan bileissä mutta Vilille Julia on ihan itse länkyttänyt viikonlopusta asti, milloin mitäkin vikinää. Ei mikään ihme että Vili lähti innolla puhkaisemaan ilmapalloa. Julian kaksinaamaisuuden ja yksinkertaisuuden huomas tuossa tilanteessa niin hyvin siitä että suuttui Paulalle ja Vilille ja rutisi asiaa Joelille ja MARKOLLE joka oli myös mukana pallonpuhkaisujekussa.. Nerokasta Julia. Julialla kiire luoda taloon asetelmaa me ja ne ja olla itse siellä suosittujen poikien puolella.
Tietämätön on eriasia kuin yksinkertainen. Ei Julia ole mielestäni missään asiassa ollut talossa kaksinaamainen ketään kohtaan. Jos kerran mielestäsi on, haluatko kertoa tilanteen että itsekkin tiedän? Kiinnostaisi kuulla!:)
Villahan on just viileä kesällä.