Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
7581/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten epärealistisia havaintoja ihmiset itsestään tekee.

Sini avautui aiemmin tänään siitä, miten hän on omasta mielestään valtavan hyvä johtaja. Paasasi myös hyvän johtajuuden määritelmästä.

Tarvitseeko sano enempää?

Mä ottaisin kyllä Sinin kaltaisen itseäni johtamaan. Sanoisi selkeästi mitä haluaa tapahtuvaksi, ja saisi itsenikin motivoitumaan. T. päämäärätön haahuilija

Vierailija
7582/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla negatiivinen valittaja, koska maailmassa on paljon hienoja asioita, mutta toi bb-talon sisustus ei ole kovinkaan viihtysän oloinen. Varsinkin tuo valkoinen seinissä saa tilan näyttämään kalsealta. Sisustus näyttää keskeneräiseltä. Keittiö on ihan ok, ja ehkä se ruutukuvioinen lattiakin on kiva yksityskohta, mutta kokonaisuutena huonompi kuin viime vuonna.

Ja mikäköhän idea siinä painotuksessa on, että kaikki asukkaat tulevat erilaisista taustoista. Mitä niillä taustoilla on väliä, jos lähes kaikki ovat persoonallisuutensa puolesta siitä samasta muotista? Viime vuonna sentään oli kivoja keskusteluja. Nyt ei mitään edes etäisesti älykästä ole nähty kuin pariin otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka melko varmaa on ettei Minna tipu muutenkaan, mutta vielä kun päivälehdet kirjoittaa niin tuotanto ei varmasti hänen anna tippua!

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/35ce3180-20bf-482a-b8ce-40d184…

Vierailija
7584/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä kirjoitti:

Ruokapöydässä lippahattu päässä ja yhdellä kylpytakki päällä klo 16:00!

Mitä vikaa on kylpytakissa?

ei sitä ruukata pitää tähän aikaan päivästa. Aamusta se pvä alkaa.

Vierailija
7585/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte itse BB-talosssa mitkä hommat /asiat olisivat omat vahvuutenne ja mitä tekisitte? Itse viihtyisin keittiössä, olen hyvä kokki ja osaan yhdistellä raaka-aineita ja tehdä maistuvia ruokia olemassa olevista raaka-aineista.Puuhastelisin siis paljon keittiössä. Siivoaminen (imuroiminen/lattioiden pesu) ei niin nappaa, tosin yleinen epäsiisteys ärsyttää joten siistisin tasoja jne.

Olisin apukokki, apusiivooja, järjestelijä. Itteäni en puunaisi kuin minimi. Keskustelija myös. Taiteellisissa tehtävissä oisin good, luulen.

Vierailija
7586/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo Susu häädetään.

Vierailija
7587/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua seuratessa tulee mieleen että Minna halutaan jatkoon koska

Sini on ollut ilkeä hänelle, ei sen takia että Minna itsessään olisi huikea tapaus joka

helmeilevän upealla persoonallaan hurmaa kaikki. 

Jos tätä Sinin kiusaamista ei olisi tapahtunut ja Sini ei olisi niin hirveä tyyppi kun on niin olisiko Minna yleisön suosikki? 

Samaa mieltä. Uskon että nyt Minna menee helposti jatkoon. Mutta jos joutuu uudelleen häätöön en usko että karisma riittää. Minnan pelastus voi olla että nyt kun asukkaat kuulevat Minnan olleen katsojien suosikki eivät enää uskalla äänestää häntä häätöön. Myös kiusaamisen paljastuminen voi vähentää häätöpisteitä.

Minnan pelastus voi myös olla että tuolla useampi alkaa ajatella vihdoin omilla aivoillaan, eikä ole niin helposti rouva lakinaisen vietävissä. 

Vierailija
7588/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Ellan koivet seksikkäät miesten mielestä?

ihan törkeät kanankoivet onkuin auswitsistä karannut.

Riukukinttu mikä riukukinttu muodoton luutikku.

Vierailija
7589/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte itse BB-talosssa mitkä hommat /asiat olisivat omat vahvuutenne ja mitä tekisitte? Itse viihtyisin keittiössä, olen hyvä kokki ja osaan yhdistellä raaka-aineita ja tehdä maistuvia ruokia olemassa olevista raaka-aineista.Puuhastelisin siis paljon keittiössä. Siivoaminen (imuroiminen/lattioiden pesu) ei niin nappaa, tosin yleinen epäsiisteys ärsyttää joten siistisin tasoja jne.

En osaa erityisesti mitään. No, olisin varmaan hyvä kuuntelija, kun katsoisin muita puhujia ja olisin itse hiljempaa kommentoiden jotain tylsää. Ettei pidetä huomionhakuisena ja jaarittelijana. Tekisin helppoja kotitöitä (joissa ei voi mokata), jotta ei syytetä laiskaksi ja itsekkääksi, esim. imuroisin tai siirtelisin tyynyjä. En liikaa, jotta ei pidetä tiukkapipoisena siisteyspoliisina.

Vierailija
7590/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timokin on koko ajan äänessä ja kertoo tarinoitaan. Silti Sini on se jota haukutaan, kun on " koko ajan äänessä ".

Seläntakana puhuminen koski Minnaa JA Arttua, mutta naisesta tehtiin uhri ja käytetään lyömäaseena Siniä vastaan.

Se, että joku on rauhallinen, hiljainen ja ulkonäöltään hillitty ja on kiltti sekä uskossa, ei tarkoita että on avuton reppana jota täytyy puolustaa.

Minna voisi hyvin loukkaantua tuosta tulkinnasta katsojille ja voi pitää itse Siniä ihan hyvänä tyyppinä.

Kati keksi Minnan ja Artun tarkkailun ja Sini, Ella ja Sasa olivat siinä mukana. Sini on ärsyttävä ja äänekäs, joten syntipukkina.

Onko reilua käydä yhden kimppuun joukolla?

Samalla itse kauhistellaan kuinka " Minnan kimppuun on käyty. "

Kommentoida saa ja olla eri mieltä, mutta toisen diagnosoiminen parin päivän tv-esiintymisen perusteella narsistiksi ja kiusaajaksi on väärin ja vastenmielistä.

ADHD ei tosiaan tee kusipääksi tai huonosti käyttäytyväksi, mutta se vaikuttaa siihen että kun innostuu liikaa, voi tehdä ajattelemattomia ja tyhmiä temppuja ja lähteä helpommin mukaan niihin. Sen ottaminen huomioon on aiheellista kun analysoidaan ihmistä ja tuomitaan ilkeästi pahaksi ja manipuloivaksi.

Sini itsekin sanoi, että kyseessä oli ajanviete ja että innostui liikaa. Myös muut innostuivat liikaa ja olivat mukana.

Kyse ei mitä todennäköisemmin ollut mistään kiusaamisesta vaan lapsellisesta juoruilusta.

Ei ole loogista että juristi menis julkisesti kiusaamaan jotakuta BB taloon. Mikä olis motiivi? Mikä hyöty itselle? Pelkkää haittaa.

Todennäköisempää on, että osa katsojista on tulkinnut tilanteen virheellisesti.

Vierailija
7591/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukalla leviää leuat kun Minna jää taloon.

Sinillä menee pisut housuun ja Ellan huulipunat räjähtää ja Sasen kurkkua alkaa yskittää. Kati hymyilee kun yleisön suosikki selviää ja anteeksianto suoritettu.

Vierailija
7592/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau ompa Minna kaunis ja mitkä hiukset.Tuo nainen on oma itsensä ja eikä mikään talon selkään puukottaja niinkuin eräät talon asukkaat.Mitä tapahtuu kun Minna äänestettiin talon parhaaksi asukkaaksi ? Eikö se merkitse mitään häädössä ?

Vierailija
7593/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini ei viitsinyt Minnaa stailata, pitää kytätä ja pomotella vaan Arttua ja Joelia.

Vierailija
7594/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tän jutun. Ella ja Sini ei stailaa jabuunaa Minnaa vaan Kati lupasi. Hyvä Kati.

Sasahan siellä just kihartaa Minnan hiuksia. Sini makaa sängyllä kuola poskella kun Arttu ja Joel sovittelee vaatteita illaksi..

Vierailija
7595/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten epärealistisia havaintoja ihmiset itsestään tekee.

Sini avautui aiemmin tänään siitä, miten hän on omasta mielestään valtavan hyvä johtaja. Paasasi myös hyvän johtajuuden määritelmästä.

Tarvitseeko sano enempää?

Mä ottaisin kyllä Sinin kaltaisen itseäni johtamaan. Sanoisi selkeästi mitä haluaa tapahtuvaksi, ja saisi itsenikin motivoitumaan. T. päämäärätön haahuilija

Minulla on ollut tuollainen johtaja. Siis hän huusi, karjui, uhkaili, valitti, töni, pilkkasi, puhui salassa pidettäviä asioita julkisesti, kohteli alaisia epätasa-arvoisesti,  lista on loputon........

Hirviö, joka olisi pitänyt laittaa laitokseen lukkojen taa. 

Vierailija
7596/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuo Susu häädetään.

En usko että häädetään, koska talossa ei ole ketään sen nimistä.

Vierailija
7597/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet talossa olevat puhuvat jatkuvasti talossa olosta? Esim.

"Tänne nyt tuli lähdettyä, turha marista"

"Täällä sitä nyt ollaan Big Brotherissa"

"Miltähän tää näyttää ulospäin"

"Rikosilmot tulille, kun täältä pääsen, jos minusta somessa ikävästi kirjoitellaan"

Vaihtakaa levyä jo tai lähtekää värkkiin sieltä, jos on noin hankala olla normaalisti.

Vierailija
7598/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukalla leviää leuat kun Minna jää taloon.

Sinillä menee pisut housuun ja Ellan huulipunat räjähtää ja Sasen kurkkua alkaa yskittää. Kati hymyilee kun yleisön suosikki selviää ja anteeksianto suoritettu.

Sini katsoo teennäisen empaattisesti suurilla silmillään ja sanoo "onneksi sä jäit taloon"

Vierailija
7599/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sini artulle: "kehu mua suoras lähetykses kauniiks milffiks"

yrjistä.

Vierailija
7600/104451 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kehu mua kauniiksi MILFiks" Sini Artulle häätölähetyksen mahdollisista kysymyksistä.

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄÄÄÄÄÄÄ

Voi saakeli kun raivostuttava muija!!!!

Ketju on lukittu.