Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ostanut itsellesi henkilöpaikan laivan 4h:n hyttiin. Ketkä kolme bb-tyyppiä näistä mieluiten mukaan?
Omat: Joel, Marko, Sasa, Sami
Joel, Arttu ja Roope.
Joel, Minna ja Roope
Näkyy, siinä Paula kyhnää Kessun kainalossa.
Eli Tiia häädetään tänään ja katsojien suosikiksi äänestetty Minna siirtyy mökille?
Olisi hyvä jos molemmille puolille väitettäisiin, että heiltä häädetään, mutta se ketä ei oikeasti häädetä, siirrettäisiin toiselle puolelle. (Häädetty häädettäisiin oikeasti.) Esim. vaikka Tiia häädetään, niin taloon väitettäisiin, että Minna häädetään, mutta oikeasti Minna siirretään toiselle puolelle.
NyymiN kirjoitti:
Todennäköistä on, että nimeämisistä puhuminen ja juonittelu on tuosta ihmissuhdepelaamisesta erillinen asia. Katsoja voi yhdistää nuo asiat ja päätellä, että hirveää manipulointia Minnaa vastaan.
Voi olla, että kyse on ihan vain ryhmäytymisestä. Siitä, että muodostuu kuppikunta ja tästä kaveriporukasta ei haluta luopua. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on johtanut rankkuun ja se rankku on ymmärretty ja otettu vastaan. Se siitä?
Minna itsekin on viestinyt vetäytymällä, ääneenkin ja kehonkielellä ettei kuulu Sinin, Sasan ja Ellan porukkaan. Se on ihan ok, ja ihmisillä on oikeus sekä kaverustua että vetäytyä. Se ei tarkoita, että joku on kiusattu.
Kaikki mikä ei ole kivaa ja hyvää käytöstä, ei ole kiusaamista kumminkaan. Tuskinpa Minna tänään putoaa ja eiköhän nuo tuolla talossa tule hyvin toimeen ja osaa itse käsitellä sen läyhäämisjutun.
Sini vie paljon tilaa ja on äänekäs, ja ärsyttäväkin ja jotkut jutut ällöjä. Ei se silti tarkoita, että hän on paha ihminen.
Mun mielestä on hyvä, että Sini on talossa tuomassa actionia. Ihan kaikesta hänen ei tarttis tuolla avautua, mutta voisi häneen silti suhtautua vähän armeliaammin.
Nyymi se jaksaa. Täällä ja bbplazalla on kertomassa ihmisille, mitä mieltä niiden pitää olla Sinistä. Hyvää mieltä. Kun sillä on se tauti, niin pitää ymmärtää. Että ei se ole mikään kuspiä, se vain sen tautinsa takia silleen niinku vaan muistuttaa kuspiät. Mutta syvällä sisimmissään Sini on hirmu kiva ja hyvä ihminen. Puolustaahan se reppanoita ja luusereita ja sen sellaisia. Nytkin se vain ensin todentaan muulle porukalle, mikä reppana esim. Minna on ja sitten alkaa kiivaasti puolustamaan sitä noiden muiden ryökäleiden hyökkäyksiä vastaan.
Tämä on nykypäivää: käyterään jotain adhd:tä (tai sukupuolta tai seks.suuntaumista tai ihonväriä tai uskontoa tai vttumitätahansa) tekosyynä ja excusena huonolle käyttäytymiselle, itsekkyydelle, nilkkimäisyydelle, pikkusieluisuudelle, mielen ahtaudelle jne. Ja että sillen mä OLISIN jos VOISIN niin silleen tosi kiva ja kiltti ja niinkun silleen syvällä sisimmissäni olenkin.
Juu, pitää vain kaivaa vissiin Kiinaan asti. Kuspiä on kuspiä.
Vatta täynnä ja ei tarvi laskea kaloreita. Menkööt entisten kilojen päälle.
Kylläpä Siniä pelottaa yölliset peitonheiluttelut Artun kanssa, voi olla että ukko kotona ei olekaan ihan niin ymmärtäväinen kuin Sini antaa ymmärtää.
Samoin Kati voisi lopettaa tuon koko päiväisen selittelyn tuosta pas kasta käyttäytymisestä ja Minnalle häätöpisteiden antamisesta.
Mitä toi Sami leveilee sillä miten on kiusannut opettajia.
onkohan noi samin jutut totta
taitaa sami olla se jolle on tehty noita
SASA!!!! Älä pliis ole noin epätoivoinen, sä et saa siitä Joelista itelles omaa Henu-tarinaa!!
ADHD ei ole tosiaan sama kuin helkilön luonne. Sini on aika huonokäytöksinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut ruutu plus tilaajat saaneet yhden ilmaisen äänen illan äänestykseen? Mulle tuli vaan tekstiviesti ja etukoodi illan äänestykseen.
Joo, huomasin äsken saman.
Voikohan sen äänen säästää toiselle viikolle? Näistä ekoista ei ole niin väliä kumpi tippuu.
Voin kuvitella Katin kettumaisen hymyn kun Minna jääkin taloon. :)
Sini sanoo joka kerta käskevällä sävyllä kirjeen lukijalle, että lue kirje ääneen meille heti äläkä lue sitä ensin itse. No kuinkas kävikään kun Sini pääsi itse ensimmäistä kertaa avaamaan kuoren? Luki tietysti itse etukäteen, hihitteli ja vasta sitten luki ääneen muille.
Ja tuo, että pyytää/käskee Arttua kehumaan suorassa lähetystä häntä kauniiksi.....tsiisus.
Mikä on tuo kristiinan teipattu nenä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään tuota joka jaksossa hoettua läheisyyden kaipuuta heti kun ohjelma on vasta alkanut. Onko se vain veruke ja kaunisteltu tekosyy päästä nyhjäämään jonkun miehen kanssa.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka elävät yksin ja kuukausimääriin tai vielä harvemmin saavat toisen ihmisen läheisyyttä. Ja silti täytyy pärjätä. Mitenhän nämä kyseiset siinä tilanteessa pärjäsivät. Ovatko he jotenkin mielestään etuoikeutettuja tai läheisriippuvaisia joilla on ollut tai on oltava aina joku kumppani? Tilanteessa kuin tilanteessa.
Ohjelman loppupuolella ja kun on tultu jo tutuiksi niin sen jotenkin käsittää.
Mutta onhan tätä ohjelmaa jo tullut kauan, luulisi etukäteen tsemppaavan itseään ja päättävän, että minä en ala kyhnäämään enkä mitään muutakaan vastaavaa.
Tulee jo korvista täysin ulos tämä läheisyydenkaipuun hokeminen. Joka hiton tosi-tv-ohjelmissa on ihmisiä, joille iskee 5min ohjelman alkamisen jälkeen läheisyydenkaipuu ja on pakko änkeä tuntemattomien ihmisten iholle.
Siis tuntemattomien ihmisten!
Minulla ei ainakaan ole minkäänlaista läheisyydenkaipuuta tuntemattomia kohtaan
Miksi Sasa puhuu jatkuvasti sellaisella vauvamaisella söpöily-lässytysäänellä? Etenkin kun juttelee Joelin kanssa tai kiittää/kehuu silsajengiläisiä. Ja jos Sasa ei käytä sitä animemaista lepertelyääntä, puhuu sitten kovaa, napakasti ja pirteästi kaiken!
Tulispa pian semmonen että katsojat saavat päättää ketkä joutuu häätöäänestykseen
Näkyy normaalisti. Paula istuu Samin sylissä/kyljessä kiinni makkarissa. Jes.