Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joel ”täällä voi olla vaikka päivän hiljaa ja silti on sanonut vaikka mitä” , kun puhui siitä että laietaan toisten sanoja omaan suuhun (Timo oli sanonut jotain -> väitettiin että Joel sanoi) hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan kuin Sini olisi joku hirveä tankki, hänellä ehkä 2 kiloa ylipainoa jos sitäkään. Kun menette lähikaupassanne käymään niin huomaatte 90% porukasta olevan isompia kuin Sini.
Tv lihottaa 5 kikoa. Minna taas liian laiha.
No tuskin telkkari nyt noin paljon lihottaa. Kyllä Sini ja Sasa ovat ihan oikeasti reilusti ylipainoisia. Ehkä juuri siksikin ilkeilevät alemmuuden tunnossaan ja saattavat olla myös kateellisia hoikalle Minnalla ja se ehkä vielä lisää sitä Minnan vainoamista.
Lääkäri jos bbtalossa kertoisi potilaan potilastietoja saisi potkut talosta ja työstään. Asianajajako saa kertoa rikosoikeudellisia asioita,tuomiota.
Tuo Sinin pomo puolusti pari vuotta sitten sitä Tervakangasta joka pahoinpiteli ja raiskasi uhrin...hävisivät jutun👍
Eilen illalla talolaiset puhui mökkiläisistä nimillä. Olli- Pekka ja oliko se Marko kenestä puhuivat? Kiinnittikö kukaan muu tähän huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Tarinahan ei kerro, miksi Sinin miehen exä niitä potilastietoja urkki. Toki hän toimi väärin, mutta en yhtään ihmettelisi, jos Sini olisi jollain tavalla manipuloinut hänet tekemään niin suojellakseen lapsiaan tai todistaakseen lasten miehelle, että Sini on sairas päästään. Mutta nythän se selviää miehelle ihan vaan avaamalla telkkarin.
Olisi kyllä kamalaa, jos näkisi puolisonsa telkkarissa ja tajuaisi menneensä naimisiin täysin katalan ihmisen kanssa.
Exxät tekee aivan uskomattomia asioita. Itse oon puheväleissä exän vaimon kanssa. Eilen viestiteltiin. Tää nainen ei oo syyllinen eroon koska tapasi vasta n 2 v eron jälkeen.
Siniä kun seuraa ja ajattelee että hän ei voi enää yhtään enempää mokata/möläyttää niin hän pääsee yllättämään. Jatkuvasti vetää itteään pahemmin suohon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sinin pomo puolusti pari vuotta sitten sitä Tervakangasta joka pahoinpiteli ja raiskasi uhrin...hävisivät jutun👍
Vierailija kirjoitti:
Siniä kun seuraa ja ajattelee että hän ei voi enää yhtään enempää mokata/möläyttää niin hän pääsee yllättämään. Jatkuvasti vetää itteään pahemmin suohon.
Väkivallan aloitus, läpsäys Artun naamaan, juoruilu toisten yksityisasioista, noituminen, juonittelu. Suo lähenee. Kiroilukielto ja tupakkikielto please.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liljeqvistin nettisivut edelleen död... Onkohan toi Sinin käytös nyt aikaansaanut jotain peruuttamatonta...
Kuka ja mikä Liljeqvist?
Sinin miehen firma, jossa Sini töissä
"Määmämämämä, mä en yhtään tykkää tosta NYSVÄÄMISESTÄ!" kimeällä kaakattavalla äänellä.
Sini asianajajana sanoi myös että hänelle on parempi mitä vähemmän hän oikeusjutussa puolustettavalta kuulee ja uskoo kaiken miten se sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti tota Siniä vaivaa? Siis ne asiat joita puhui miehensä exästä, eihän tollasesta asiasta nyt vaan voi aukoa päätään julkisesti. Kyseessä on yksityishenkilö!! Ja Sini itse vielä asianajaja, luulii tajuavan. HUH HUH!!!!
Meni kyllä todella yli kaikkien sopivaisuusrajojen kertoa tuo. Vaikka toki olin utelias ja kuuntelin, kun harvoin kukaan paljastaa tuollaista likapyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut tämän ennenkin, mutta sanon uudelleen. Sini pilaa meidän juristien maineen 😒
Moneen menoon löytyy juristia ja Sinillä nyt vapaa-aika. Ei oo työssä. Hmm paremmissakin piireissä sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sini sanoo että hän uskoo että on keskivertaista parempi johtaja.
😂😂😂😂 mikähän Sinin horoskooppimerkki on, vaikkaa itse Oinasta. Olen itsekin oinas mutta en tuolle tasolle päällepäsmätöinnissä yllä, tunnistsn kyllä toise.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla talolaiset puhui mökkiläisistä nimillä. Olli- Pekka ja oliko se Marko kenestä puhuivat? Kiinnittikö kukaan muu tähän huomiota?
Ja Samista. Mistä tietävät nimet?
Epäluotettavan vaikutuksen antanut bb talossa, juonittelee ja lavertelee muista mitä ei pitäisi tehdä.
Ja epävakaan oloinen käytös.