Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
En ymmärrä yhtään tuota joka jaksossa hoettua läheisyyden kaipuuta heti kun ohjelma on vasta alkanut. Onko se vain veruke ja kaunisteltu tekosyy päästä nyhjäämään jonkun miehen kanssa.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka elävät yksin ja kuukausimääriin tai vielä harvemmin saavat toisen ihmisen läheisyyttä. Ja silti täytyy pärjätä. Mitenhän nämä kyseiset siinä tilanteessa pärjäsivät. Ovatko he jotenkin mielestään etuoikeutettuja tai läheisriippuvaisia joilla on ollut tai on oltava aina joku kumppani? Tilanteessa kuin tilanteessa.
Ohjelman loppupuolella ja kun on tultu jo tutuiksi niin sen jotenkin käsittää.
Mutta onhan tätä ohjelmaa jo tullut kauan, luulisi etukäteen tsemppaavan itseään ja päättävän, että minä en ala kyhnäämään enkä mitään muutakaan vastaavaa.
Sini kertoo rikoksen tunnusmerkit. Sini tekee rikosilmoituksen kaikesta mikä kertoo rikoksen tunnusmerkit. Hahhaa. Eikö vois tehdä itsestään.
Sini uhoaa että aikoo tehdä talon jälkeen rikosilmoituksen kaikesta häneen liittyvästä "negasta" jos ei asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vauvapalstaa lukee ja kommentoi eniten nimenomaan ne ilkeät hoikat pienirintaiset naiset, jotka katsoo pahalla katseella duunissa ja ovat hiljaisia. Mitä hiljaisempi ihminen, sitä tuomitsevampi. Tämän olen havainnut.
Jessus... mistähän sinä tiedät kenenkään kommentoijan ulkonäköä? Voi olla yhtä lailla lihava ja isotissinen, sekä ÄÄNEKÄS... Itse olen melko hiljainen ihminen, enkä ole täällä mitään ilkeyksiä kirjoitellut. Ärsyttää tuollainen ihmisten kategorisoiminen. Ja jo tuosta BB:stä huomaa, että siellä ne ilkeimmät kiusaajat ovat todella äänekkäitä, paksuja lyllyköitä.
”Enkä ole täällä mitään ilkeyksiä kirjoitellut” ”ärsyttää tuollainen ihmisten kategorisoiminen”
Ilkeimmät kiusaajat ovat todella äänekkäitä paksulla lyllyköitä.
Katso miten ristiriitaisesti kirjoitit.
Hahah joo, hänen kiusaamisesta pitää tehdä myös rikosilmoitus!!
Sini aikoo tehdä rikosilmoituksen kaikesta rikoksen tunnusmerkistön täyttävästä hänestä tehdystä kirjoittelusta :D voi työsarkaa riittää...
Sini lähetti vähän viestiä katsojille että häntä ei saa haukkua tai tulee rikosilmoituksia :D
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan, että Minna tapaa mökin puolelta OP:n, jolla on samanlainen hitaampi tempo kuin Minnalla ja sen vuoksi on toistaiseksi jäänyt vähän muiden varjoon. Noilla kahdella voisi kehkeytyä ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Lisäksi Niko ja Minna voisivat tulla hyvin juttuun, koska Minnaa kiinnostaa hänen kulttuuri ja lähi-idän historia. Ja Paulaa varmaan kiinnostaa tutustua Minnaan.
Kessu voisi myös innostua siitä, että Minna on perinteisempien arvojen ihminen.
Vois vanhemmat katsoo vähän peiliin Sini sanoi. Arttu komppaa.
nyt sini haastamassa oikeuteen kaikki nettikirjoittelijat jos haukkuvat häntä, lol.
Vierailija kirjoitti:
"mä oon mielestäni keskivertoa parempi johtaja" "mä voin mielestäni sanoa näin sillä palautteella mitä mä oon saanut"
-Sini
Omilta alaisiltaan, jotka ei voi muuta sanoa. Itseä ylemmät taas ei näe.
Yritän koko ajan miettiä Sinin ADHD :ta ja yrittää ymmärtää hänen toimintaansa, mutta silti vaikka kuinka ymmärtäisin, mun mielestä hän ei saisi olla missään päättävässä virassa.
Vierailija kirjoitti:
Sini uhoaa että aikoo tehdä talon jälkeen rikosilmoituksen kaikesta häneen liittyvästä "negasta" jos ei asiallinen.
Eli siis kaikki tällä palstalla puhuneet..? Miitti coming soon!
Huomasitteko että siinä katsojien suosikkiäänestyksessä kysyttiin äänestäjältä kaikki tiedot? Onko sekään oikein, moni varmaan jätti sen vuoksi äänestämättä.
Vierailija kirjoitti:
nyt sini haastamassa oikeuteen kaikki nettikirjoittelijat jos haukkuvat häntä, lol.
Siinä riittääkin hommaa.
Täällä puhutaan kuin Sini olisi joku hirveä tankki, hänellä ehkä 2 kiloa ylipainoa jos sitäkään. Kun menette lähikaupassanne käymään niin huomaatte 90% porukasta olevan isompia kuin Sini.
Siis mitä Sinin paidassa lukee? Maistraatti, poliisi jotain
Vierailija kirjoitti:
Yritän koko ajan miettiä Sinin ADHD :ta ja yrittää ymmärtää hänen toimintaansa, mutta silti vaikka kuinka ymmärtäisin, mun mielestä hän ei saisi olla missään päättävässä virassa.
Enemmän ne psyykepuolen ongelmat voivat olla riski kuin ADHD.
Liljeqvistin nettisivut edelleen död... Onkohan toi Sinin käytös nyt aikaansaanut jotain peruuttamatonta...
Kirjoittaja päättelee näin, koska on itse tällainen ja ajattelee muidenkin olevan.