Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Viimevuonna talon kokkailut oli sellasia et jokainen söi millon sattuu mitä sattuu. Joku saatto keittää yhen tai kaks puuroannosta ja söivät muutenki mun mielestä mitä sattuu :D
Miten talossa nyt?
Mää oon enimmäkseen seurannut mökkiä ja ne ainaki suunnittelee ruat aina huolella ja kokkaa porukalla ja huolehtii et kaikille riittää. Toki se ehkä on tuolla mökillä vähå hankalampaa tuo kokkaaminen muutenki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu mielenkiintoisia aiheita nyt mökkiläisillä Niko puhui hienosti.
Merkillisen huono ulosanti hänellä on, vaikka on kolmevuotiaasta asti asunut Suomessa. Kirosanoista on kumminkin oppinut tärkeimmät.
Olen huomannut, että pystyn seuraamaan Siniäkin vaivattomammin kuin Nikoa. Aggressiivishenkinen v-sanapuhe on aivan sietämätöntä.
Miten joku voi jostain yhdestä sanasta noin mielensä pahoittaa. Uskomatonta. Mä kyllä pahoittaisin paljon enemmän mieleni henkisestä kiusaamisesta ku jostain olemattomasta kirosanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti tota Siniä vaivaa? Siis ne asiat joita puhui miehensä exästä, eihän tollasesta asiasta nyt vaan voi aukoa päätään julkisesti. Kyseessä on yksityishenkilö!! Ja Sini itse vielä asianajaja, luulii tajuavan. HUH HUH!!!!
Julkista tietoa. Netistä löytyy. V 75 syntynyt.
Eri asia tehdä lehtijuttu, jossa asiasta kirjotetaan niin, että yhdenkään osapuolen henkilöllisyys ei tule selville. Nyt Sini aukoo päätään BB-talossa ja huutaa, että joo media kirjoitti tästä jutusta, kyseessä on mun miehen exä, joka kantaa mulle kaunaa jostain syystä. Hei haloo.
Vierailija kirjoitti:
Katsojien suosikkiäänestyksessä voisi saada palkinnoksi viikon nimeämisvapaan eli ei äänestyksessä. Jos Minna voitti sen tai voittaa ja Tiia lähtee tänään. Niin Sini saa lähteä ensi viikolla.
Jos Minna joutuu lähtemään (mitä en usko enkä toivo) niin siinä jäi sitten palkintokin käyttämättä. Miten tuotanto sen selittää?
Vierailija kirjoitti:
Paulan jumppailut 😍😍
Ihan parhaita!! Mäkin jumppaan kotona Paulan kanssa joka päivä!
Voi vi##u ruuuat roskiin. Olisivat nyt saanet syödä ne ja antanut isoveli jollain muulla tavalla rankkua.
Vierailija kirjoitti:
Yritän koko ajan miettiä Sinin ADHD :ta ja yrittää ymmärtää hänen toimintaansa, mutta silti vaikka kuinka ymmärtäisin, mun mielestä hän ei saisi olla missään päättävässä virassa.
Minulla on adhd ja olen liiankin kiltti. Adhd:n takia lähinnä se pohjimmainen luonteeni puskee esiin eli hölisen mitä sattuu, jonka takia ihmiset pitää vähän erikoisena ja välittömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu mielenkiintoisia aiheita nyt mökkiläisillä Niko puhui hienosti.
Merkillisen huono ulosanti hänellä on, vaikka on kolmevuotiaasta asti asunut Suomessa. Kirosanoista on kumminkin oppinut tärkeimmät.
Olen huomannut, että pystyn seuraamaan Siniäkin vaivattomammin kuin Nikoa. Aggressiivishenkinen v-sanapuhe on aivan sietämätöntä.
Miten joku voi jostain yhdestä sanasta noin mielensä pahoittaa. Uskomatonta. Mä kyllä pahoittaisin paljon enemmän mieleni henkisestä kiusaamisesta ku jostain olemattomasta kirosanasta.
Nuori mies puhuu, niinkuin on oppinut seurassaan suomalaisten puhuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinahan ei kerro, miksi Sinin miehen exä niitä potilastietoja urkki. Toki hän toimi väärin, mutta en yhtään ihmettelisi, jos Sini olisi jollain tavalla manipuloinut hänet tekemään niin suojellakseen lapsiaan tai todistaakseen lasten miehelle, että Sini on sairas päästään. Mutta nythän se selviää miehelle ihan vaan avaamalla telkkarin.
Olisi kyllä kamalaa, jos näkisi puolisonsa telkkarissa ja tajuaisi menneensä naimisiin täysin katalan ihmisen kanssa.
Jos olisin lääkäri tms hoitoalalla ja pääsisin potilastietoihin niin jos lapseni kertoisi holtittomasta käytöksestä esim lasteni isän uuden vaimon taholta.
Jos käytös olisi ollut huolestuttavaa tutkisin samoin uskallanko lapseni jättää kyseisen henkilön hoiviin. Enkä todellakaan jättäisi lapsiani hoitoon Sinin hoitoon. En noin epävakaan ja epäluotettavan.ex urkki ja sai sakot
Lääkärivala kieltää sen. Mutta kieltääkö Varatuomari vala puhua rikosoikeudellisista jutuista julkisesti.
Miksi heittivät pellillisen ranskalisia roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Minna on niitä ihmisiä jotka käyttää ylenmääräistä kiltteyttä ja muiden tunteiden miettimistä suojakilpenään. Toinen samantapainen se Tuurin siivoojatäti. Monet ihmiset kokee että tällainen lähes lapsenomainen kiltteys on suuren aitouden merkki, mutta mun mielestä se on muiden kiristämistä kiltteydellä. Toki kaikille hyvää toivova defenssi.
Yhdyn mielipiteeseen, mutta lisäisin että se on ennemminkin muiden kiristämistä kiltteydellä, mutta niin ettei sitä tee tietoisesti.
Minnalla ollut rankkaa kiusattuna ja sitä kautta kasvanut sellaiseksi ihmiseksi kuin on. Kiltteys on varmasti yksi tärkeä arvo hänelle itselleen, ja juurikin jonkinlainen defenssi.
Kyllä pitää olla kiero että kiltteyttäkin pitää muiden kiristämisenä. Jos sinä et ole kiltti ihminen, ei se tarkoita että kukaan muukaan ei aidosti voisi olla.
Sellaisia ihmisiä on ihan oikeasti olemassa.
oliko ne ranskanpotut ja pakastepizza pilalla kun heittivät menemää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsojien suosikkiäänestyksessä voisi saada palkinnoksi viikon nimeämisvapaan eli ei äänestyksessä. Jos Minna voitti sen tai voittaa ja Tiia lähtee tänään. Niin Sini saa lähteä ensi viikolla.
Jos Minna joutuu lähtemään (mitä en usko enkä toivo) niin siinä jäi sitten palkintokin käyttämättä. Miten tuotanto sen selittää?
“Selviää aikanaan” terveisin bigbrothersuomi instagram... Eli selviää sitten kun Minna on jo kotona eikä hyödy palkinnostaan mitään. Hyvin on suunniteltu.
Väkivallasta joutuu suoraan häätöön kuten 2019.m tai kokonaan ulos
Mun mielestä kukaan ei voi enää odottaa että häntä otetaan vakavsti sen jälkeen kun on ollut tällaisessa ohjelmassa.
Kiva kun keittiössä korjailevat alushousuja ja räpläävät nenää ym. Kyllä sitä itse kukin tekee noin mutta telkussa se näyttäytyy ällöttävältä, kun kaikki siellä koskevat samoihin oviin, hanaan, leipäpusseihin, veitsiin ..... Sama kuin kaikki kävisivät räpläämässä toisten haarovälejä.
Sini on kommentoitu Iltalehden uutisen kommenteissa, av mammat tulkaa likemään!
Tylsää pyörimistä, jahkailua ja löllöilyä.
Suosituimmat toiveammatit juristi.lääkäri.KTM ja Psykologi näihin nuoret haluu ja hinkuu. Toki Aalto. Valtsikka ainakin takavuosina.