Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovi vaatii taas korjaamista. Nyt se Krisu paikalle työkalupakin kanssa kuten viime kaudella.
Eikö tuotannolla ole varaa huoltomiehiin?
Eka kauden voittaja on yksi rakennustiimin jäsenistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni maku juonija-akkojen takia. Nyt Minna mökkiläisten, eli parempien seuraan, paikat kokonaan vaihtoon ja BB jatkukoon. Kunnon rangaistus koko läyhäkusipääjengille.
Olisko vaihto Minnan kannalta hyvä asia? Että hänet hiljaisempana laitettaisiin yksin taas uusien jo ryhmäytyneiden ihmisten keskelle? Faktaahan on että mökkiläiset laittaisi sen häätöäänestykseen taas ens viikolla, koska se on ulkopuolinen.
Itse kannatan sitä että Minna pysyy talossa ja kiusaajille tuntuvat rangaistukset. Esimerkiksi paikka ensi viikon häätöäänestykseen ja nimeämiset molemmilta puolin jäihin viikoksi.
Jaa'a. Hehän piirittäisivät Minnaa ensimmäiset päivät, kun haluaisivat häneltä kaikki tiedot talosta ja sen asukkaista. Ellei BB kieltäisi kertomasta asioista, niin siinähän riittäisi puhuttavaa. Lisäksi mökin puolella väki jaksaa kuunnella vähän pidempiäkin virkkeitä. Luuletteko te, että Minna sekoaisi tähtiporttijuttuihin? Ei Minna ole Ville, kykenee näköjään nauramaan toisten jutuille, vaikkei itse niihin osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttitulvan jälkeen Big Brother vakuutteli, ettei kiusaamista suvaittaisi.
– Hei ihanat, ootte best! Minnan kohtelua seurataan tarkasti, ja äänenne on kuultu, kritiikkiin vastattiin."
no huhhu.
Vierailija kirjoitti:
Minna on aivan selvästi tällä hetkellä jonkun laisessa shokkitilassa sen näkee selvästi käytöksestä.
Minna ollut erilainen koko ajan. Joel sais lähtee aiemmin mitä Minna. Minbassa on enemmän sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän etukäteen anteeksi palstalaisilta, mutta en vaan voi olla miettimättä että onko Roopelle ja Markolle tosiaan syttynyt jo bromance kun sitä tuossa jo aikaisemmin tällä palstalla mietin. Havainnot mitä olen tehnyt tuon kaksikon käytöksestä viime päivien aikana kertoo että kaikki viittais siihen. Hieman havaintoja:
Marko:
- Kiusaa leikillään mutta en osaa sanoo tähän tiettyä esimerkkiä
- Kehuu Roopea, (esimerkiksi on sanonut että on järkevä ja eilen illalla sanoi että on hienona (kun oli se Pride-tehtävä))
- Istuu lähes aina vieressä tai vähintään vastapäätä
- On laittanut kätensä Roopen hartioille ja pussannu poskelle
Roope:
- Sen silmät jotenkin loistaa Markon ollessa lähellä
- Hymyilee kun Marko kehuu ja kehuu takaisin
Onko tässä aineksia Kelmeri 2.0:ksi?
Ei oo, ihan normaalia bondaamista kahden miehen välillä noissa olosuhteissa. Onhan Marko pussannut mm. Nikoa huulille ym.
Tunteekohan Ella/Eetu BB-tuotantoon nykyisin kuuluvan Cristal Snown esim. baari-iltojen tai saman kaveripiirin kautta? Se voisi selittää miksi kiusaajajengin kaikkia tekoja ei näytetä koosteissa ja miksi kiusaamiseen ei puututa. Cristal luultavasti haluaa suojella Ellaa, jos hänet tuntee tai jollain tavoin samaistuu häneen. Jos Ella olisi talossa se kiusattu ja ulkopuolelle jätetty, Cristal takuulla puuttuisi hanakammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinin on pakko olla valejuristi. Näyttääkin ihan sutturalta. Sopisi paremmin yökerhoon töihin.
Sini ei oo nyt työssä vaan BB talossa. Korkeinten koulutettu ja pesee pojat mennen tullen ja palatessa Vänä ja reservissä luti. Lukihäriö ja ADHD silti opinnot sujuneet.
Joo. Voi sitä silti säilyttää jonkun inhimillisyyden mikäli sellaista siellä siviilissä vähääkään on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä on illalla tapahtunut? Kaikki puhuu kiusaamisesta, mutta mistään en ole löytänyt kertomusta mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinin on pakko olla valejuristi. Näyttääkin ihan sutturalta. Sopisi paremmin yökerhoon töihin.
Sini ei oo nyt työssä vaan BB talossa. Korkeinten koulutettu ja pesee pojat mennen tullen ja palatessa Vänä ja reservissä luti. Lukihäriö ja ADHD silti opinnot sujuneet.
Khuul.
Eikö Joelia kiinnosta Sasa kun hän jäätyy aina Sasan koskettaessa häntä tai ehdottaessa jotain sipsutusta vai onko hän vain kokematon naisten kanssa joten touhu jännittää?
Tiiasta paljastuu mökötyspuoli, kova kuori murtumaisillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä vähän näyttää että Minna tällä hetkellä kalastelisi ääniä katsojilta. Vai onko sillä muinakin aamuina ollut tollainen yksinpuhelu "show"? Toivon kyllä Minnan jäävän taloon!
Yöllä Minna alkoi jonkun oman shown. Halusi jutella Sinin kanssa ja taisipa olla mustasukkainenn Artusta. Keskustelun jälkeen Sini meni Artun kylkeen makaamaan.
Kuulitko mitä puhuivat ja Sini meni Sasun puolella jossa olikin. Halasivat hyvin pitkään.
Sasu? Sasa?
Sini osoitti että ei luovuta Arttua Minnalle kaveriksi. Minna haluaisi että Arttu on hänen kaverinsa BB jälkeen.Onko Minna oikeasti kiinnostunut Artusta vai haluaako haastaa Siniä. Mielenkiintoista.
Minna on ällöttävä näätä, joka tuppaa itsensä aina Artun lähelle. Katsokaa vaikka.
Trollitehtaan yksinpuhelu vaan jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä munaton valehtelija on kyllä Sasakin. Sehän selitti, ettei ole osallistunut koko touhuun, vaikka ihan yhtä lailla on ollut mukana hihittelemässä, lisäämässä bensaa liekkeihin ja juoruilemassa. Kävi jopa vakoilemassa mistä Minna ja pojat puhuu makkarissa ja raportui muille.
Ja BB-fani Katin avautuminen ja anteeksipyytely oli pelkkä peliliike. Meni kyllä niin vaikeaksi siinä kun Minna sanoi aikovansa katsoa nimeämispisteiden antajat ja varsinkin perustelut.
toivottavasti sasalta kysytään siitä suorassa
Sini eliminoidaan eturintamassa sitten kun venäläiset hyökkää. On helppo maali kokonsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän etukäteen anteeksi palstalaisilta, mutta en vaan voi olla miettimättä että onko Roopelle ja Markolle tosiaan syttynyt jo bromance kun sitä tuossa jo aikaisemmin tällä palstalla mietin. Havainnot mitä olen tehnyt tuon kaksikon käytöksestä viime päivien aikana kertoo että kaikki viittais siihen. Hieman havaintoja:
Marko:
- Kiusaa leikillään mutta en osaa sanoo tähän tiettyä esimerkkiä
- Kehuu Roopea, (esimerkiksi on sanonut että on järkevä ja eilen illalla sanoi että on hienona (kun oli se Pride-tehtävä))
- Istuu lähes aina vieressä tai vähintään vastapäätä
- On laittanut kätensä Roopen hartioille ja pussannu poskelle
Roope:
- Sen silmät jotenkin loistaa Markon ollessa lähellä
- Hymyilee kun Marko kehuu ja kehuu takaisin
Onko tässä aineksia Kelmeri 2.0:ksi?
Ei oo, ihan normaalia bondaamista kahden miehen välillä noissa olosuhteissa. Onhan Marko pussannut mm. Nikoa huulille ym.
Onko Marko a.teenkaari väkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silsa-trion toiminta on loistava esimerkki toksisesta feminiinisyydestä. Olen naisvihamielinen nainen, koska olen nähnyt ja kokenut vastaavaa paskaa niin koulu- kuin työelämässä. Mitä naisvaltaisempi työyhteisö sitä pahempi meininki. Naiset osaavat olla pahan alku ja juuri. Harmi, ettei talon miehet kovemmin sano kantaansa ja pistä hanttiin. Ainoa oli Joel, joka uskalsi avoimesti sanoa miten paskaa tuollainen naisten juonittelu on.
Sama. Itse naisena en voi sietää naisten käytöstä ja pyrin välttämään viimeiseen asti kaikkia tilanteita, joissa joutuisin naisten kanss tekemisiin. Annan kyllä joka tilanteessa tukeni miehille ennen naisia, jos vain mahdollisuus siihen tulee. Ja naiset ovat itse omalla käytöksellään minua kohtaan niin koulu- kuin työelämässäkin saaneet tämän aikaan. Feministit on pahimpia ja heille yritän kyllä lyödä niin paljon kapuloita rattaisiin kuin vain mahdollista!
Ja näin päädyt olemaan itse samanlainen juonitteleva akka, vaikka sinulla olisi valta katkaista kusipäisyyden kierre. Sen sijaan päätät toistaa oppimaasi. Ei ne muutkaan naiset ole tuota käytöstä tyhjästä keksineet, se on opittu jostain. Mitä useampi nainen tunnistaa tämän käytöksen itsessään ja lopettaa sen, sitä vähemmän tällaista käytöstä syntyy lisää.
Järkyttävää että tuolla kommentilla on 10 yläpeukkua.
Mitään päätä toistaa... päätän sensijaan, että kaiken maailman kiusaajapirkot ei saa yhtään enempää enää valtaa typerillä kotkotuksillaan ja vaikeutettua meidän kunnon naisten elämää. Stoppi naisten kiusaamiselle, jossa feministit loistaa ehdottomasti kärkikahinoissa.
Vierailija kirjoitti:
"Kommenttitulvan jälkeen Big Brother vakuutteli, ettei kiusaamista suvaittaisi.
– Hei ihanat, ootte best! Minnan kohtelua seurataan tarkasti, ja äänenne on kuultu, kritiikkiin vastattiin."
Onpa alentuvasti vastattu asialliseen kritiikkiin. Tulee mieleen postin lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on aivan selvästi tällä hetkellä jonkun laisessa shokkitilassa sen näkee selvästi käytöksestä.
Minna ollut erilainen koko ajan. Joel sais lähtee aiemmin mitä Minna. Minbassa on enemmän sisältöä.
Miksi kummankaan pitäsi lähteä? Minun puolestani Joel, Minna ja Timo voisi olla finaalissa. Mökkiläisiä en vielä tunne, mutta niistä Kristiina, Roope, OP ja Paula vaikuttaa ihan hyviltä tyypeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sini eliminoidaan eturintamassa sitten kun venäläiset hyökkää. On helppo maali kokonsa puolesta.
upseerit ei oo eturintamassa
Musta tuntuu että mäkin olen vaikka en edes ole talossa. Tulee vaan kauhee myötäahdistus.