Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kassu poika lihava.
Veikkaan että viskeraalilukema lähemmäs 20. Ellei ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Onks muita alkanut ärsyttämään Minnan pokkurointi? Ei ole kiltteyttä tai ystävällisyyttä asettaa aina itsensä kynnysmatoksi, syödä muiden ruoantähteitä ja jättäytyä ryhmän ulkopuolelle siivotakseen heidän sotkujaan. Onko vaivainen puhetyylikin vain tietoista oman vähäpätöisyyden korostamista, että ei mun mielipiteilläni ole merkitystä. Rasittava tollainen ihminen, kun tuskin noi muut haluavat sitä mitenkään alistaa, mutta Minna itse tekee tilanteista sellaisia, että muut joutuvat siihen asemaan.
En katso 24/7, mut olen puhunut aikasemmassa että käyttäytyisit itsekin holtittomasti/paskaaks väliä enää, kun mennyt tähän porukkaan "joka ei tykkää minusta"
Kuva lihottaa 5 kiloa. Siellä on muutama että sais olla enemmän painoa.
Martina taloon! Martina taloon!
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö on nyt sitten tuotannon keksimät tapahtumat tälle viikonlopulle. Kyllä on köyhää ei jumalauta. Vai onko tämä todella jotain viihdettä jonkun mielestä?
Niin noloa mä en edes hakis tuonne kun on noin noloa koko touhu...
Kyllä tällainen pride-pakotus on aivan täyttä pskaa, ei voi muuta sanoa.
Ihan tosi tuotanto Hei! Martina Aitolehti nyt taloon, muuten katsojaluvut romahtaa. Ja nimen omaan TALOON.
Siis eikö minna tue pride tapahtumaa vai miksi ei osallistu syömiseen yhdessä yms?
Kun meilläkin on tällaisia kohujulkkiksia kuten Maisa, Martina, Blörfi, niin miksei niitä laiteta tuonne vaikka vierailemaan, sopisivat täklaiseen ohjelmaan kuin nyrkki silmään, katsojaluvut nousisivat kattoon. Niko Saarinen myös piipahtamaan tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Onks muita alkanut ärsyttämään Minnan pokkurointi? Ei ole kiltteyttä tai ystävällisyyttä asettaa aina itsensä kynnysmatoksi, syödä muiden ruoantähteitä ja jättäytyä ryhmän ulkopuolelle siivotakseen heidän sotkujaan. Onko vaivainen puhetyylikin vain tietoista oman vähäpätöisyyden korostamista, että ei mun mielipiteilläni ole merkitystä. Rasittava tollainen ihminen, kun tuskin noi muut haluavat sitä mitenkään alistaa, mutta Minna itse tekee tilanteista sellaisia, että muut joutuvat siihen asemaan.
Taas kaikki muut on yhdessä ruokapöydässä syömässä, niin Minna päätti juuri silloin lähteä puoleksi tunniksi vessaan siivoomaan. Mä voin sitten syödä ruoantähteitä, jos jotain jää yli. Todella rasittava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö minna tue pride tapahtumaa vai miksi ei osallistu syömiseen yhdessä yms?
Onhan hän siellä saman pöydän äärellä. Mutta selkeästi kokee vähän vaikeaksi tämän pride-aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on uhriutuja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällainen pride-pakotus on aivan täyttä pskaa, ei voi muuta sanoa.
Ei tuolla muut näytä "pakotetuilta" kuin Kessu. Muut oli heti innoissaan mukana.
Ainahan voit vaihtaa kameraa ja katsoa kun Sini kertoilee alapäänsä hajuista. Vaihtoehto löytyy.
En minäkään tuntisi oloani kotoisaksi pride-kouhotuksen keskellä.
Jokainen saa olla ihan mitä on mutta minua ei vaan kiinnosta tällainen kannanotto.
Mara taloon! Ja äkkiä. Lupaan tilata ruutu+ sitten.
Mikä oli palkinto Minnalle ja Roopelle, ja onko asia jo julkistettu muille?
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kestää vain vähän kauemmin aikaa, että Minna alkaa vapautumaan, toiset ovat hitaasti lämpeneviä. Jos miettii että on ylipäätään hakenut BB-taloon niin se kertoo jo huomionhakuisesta, toisaalta rohkeasta luonteesta ja siitä että kokee olevansa sen verran kiinnostava että on jotain annettavaa Suoemen kansalle. Ei tuonne sellaiset oikeasti hissukat menisi, Minnassakin on varmasti sellainen esillä olemisen halu, vaikka ei päällepäin ehkä näy.
Jos asianajaja ei osaa pitää huolta omasta vaginahygieniastaan, niin mitä se kertoo asianajotaidoista? Hiiva aiheuttaa tunnetusti myös keskittymiskyvyn puutetta. Ettei adhd-diagnoosi olisi sittenkin vain hiivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kieli ei näköjään taivu Sasaan tai Kessuun. Kokoajan tulee Kassua, Susua. Ei oo niin vaikeeta opetella niitä.
Näköjään tajuat keitä tarkoitetaan joten ihan se ja sama.
Aika Sinin tasoista toimintaa vääntää nimet vääriksi tai kutsua millä tahansa muulla nimellä kuin sillä oikealla.
No Kassu ja Susu eivät ole mitään pahantahtoisia väännöksiä. Jos haluaisi toimia Sinin tasolla, voisi kutsua toista vaikka Uppsalan ekonomiksi ja toista ulinyymiksi.
😂😂Syöpä metukkaa, ja hengitä syvään.