Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
6101/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna olisi pitänyt laittaa mökkiporukkaan. Sinillähän on ihan virallinen AHDH- diagnoosi, josta itse kertoi jo alussa, mutta pakostikin miettii, onko Minnalla autistimikirjon häiriötä aspergia. Tietenkään se ei ulkopuolisille kuulu, jos ei halua kertoa.

R-Kioskilla ja K-Supermarketeissa on muuten myynnissä Ruutu+-lahjakortteja, 2kuukautta 20 euroa. Ostin nyt tuollaisen niin ei ole pelkoa, että tililtä menee mitään ja loppuukin sitten automaattisesti. Itseäni kiinnostaa tuo mökkiporukka ja taloporukkaa katsoin eilen ehkä 2 minuuttia. Kun puolen yön aikoihin mökkiläiset olivat menossa nukkumaan ja höpisivät sängyssä BB-tatuointien ottamisesta, taloporukka hölmöili jotain ihmejuttuja vessassa. Eivätkö mökkiläiset muuten pääse ollenkaan suihkuun? 

Vierailija
6102/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut kyllä luokattoman tylsä eka viikko. Jos tämä jatkuu tällaisena, en kyllä ala maksamaan kaudesta, nyt ilmaiskoodi käytössä.

Mä en ole edes käyttänyt ilmaiskoodiia vaikka joka vuosi ottanut 24/7..

Viime vuonna meni niin hermo siihen lorvailuun ja kukaan ei saanut kunnon rankkuja päätin että ens vuonna en katso ollenkaan,

ja näköjään huonommaksi on mennyt siitä kun Twitteriä lukenut...

mikään ei ole ärsyttävänpää kun katsoa BBtä ja mitään ei tapahdu..Virtanen sitä mieltä että se on myös katsojille mukavaa kun mitään ei tapahdu💤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6103/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sitten jos talon puolella tapahtuu jotain. Siirryn seuraamaan päivätehtävää mökkiläisten puolelle. Vihdoinkin tapahtuu jotain.

Vierailija
6104/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna olisi pitänyt laittaa mökkiporukkaan. Sinillähän on ihan virallinen AHDH- diagnoosi, josta itse kertoi jo alussa, mutta pakostikin miettii, onko Minnalla autistimikirjon häiriötä aspergia. Tietenkään se ei ulkopuolisille kuulu, jos ei halua kertoa.

R-Kioskilla ja K-Supermarketeissa on muuten myynnissä Ruutu+-lahjakortteja, 2kuukautta 20 euroa. Ostin nyt tuollaisen niin ei ole pelkoa, että tililtä menee mitään ja loppuukin sitten automaattisesti. Itseäni kiinnostaa tuo mökkiporukka ja taloporukkaa katsoin eilen ehkä 2 minuuttia. Kun puolen yön aikoihin mökkiläiset olivat menossa nukkumaan ja höpisivät sängyssä BB-tatuointien ottamisesta, taloporukka hölmöili jotain ihmejuttuja vessassa. Eivätkö mökkiläiset muuten pääse ollenkaan suihkuun? 

Mitä väliä sillä on, maksatko sen 20e tililtä (2x9,90) vai lahjakorttina kioskilta/kaupasta? Kun tililtä menevän tilauksen lopettaa vaikka heti sen aktivoituaan, tilaus loppuu auyomaattisesti sitten kun aika on eikä mene mitään ylimääräisiä maksuja.

Vierailija
6105/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kessu pilaa päivätehtävän muilta. :(

No hyvinhän tuo lähti osallistumaan alun mussutuksen jälkeen. Toisaalta Pride on sitä, että jokainen saa olla sitä mitä on. Silloinhan myös Kentsu saa olla sitä mitä on ja kertoa oman mielipiteensä.

Vierailija
6106/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Martina Aitolehteä saisi taloon mitenkään? On muutenkin mielellään julkisuudessa. Martina taloon, ja Blörfi mökkilöisten sekaan. Saataisiin vähän toimintaa. Sitten mökinpuolelta läheteltäisiin taas jotain vihjeitä siitä että ketös siellä onkaan. Blörfi voisi lähettää vaikka jonkun Martinan vanhan paidan, jonka häneltä ottanut aikoinaan.

Sitten viinaa taloon, niin saatettaisiin nähdä yhteenotto Martinan ja Sinin välillä siitä kumpi saa nukkua Artun vieressä.

Vierailija
6107/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Bb tiimi! tämä Minna ja Sini kuvio on pistänyt miettimään. Olen itse ollut 5 vuotta kiusattu ala- ja yläasteella niin en tosiaankaan myöntänyt/näyttänyt tunteita että mua kiusattiin. En käytä bb 24/7, mutta kameroiden edessä kukaan ei halua itkeä vaan keksii ns. että juu kaikki on ok, ei hätää. Ne klipit ja koosteet telkkarissa mitä olen nähnyt niin vaikuttaa totaalisesti kiusaamiselta ja tämäkö on teidän formaatille hyvää viihdettä?

Vierailija
6108/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut kyllä luokattoman tylsä eka viikko. Jos tämä jatkuu tällaisena, en kyllä ala maksamaan kaudesta, nyt ilmaiskoodi käytössä.

Mä en ole edes käyttänyt ilmaiskoodiia vaikka joka vuosi ottanut 24/7..

Viime vuonna meni niin hermo siihen lorvailuun ja kukaan ei saanut kunnon rankkuja päätin että ens vuonna en katso ollenkaan,

ja näköjään huonommaksi on mennyt siitä kun Twitteriä lukenut...

mikään ei ole ärsyttävänpää kun katsoa BBtä ja mitään ei tapahdu..Virtanen sitä mieltä että se on myös katsojille mukavaa kun mitään ei tapahdu💤

Joo, mulla on ollut kans 24/7 jokaikinen kausi mutta nyt mietin, että viitsinkö maksaa senttiäkään tästä paskasta.

Vierailija
6109/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinhän tuo lähti osallistumaan alun mussutuksen jälkeen. Toisaalta Pride on sitä, että jokainen saa olla sitä mitä on. Silloinhan myös Kentsu saa olla sitä mitä on ja kertoa oman mielipiteensä.

Nyt näyttää paremmalta. Toivottavasti ei aloita kiukuttelua uudelleen jossain vaiheessa. 

Vierailija
6110/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.

Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.

Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.

Pata kattilaa soimaa. Et vaikuta sinäkään välittävän tippaakaan terveydestäsi.

Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.

Vierailija
6111/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinillä on 60 vuotiaan ylipainoisen kroppa. Käyttääköhän hän alkoholia kun on noin turvonnut.

Sinilla hyvä kroppa. Its3llä 168/76 kiloa elämäniloa. Muutama ylikilo mutta haitanneeko se. Täytyy vaan taas alkaa liikkumaan että sais n 5 killoo pois.

Siis jokainen saa olla sen kokoinen kun on. Itsehän sitä kilot kantaa. Mutta Sinillä ei ole hyvä kroppa. Näkee, ettei harrasta yhtään liikuntaa ja syö ja juo mitä huvittaa. Epäterveelliset tavat näkyvät ihan naamassakin. Helposti voisi luulla 10v vanhemmaksi.

Toki ylipainoa ei ole mahdottomasti joten jo pienelläkin elämäntapamuutoksella voisi saada yleisilmettä freesimmäksi.

Vierailija
6112/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestä talon miehestä paras Tom of Finland?

Vierailija
6113/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 170/51kg, mielestäni Sinillä on sellaisen ihmisen kroppa joka ei välitä yhtään omasta terveydestään. Metukkaa vaan naamaan, om nom.

170/51 oot alipainoinen. Syö hyvä ihminen.

Vierailija
6114/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini näyttää vähän burleskitanssijalta. Sellaiselta tuhdilta ja räväkältä.

Vierailija
6115/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks siel joku ihana Cristal Snown keksimä tehtävä? Voi miten ihanaa lovee ja pus

Vierailija
6116/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks muita alkanut ärsyttämään Minnan pokkurointi? Ei ole kiltteyttä tai ystävällisyyttä asettaa aina itsensä kynnysmatoksi, syödä muiden ruoantähteitä ja jättäytyä ryhmän ulkopuolelle siivotakseen heidän sotkujaan. Onko vaivainen puhetyylikin vain tietoista oman vähäpätöisyyden korostamista, että ei mun mielipiteilläni ole merkitystä. Rasittava tollainen ihminen, kun tuskin noi muut haluavat sitä mitenkään alistaa, mutta Minna itse tekee tilanteista sellaisia, että muut joutuvat siihen asemaan.

Vierailija
6117/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh, eiks Kessu heti alkanu kirkua sateenkaarivaatteille? Kylläpä on kurjaa, melkein itku täällä tulee.

Vierailija
6118/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, asiantuntija taas tietää siellä. Nosta ahteri sohvalta ja mene lenkille.

Tota, merkittävä alipaino ei ole tervellistä... Ehkä kannattaisi hoitaa omat asiat kuntoon ennen kuin jakaa ohjeita muille.

Vierailija
6119/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassu poika lihava.

Vierailija
6120/104451 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö on nyt sitten tuotannon keksimät tapahtumat tälle viikonlopulle. Kyllä on köyhää ei jumalauta. Vai onko tämä todella jotain viihdettä jonkun mielestä?

Ketju on lukittu.