Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Itse täydelliset arvostelee. Osa ilkeitä.
Nyt tuli ruoat asukkaille taloon
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten BB:n seurassa oli hauskaa.... Nyt odottaa, koska tämä loppuu.
Itse meinasin kyllä kuolla tylsyyteen ja luovuttaa ensimmäiset viikot. Kiinnostuin ja jäin koukkuun kunnolla vasta, kun saivat ekan kerran kunnolla viinaa. Oliko oktoberfestit? Joka tapauksessa useampi viikko siihenkin meni. Ei pelkkää viinalla läträämistä tarvi olla, mutta kausi lähtis kunnolla käyntiin, kun porukat yhdistyis ja siihen lisättäis kunnolla kirkasta viinaa. 😶
Hemmetin ahneet syöttöpossut omii kaikki herkut itselleen.
Sasa on kyllä idiootti. "ne on juhlinu siellä koko viikon niin ei ne tarvii niin paljon suklaata. Kun eihän ne tiedä että meillä on". Muija maannut viikon sohvalla. Nuo on tuolla istuneet viikon vaihtelevassa säässä pääosin pihalla koko ajan ja oikeasti tehneet viikkotehtävää yötä myöten.
Eiköhän ne näytä noiden ahmimiset...ai niin ei tietenkään näytä ei tällä kaudella näytetä yhtään mitään🤣
Susa ahne ottaa kaikki suklaat.
Sini jakaa ruuat reilusti puoliks, Sasa haluaa jättää herkut taloon ja muutenki vähempi ruokaa mökkiin.
Oon ihan varma että jossain vaiheessa sen jälkeen kun ovat jakaneet ruoat (tai hu) niin tulee vaihto et talon asukkaat mökkiin ja toisin päin ja joutuvatkin talolaiset syömään noita ”vähäisempiä ja ei-herkuttomia” ruokia joita nyt jakelevat muka mökkiläisille.
Onneks sini on jämerä että kaikki puokkiin
Huomenna siis nimeämiset näytetään kaikille ja sehän on tietty sanottu näille että ne näytetään, eli, mitään todella repäisevää ei tule olemaan niissä videoissa. Ihan pannukakkua on niin taas... Kunnon bileet on ainoa mikä saisi jotain säpinää aikaan, saa nähdä kuinka kauan saadaan odottaa, varmaan loppumetreille asti.
Vierailija kirjoitti:
Sini jakaa ruuat reilusti puoliks, Sasa haluaa jättää herkut taloon ja muutenki vähempi ruokaa mökkiin.
no ei se Sinikään halua puoliksi noita jakaa. Äskenkin käski Joelin laittaa pakastepussiin jotain ensin puolet, mutta korjasikin että laita vaan kolmasosa.
Voi lasahtaa omaan nilkkaan kun asunnot vaihtuu 🤣
Sasa tulee vielä uudestaan hädissä huutamaan että kyllä ne on bilettänyt siellä viikon ajan että ei vaan tarvitse luopua mistään herkusta. Ei tekisi Sasallekkaan jättää suklaiden ja muiden herkkujen syöntiä vähemmälle. Hänen pisteet tippui kyllä huomattavasti omissa silmissäni.
Toiset on ollut ulkona koko viikon ja nuo ajatetlee vaan omaa etuaan, koska "mä haluuuuuuun juustonaksuja".
Vierailija kirjoitti:
Sini kuitenkin oli tilaamassa, niin haluaisi toki näyttää osanneensa homman.
Vierailija kirjoitti:
Voi lasahtaa omaan nilkkaan kun asunnot vaihtuu 🤣
Toivottavasti osat vaihtuu vielä tänä iltana, ettei nuo ennätä mässyttää kaikkia herkkuja ennen sitä.
pulla meni kärkylle laatikoiden luokse ettei herkut mene mökille
Voisiko käydä niin, että ryhmiä ei yhdistetä, vaan jaetaan uudelleen?