Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti oli jätetty koosteesta pois, kun Krisse sanoi, ettei muistanut, ettei Kati voi tulla keittiöön!
Ja sinä et vieläkään näe, että Krisse käyttäytyi tuossa tilanteessa typerästi.
Jos Krissellä on joskus huono päivä niin kaikki haukkuvat hänet lyttyyn, Marko oli tuossa yksi pahimmista.
Vierailija kirjoitti:
Ää.. Marko haukku Krissee koosteessa pissa-liisaksi. Marko ulos seuraavaksi.
Krisse on pissis.
Vierailija kirjoitti:
Markon tekemä Krissen pissaliisaksi haukkuminen oli iljettävää.
Tekemä? Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Katin hatut on hauskoja
Eilen jo sanoin että haluaisin repiä ne riekaleiksi ja tänään voisin heittää ne riekaleet paskakaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että Roope lensi ulos. Eipä saanut 30k! Kristiina olisi viaton sen rahan kanssa.
No olis Kristiina tosi viaton🤭
Tuommoinen omahyväinen henkilö, joka ei ajattele ketään muuta kuin itteään. Toivottavasti Ellan kanssa joutuvat seuraavassa äänestyksessä veks, en jaksa katella enää kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti oli jätetty koosteesta pois, kun Krisse sanoi, ettei muistanut, ettei Kati voi tulla keittiöön!
Näin se Tuotanto pelaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopen kaverit on selkeästi kertonut Roopelle mikä siinä hänen käytöksessä mätti ja ovat valmentaneet häntä tuonne studioon, että pelastaisi edes jotain mitä pelastettavissa on. Ei hän yksikseen olisi tuolla itserakkaudella pystynyt näkemään itsessään mitään vikaa, ja nyt Roopeella on kuitenkin ihan toinen ääni kellossa.
Mitä hänen pitää pelastaa? Tästä illasta kukaan tämän ketjun ulkopuolella ei muista. Kaverit tuntevat hänet. Ei hänen tarvi esittää tai pelastaa mitään.
Kaverit luulivat tuntevan hänet. Selän takana asia on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon tekemä Krissen pissaliisaksi haukkuminen oli iljettävää.
Jep, kyllä viitsii aikuinen mies puhua rumasti nuoresta naisesta. Nämäkin mainostaa itseään niin suorapuheisina ja sitten selän takana ollaan että ”oli näin lähellä että räjähdin”. Mitä hittoa, olisitte avanneet suunne ja sanoneet että ois kohteliasta paistaa muillekin. Ja oli tosiaan kätevästi jätetty pois se Krissen kommentti
Markohan kysyi, eikö voisi paistaa samalla enemmän, mutta Krisse sanoi, ettei halua tehdä kuin itselleen ja Artulle.
Miksi toi Krisse ei voinut paistaa samalla niitä munia enempää kuin vain Artulle ja itselleen. Siinähän se samalla olisi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
BB:ssä telkkarissa suolataan aika perusteellisesti Krisseä talosta. Kaikkea Krissen tekemää liioitellaan negatiivisesti. Telkkarissa ei näytetä Ellan, Roopen, Katin tai Paulan edesottamuksia.
Tuotanto haluaa savustaa Krisseä ulos noilla valinnoillaan siitä mitä suurelle yleisölle näytetään tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että Roope lensi ulos. Eipä saanut 30k! Kristiina olisi viaton sen rahan kanssa.
No olis Kristiina tosi viaton🤭
Tuommoinen omahyväinen henkilö, joka ei ajattele ketään muuta kuin itteään. Toivottavasti Ellan kanssa joutuvat seuraavassa äänestyksessä veks, en jaksa katella enää kumpaakaan.
Sinusta Markon tapa haukkua takanapäin on hyvä. Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.
Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.Mulle kerran vastas eräs jolta asiaa ,että B rappu tuntuu kuin neitsyttä panis. Että se tiukkuus kait siinä sitten kiehtoo eivät vaan uskalla suoraan sanoa ettei tarvitse keskustella A rapun mahdollisesta löysyydestä.
Mulle mies sanoi ettei se sen kummallisemmalle tunnu.
Sun miehellä on iso muna. Pieni munaset haluaa P re ikää. Iso munaset ei, sattuu jopa. Nim. Kokemustieto
Vahvistan tämän tiedon todeksi. T: joku random tyyppi netistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Sehän on varmaan luonno tapa ilmaista, että ihmiskunta on lisääntynyt liikaa.
Samaa miettinyt itsekin. Sitten voi olla myös kyse siitä, että ympäristömyrkyt aiheuttaa häiriöitä hormonitoiminnassa, mikä taas aiheuttaa lesboutta ja homoutta. Asiasta on tehty jopa tutkimusta, jonka mukaan lesboilla on enemmän hormonitoiminnan häiriöitä kuin heteronaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Timo on kiva ja hauska, mutta minulla on vaan joku outo tunne että hänessä olisi jotain hämärää (vaikka tuskin edes oikeasti onkaan). En ole itse nähnyt mitään äksyilyä josta jotkut asukkaat ovat kertoneet, mutta jotenkin muuten hänessä on ehkä jotain outoa. Selasin hänen instagramiaan ja sielläkin on lopussa jotain kuvia ns ”roadkill” eläimistä jotka ovat palasina. En tiedä miksi sellaisia joku kuvaa tai ainakaan lisää instaan kaikkien nähtäville, vaikka varmasti siinä onkin hyvä tarkoitus taustalla saada ihmiset ajamaan varovasti tms? Mutta jotenkin erikoista mielestäni.
Ja Timo on välillä ihan normaaleistakin asioista ihan pihalla. Ihan kun olis ryypännyt aivonsa pellolle niin monta vuotta, että siltä olis jäänyt kymmenen vuotta elämättä, on ollut jossain ihme alkoholisti-kuplassa pois normielämästä.
Timohan on hyvin kartalla jos vertaa Paulaan, joka on niin kuutamolla koko ajan. Jokaista asiaa jaksaa ihmetellä suureen ääneen. Päivittäiset perusasiatkin ihan hukassa, kuten vaatekoot! Miten voi keski-ikään saakka elellyt naisihminen olla noin pihalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katin hatut on hauskoja
Eilen jo sanoin että haluaisin repiä ne riekaleiksi ja tänään voisin heittää ne riekaleet paskakaivoon.
Sairasta
Vierailija kirjoitti:
BB:ssä telkkarissa suolataan aika perusteellisesti Krisseä talosta. Kaikkea Krissen tekemää liioitellaan negatiivisesti. Telkkarissa ei näytetä Ellan, Roopen, Katin tai Paulan edesottamuksia.
Ai ei vai! :`D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tämän keksit? Krisse on laittanut kymppitonnin ulkonäköön eli tatskoihin ja uuteen nenään. 2500 euroa meni pelikoneeseen, mitä itse kehui Artulle ja Joelille.
Turha puhua mitään totuuksia, koska Krisse-fanit elävät omassa todellisuudessaan.
Jep, kyllä viitsii aikuinen mies puhua rumasti nuoresta naisesta. Nämäkin mainostaa itseään niin suorapuheisina ja sitten selän takana ollaan että ”oli näin lähellä että räjähdin”. Mitä hittoa, olisitte avanneet suunne ja sanoneet että ois kohteliasta paistaa muillekin. Ja oli tosiaan kätevästi jätetty pois se Krissen kommentti