Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Roopen kaverit on selkeästi kertonut Roopelle mikä siinä hänen käytöksessä mätti ja ovat valmentaneet häntä tuonne studioon, että pelastaisi edes jotain mitä pelastettavissa on. Ei hän yksikseen olisi tuolla itserakkaudella pystynyt näkemään itsessään mitään vikaa, ja nyt Roopeella on kuitenkin ihan toinen ääni kellossa.
Sopivasti oli jätetty koosteesta pois, kun Krisse sanoi, ettei muistanut, ettei Kati voi tulla keittiöön!
Ää.. Marko haukku Krissee koosteessa pissa-liisaksi. Marko ulos seuraavaksi.
Markon tekemä Krissen pissaliisaksi haukkuminen oli iljettävää.
Krisse voittoon, kun kukaan talossa ei hänestä paljoa pidä. Krissee <3
Onko Roopea joskus haukuttu seinäruusuksi vai onko se vain hänen suurin pelkonsa että tulee seinäruusuksi eikä saa tarpeeksi huomiota vai mistä tuo pakkomielle kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.
Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.Mulle kerran vastas eräs jolta asiaa ,että B rappu tuntuu kuin neitsyttä panis. Että se tiukkuus kait siinä sitten kiehtoo eivät vaan uskalla suoraan sanoa ettei tarvitse keskustella A rapun mahdollisesta löysyydestä.
Tai oman munan pienuudesta.
Kyllä, molemmissa tapauksessa se kakkonen on parempi, tiukkuudeltaan, joten mitä siinä voi olla epäselvää.
EI se ainakaan NAISELLE ole parempi. Miksi minä haluaisin rakastellessa tuntea kuin olisin paskalla? Sinun kannattaa varmaan etsiä itsellesi joku Ella jos se kakkonen on parempi?
Ei sitten näytetty Krissen kommentia että ei muistanut ettei Kati voi tulla keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tää turha saivartelu täällä joka vie turhaan tilaa. Kosteaa tarkoittaa että sataa vettä tai on muuten kosteaa, ei ole kuivaa. Mikä tässä on ongelma.
Täällä täytyy puhua tarkasti, että jokainen ymmärtää mistä puhutaan.
Tarkoitatko kosteudella ilmankosteutta?
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen, että Roope lensi ulos. Eipä saanut 30k! Kristiina olisi viaton sen rahan kanssa.
Mistä sä tämän keksit? Krisse on laittanut kymppitonnin ulkonäköön eli tatskoihin ja uuteen nenään. 2500 euroa meni pelikoneeseen, mitä itse kehui Artulle ja Joelille.
Vierailija kirjoitti:
BigBrother vois saman tien häätää kaikki muut tuolta talosta ulos. Vain Krisse jäisi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Roopen kaverit on selkeästi kertonut Roopelle mikä siinä hänen käytöksessä mätti ja ovat valmentaneet häntä tuonne studioon, että pelastaisi edes jotain mitä pelastettavissa on. Ei hän yksikseen olisi tuolla itserakkaudella pystynyt näkemään itsessään mitään vikaa, ja nyt Roopeella on kuitenkin ihan toinen ääni kellossa.
Mitä hänen pitää pelastaa? Tästä illasta kukaan tämän ketjun ulkopuolella ei muista. Kaverit tuntevat hänet. Ei hänen tarvi esittää tai pelastaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että homoa tursuaa joka tuutista, mutta ovat kaikesat huolimatta kauhean katkeria, ilkeitä ja huutamassa oikeuksiaan. Yksi mies on kai jo synnyttänytkin lehtitietojen mukaan.
Lause, että me tahtotaan olla he, on irvokas.
Asiasta ollaan julkaistu ihan vasta pari viikkoa sitten tutkimus. Suomalaisen media-alan järjestön APFI:n selvityksen mukaan 2.3% kaikista sarjoissa ja leffoissa esiintyvistä hahmoista on seksuaalivähemmistöjä (homo/lesbo/bi), eli vähemmän, kuin niitä on väestöstä. Sukupuolivähemmistöjä (trans yms) on huikeat 0,07% kaikista hahmoista.
Niitä ei siis "tursua joka tuutista", vaan näkyy vähemmän, kun oikeassa elämässä, tämä on ihan laskemalla selvitetty asia. Se, että tämä sinua niin vaivaa on ihan omasta itsestäsi lähtevä juttu ja kiinnität heihin vaan suhteettoman paljon huomiota.
Oiskohan kyse siitä, että nuo vähemmistön ihmiset pitävät niin kovaa meteliä itsestään ja asioistaan, että vievät siten paljon aikaa ja energiaa muilta.
Menee ohikseksi mutta muistaako kukaan USA:n BB:tä Frank nimistä kilpailijaa? Mitä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän Krisse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi nykyajan miehiä kiinnostaa niin paljo ruskea reikä? Siitä puhutaan jo enemmän kuin p*llusta. OP ja Sami varmaan ainot miehet tuolla joilla ei ole jotain fiksaatiota perärööreihin.
Olen ollut parisuhteessa saman ihmisen kanssa 10 v. enkä ole saanut selvyyttä asiaan.
Olen kysynyt että onko se tiukkuus, että tuntuuko se jotenkin niin paljon paremmalta vai mikä siinä on, kun tuntuu että se todella on aivan pakkomielle.Mulle kerran vastas eräs jolta asiaa ,että B rappu tuntuu kuin neitsyttä panis. Että se tiukkuus kait siinä sitten kiehtoo eivät vaan uskalla suoraan sanoa ettei tarvitse keskustella A rapun mahdollisesta löysyydestä.
Mulle mies sanoi ettei se sen kummallisemmalle tunnu.
Sun miehellä on iso muna. Pieni munaset haluaa P re ikää. Iso munaset ei, sattuu jopa. Nim. Kokemustieto
Vierailija kirjoitti:
Markon tekemä Krissen pissaliisaksi haukkuminen oli iljettävää.
Niinpä. Krisse uskaltaa tehdä/sanoa (munanpaisto) niin että muutkin on paikalla. Muut puhuu takanapäin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Roopea joskus haukuttu seinäruusuksi vai onko se vain hänen suurin pelkonsa että tulee seinäruusuksi eikä saa tarpeeksi huomiota vai mistä tuo pakkomielle kumpuaa.
Tuntee jotain alemmuutta tai huonommuutta niin täytyy sillä tavalla pönkittää itsetuntoa
BB:ssä telkkarissa suolataan aika perusteellisesti Krisseä talosta. Kaikkea Krissen tekemää liioitellaan negatiivisesti. Telkkarissa ei näytetä Ellan, Roopen, Katin tai Paulan edesottamuksia.
Olen iloinen, että Roope lensi ulos. Eipä saanut 30k! Kristiina olisi viaton sen rahan kanssa.