Jos joutuisit sairaalaan osastolle niin ottaisitko kannettavan mukaan vai päättäisitkö pärjätä puhelimella?
Jos et tietäisi kauan joudut siellä olemaan? Saatan joutua osastolle ja inhoan puhelimella netin käyttämistä mutta en jaksaisi ottaa kannettavaa mukaan.
Kommentit (43)
Jos jaksat roikkua vauvapalstalla, et tarvitse sairaalahoitoa.
Riippuu teenkö töitä vai otanko loman kannalta.
Onko sairaalassa joku mahdollisuus päästä nettiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos aina olisi maailman noin mustavalkoinen, niin kun olin leikkausjonossa 1 1/5 vuotta, niin olisi sinun logiikkasi mukaan pitänyt sitten olla poissa esim. täältä. Kävikö mielessäsi, että voi olla niinkin, että jonottaa jotain leikkausta ja on sitten sen jälkeen x päivää osastohoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Heh, olin olkapääleikkauksessa ja tarvitsin yhden yön sairaalahoitoa. Roikuin netissä.
Mä olen viime vuosina ollut jonkun verran osastolla. Puhelimella pärjäsin ekan rupeaman 12 vuorokautta. Olihan se ärsyttävää kaikki kattoa pienestä ruudusta, joten seuraavalla kerralla otin tabletin mukaan. Sain pelattua ja ohjelmat sai katottua isommalta ruudulta.
Läppäriä en raaskinut ottaa, kun pelkäsin, että se pöllitään tms. :D Naapurilla oli läppäri yms se oli perustanut sinne melkoisen lennonjohtotornin.
Saatat myös tarvita jatkojohtoa, kun pistorasioita ei ole ihan liki välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaalassa joku mahdollisuus päästä nettiin?
Monessa sairaalassa on wi-fi ja sitten voipi käyttää omaa liittymää. Esim puhelimelta jakaa läppärille.
Vierailija kirjoitti:
Otin iPadin.
Mikä on ipad? Sama kuin tabletti?
Ei sairaalaan saa ottaa mukaan mitään kalliita laitteita. Ne varastetaan tai niiden päälle oksennetaan. Sairaala ei korvaa.
Vierailija kirjoitti:
esim työkaveri oli osastolla useamman kuukauden, kun hakivat hänelle sopivaa ketamiini annostusta. Hän teki jonkin verran töitä samalla. Onpa jotain tekemistä Ei niitä kirjoja, neuloa tai ristikoita jaksa loputtomiin tehdä.
Olen menossa jossain vaiheessa leikkaukseen.
Pelottaa ottaa mukaan mitään, jotta ei varasteta. (Olen ollut liian luottavainen tähän saakka. Mitta on tullut täyteen.)
Eli maksimissaan otan puhelimen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole selkeästi ollut koskaan sairaalassa. Siellä kun voi joutua leikkauksen jälkeen olemaan pitkiäkin aikoja vuodepotilaana, niin kyllähän se aika pitkäksi käy varmasti sinullekin ilman tätä netin ihmeellistä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
esim työkaveri oli osastolla useamman kuukauden, kun hakivat hänelle sopivaa ketamiini annostusta. Hän teki jonkin verran töitä samalla. Onpa jotain tekemistä Ei niitä kirjoja, neuloa tai ristikoita jaksa loputtomiin tehdä.
Vieläkö ketamiinia käytetään hoidoissa? Luulin, että käytetään enää huumeena.
Ota pädi, jos et viitsi kannettavaa raahata.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa jossain vaiheessa leikkaukseen.
Pelottaa ottaa mukaan mitään, jotta ei varasteta. (Olen ollut liian luottavainen tähän saakka. Mitta on tullut täyteen.)
Eli maksimissaan otan puhelimen mukaan.
Onhan siellä ryhmähuoneissa jokaisella oma lukittava kaappi mihin omat vatteetkin ym. laitetaan. Ja uusimmissa paikoissa alkaa olla jo omat huoneetkin. Useita viikkoja putkeen olin itse osastolla 6 hengen huomeessa ja hyvin säilyi puhelin oman sängyn vieressä olevan pöydän laatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ketamiinia käytetään hoidoissa? Luulin, että käytetään enää huumeena.
Lääkekäyttöönhän on se onkin tarkoitettu eikä huumausaineeksi.
En ole kertaakaan tarvinnut kannettavaa sairaalassa.