Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ollut TAUOTTA äänessä monta tuntia ja jauhaa vain itsestään. Aika raskaaksi käy tommonen moottoriturpa pitkässä juoksussa.
Oli pakko vaihtaa talolaisiin vaikka nämä on pinnallisia tylsimyksiä.Eikö heillä ole joku sopimus, että jokainen vuorollaan kertoo elämästään, ja siihen keskitytään.
Kessu kertoi aamupäivällä ja ilmeisesti Paulan vuoro on ollut nyt iltapäivällä ja illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sini utelee muilta syvimmätkin salaisuudet. ÄSken liimautui Ellan kylkeen ja uteli kumpi tuntuu paremmalta, penetroida vai olla pantavana. Itse ei kerro kenellekään että on naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Kyllä se miehensä harmaantuvista hiuksista ja myös iästä on tuolla puhunut.
Sinin mies on itse asiassa aika komea. Sini sen sijaan näyttää käsitelleen instakuviaan aika reilulla kädellä.. On niissä noin 20 kiloa laihemman näköinen.
Mikä on Sinin ig-tili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sini utelee muilta syvimmätkin salaisuudet. ÄSken liimautui Ellan kylkeen ja uteli kumpi tuntuu paremmalta, penetroida vai olla pantavana. Itse ei kerro kenellekään että on naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Sinin mies on itse asiassa aika komea. Sini sen sijaan näyttää käsitelleen instakuviaan aika reilulla kädellä.. On niissä noin 20 kiloa laihemman näköinen.
Mikä on Sinin ig-tili?
Sinin IG: https://www.instagram.com/aa_sinililjeqvist/
Kaikkien somet: https://bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=230&t=7882
Nii näillä oli ne omat päivät Vain elämää - tyyliin. Tai monta tyyppiä yhden päivän aikana, mut sama periaate.
Kessu kertoili ummet ja lammet itsestään aamupäivällä. Eikö aamulla pitäny olla myös Markon päivä? Mulla meni jotenki ohi tuo Markon elämän tarina, vai oliko sillä vielä ees omaa "päivää"?
Onko tuo tuommonen mökkiradion kuulutusten vauhkomainen pähkäily nauttimista ja rennosti ottamista?
No nyt talossakin paritetaan Joelia ja Sasaa!!
(Tai siis paritettiin siinä iltapäivästä-alkuillasta.)
JEEE!
Nyt siirrellään klapipinoa. Onpas käsikirjoittaja ollut kekseliäs.
Vierailija kirjoitti:
Nii näillä oli ne omat päivät Vain elämää - tyyliin. Tai monta tyyppiä yhden päivän aikana, mut sama periaate.
Kessu kertoili ummet ja lammet itsestään aamupäivällä. Eikö aamulla pitäny olla myös Markon päivä? Mulla meni jotenki ohi tuo Markon elämän tarina, vai oliko sillä vielä ees omaa "päivää"?
Ilmeisesti oli, kun jossain vaiheessa kääntäessäni mökin puolelle oli antamassa siellä vedellä täytetyttyä kortsua paulan hoidettavaksi. ja jollekin hierontaa lahjaksi.
Timo ja eläimet....on kyllä outo hiihtäjä. Hiiretkin saa tulla talvisin timon kotiin lämpimään...
Vierailija kirjoitti:
Joel ei saisi ikinä ääntään kuuluviin :D
Vierailija kirjoitti:
Timo ja eläimet....on kyllä outo hiihtäjä. Hiiretkin saa tulla talvisin timon kotiin lämpimään...
No, jos ihminen on eläinten avustusreissuilla Etelä-Afrikkaa myöten, en hämmästele tuota yhtään.
2553, onko sulla jotenkin paha olla ?
Vierailija kirjoitti:
Oli Markolla ekana aamupalan aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu kertoili ummet ja lammet itsestään aamupäivällä. Eikö aamulla pitäny olla myös Markon päivä? Mulla meni jotenki ohi tuo Markon elämän tarina, vai oliko sillä vielä ees omaa "päivää"?Oli Markolla ekana aamupalan aikoihin.
Aa okei, no mää vaan sit skippasin sen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Sinin ig-tili?
Kiitos! Pitääpäs kurkata kaikkien instat läpi. Hassun näköistä kun Nikolla on jokaisessa selfiessä pää samaan suuntaan kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
No ne onkin ihan naimanaamoja😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Sinin ig-tili?
Kiitos! Pitääpäs kurkata kaikkien instat läpi. Hassun näköistä kun Nikolla on jokaisessa selfiessä pää samaan suuntaan kallellaan.
Ja huulet töröllään. Mutta pikkuveli on suloinen :)
Sasa näyttää paremmalta noissa nuoruuden kuvissa ilman ripsienpidennyksiä.
Ooh Ellaaa ooh Ellaaa let’s make .... breakfast.
minnalla oli kaunis oranssi mekko jotkun hänen kaverit oli sanonut sen olevan liian räväkkä...