Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli juttua Minnan huivin käytöstä. Aamulla oli keittiössä ilman huivia. Jutusta sai käsityksen ettei lainkaan paljasta päätään muille. En kuullut mitä livenä on kertonut.[/quote
Minnalla on tosi pitkät hiukset. Näin takaa en edestä. Kertoi miksi en jaksa kertoo. Katsokaa 247katson 24/7 talolaisia, jotkut jutut menee ohi. Näkeehän sen huivin möykystäkin että pitkät on. Oli aamulla nutturalla takaraivolla. Liittyy uskontoon miksi pitää huivia. MUTTA pointti oli se että lehtijutusta sai kuvan ettei paljasta päätään muille, todellisuudessa oli ilman huivia aamulla. Eli ei ole ihan niiiiiin tarkka ettei pää saa näkyä. Ei tarkoitus olla nega.
Matkiiko toi Kati viime vuoden krisua, että joku päivä eri lätsä päässä?
Onpa persoonallista.
Joku vois yöllä piilottaa ton yhden naisen pellehatun.
Paula kertoo olleensa Giljotiini-ohjelmassa.
Wow! Timo heilasteli 24-vuotiaana yhden kesän 69-vuotiaan naisen kanssa!
Myöskin Arttu pitää vanhemmista naisista, mutta hänellä isoin ikäero on ollut n. 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sini utelee muilta syvimmätkin salaisuudet. ÄSken liimautui Ellan kylkeen ja uteli kumpi tuntuu paremmalta, penetroida vai olla pantavana. Itse ei kerro kenellekään että on naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Kyllä se miehensä harmaantuvista hiuksista ja myös iästä on tuolla puhunut.
Sinin mies on itse asiassa aika komea. Sini sen sijaan näyttää käsitelleen instakuviaan aika reilulla kädellä.. On niissä noin 20 kiloa laihemman näköinen.
"Hän pohti länsimaista kulttuuria, jossa nainen saa kävellä vaikka rinnat paljaina, jos niin haluaa. Minnan mielestä moinen ei ole keneltäkään pois, mutta hän itse ei koe itselleen luontaiseksi esimerkiksi bikineissä olemista.
– Eilen olin hihattomassa paidassa, ja se tuntui tosi alastomalta, Minna kertoi.
Sini puuttui puheeseen täysin päinvastaisella näkemyksellä.
– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."
Tuo juristi-Sini vaikuttaa jotenkin tosi tahdittomalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Matkiiko toi Kati viime vuoden krisua, että joku päivä eri lätsä päässä?
Onpa persoonallista.
Tuskin se Krisua matkii, vaan hatut kuuluu Katin tyyliin. Näkee Instagramissakin:
Ei jumalauta onko tuolla tapahtunut tänään mitään??? Uskomatonta, jos tuotanto luulee, että pelkkä kahtiajako on niin helvetin hyvä twisti, että siitä riittää viikko tolkulla tapahtumaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli juttua Minnan huivin käytöstä. Aamulla oli keittiössä ilman huivia. Jutusta sai käsityksen ettei lainkaan paljasta päätään muille. En kuullut mitä livenä on kertonut.[/quote
Minnalla on tosi pitkät hiukset. Näin takaa en edestä. Kertoi miksi en jaksa kertoo. Katsokaa 247katson 24/7 talolaisia, jotkut jutut menee ohi. Näkeehän sen huivin möykystäkin että pitkät on. Oli aamulla nutturalla takaraivolla. Liittyy uskontoon miksi pitää huivia. MUTTA pointti oli se että lehtijutusta sai kuvan ettei paljasta päätään muille, todellisuudessa oli ilman huivia aamulla. Eli ei ole ihan niiiiiin tarkka ettei pää saa näkyä. Ei tarkoitus olla nega.
https://bigbrotheristablogi.blogspot.com/2020/09/minna-ja-paahuivien-ta…;
Vierailija kirjoitti:
"Hän pohti länsimaista kulttuuria, jossa nainen saa kävellä vaikka rinnat paljaina, jos niin haluaa. Minnan mielestä moinen ei ole keneltäkään pois, mutta hän itse ei koe itselleen luontaiseksi esimerkiksi bikineissä olemista.
– Eilen olin hihattomassa paidassa, ja se tuntui tosi alastomalta, Minna kertoi.
Sini puuttui puheeseen täysin päinvastaisella näkemyksellä.
– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."
Tuo juristi-Sini vaikuttaa jotenkin tosi tahdittomalta tyypiltä.
Sini on kyllä just suosikkini. Sinin kaltaisia ihmisiä tarvitaan! Jos joku ei kestä rankkaa juttua, niin sulkekoon korvansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta onko tuolla tapahtunut tänään mitään??? Uskomatonta, jos tuotanto luulee, että pelkkä kahtiajako on niin helvetin hyvä twisti, että siitä riittää viikko tolkulla tapahtumaa...
Mökillä on ainakin ollut hyvä meininki. Talossa ei oo käynyt yhtään mitään
Todella tylsän oloista meininkiä ja porukkaa. Olisin halunnut sinne mökille hienohelma-Ellan ja sen ärsyttävän itsekeskeisen pullukan (olikohan Sasa vai Sassa). Siellähän olisivat kipsutelleet korkkareissaan ja minihameissa ulkona värjöttelemässä... Nyt sinne laitettiin tuollaisia Paulan kaltaisia ulkoilmaihmisiä yms, joten ei ole erityisen viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Paula kertoo olleensa Giljotiini-ohjelmassa.
Mikähän se semmoinen ohjelma on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Paula ollut TAUOTTA äänessä monta tuntia ja jauhaa vain itsestään. Aika raskaaksi käy tommonen moottoriturpa pitkässä juoksussa.
Oli pakko vaihtaa talolaisiin vaikka nämä on pinnallisia tylsimyksiä.
Eikö heillä ole joku sopimus, että jokainen vuorollaan kertoo elämästään, ja siihen keskitytään.
Paula on ollut Haluatko miljonääriksi? -ohjelmassa.
Kausi 5, jakso 5:
Vierailija kirjoitti:
Todella tylsän oloista meininkiä ja porukkaa. Olisin halunnut sinne mökille hienohelma-Ellan ja sen ärsyttävän itsekeskeisen pullukan (olikohan Sasa vai Sassa). Siellähän olisivat kipsutelleet korkkareissaan ja minihameissa ulkona värjöttelemässä... Nyt sinne laitettiin tuollaisia Paulan kaltaisia ulkoilmaihmisiä yms, joten ei ole erityisen viihdyttävää.
Eivätköhän hekin sinne päädy, jos eivät putoa sitä ennen. Tai Ella tuskin ainakaan putoaa.
Ella on kyllä niin sex bätäng että tämmönen viiskymppinen heteromieskin vois olla kerran homo.
Tämä ajatus itsellenikin tuli jo heti Nikon esittelyvideosta. Minua kuitenkin mietityttää se, että Iranin vallankumoushan tapahtui joskus 70-luvulla, ja Nikon perhe on muuttanut Suomeen myöhäisellä 90-luvulla, joten ovatko he sitten kuitenkin kärsineet perheenä Iranissa, vai onko Nikon perhe tullut Suomeen jostakin muusta maasta, ja suku on alun perin Iranista? Onko joku napannut Nikon kertomaa asiasta?