Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
2561/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän pohti länsimaista kulttuuria, jossa nainen saa kävellä vaikka rinnat paljaina, jos niin haluaa. Minnan mielestä moinen ei ole keneltäkään pois, mutta hän itse ei koe itselleen luontaiseksi esimerkiksi bikineissä olemista.

– Eilen olin hihattomassa paidassa, ja se tuntui tosi alastomalta, Minna kertoi.

Sini puuttui puheeseen täysin päinvastaisella näkemyksellä.

– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."

Tuo juristi-Sini vaikuttaa jotenkin tosi tahdittomalta tyypiltä.

Sini on kyllä just suosikkini. Sinin kaltaisia ihmisiä tarvitaan! Jos joku ei kestä rankkaa juttua, niin sulkekoon korvansa.

Sinin kaltaisia ihmisiä on kyllä ihan riittämiin. Tuollaisia joille oma napa ja ääni on tärkeintä ja jyrää kaikkien muiden keskustelut aina moukkamaisuudellaan. 

Vierailija
2562/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkyykö nyt varmasti se Ellan persvako...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä turhaa sontaa pitää telkkariin tehdä? Tommonen big brother saisi olla niitä oli ja meni juttuja, joita ei ole enää hyvään toviin näytetty ja jotka porukka alkaa pikkuhiljaa jo unohtamaan. En aio tätä paskaa ruveta seuraamaan.

Vierailija
2564/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto! Lätsän väri vaan vaihtuu ja pompula pysyy.

Vierailija
2565/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näkyykö nyt varmasti se Ellan persvako...

Ei kai ole karvainen?

Vierailija
2566/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän pohti länsimaista kulttuuria, jossa nainen saa kävellä vaikka rinnat paljaina, jos niin haluaa. Minnan mielestä moinen ei ole keneltäkään pois, mutta hän itse ei koe itselleen luontaiseksi esimerkiksi bikineissä olemista.

– Eilen olin hihattomassa paidassa, ja se tuntui tosi alastomalta, Minna kertoi.

– V***u mä heilun kotona tavara paljaana enkä välitä, hän tokaisi remakasti päälle nauraen."

Sini on kyllä just suosikkini. Sinin kaltaisia ihmisiä tarvitaan! Jos joku ei kestä rankkaa juttua, niin sulkekoon korvansa.

Sinin kaltaisia ihmisiä on kyllä ihan riittämiin. Tuollaisia joille oma napa ja ääni on tärkeintä ja jyrää kaikkien muiden keskustelut aina moukkamaisuudellaan. 

Meitä juristeja on moneen lähtöön. En nyt välttämättä hirveästi kehuisi ko. henkilöä. Fiksu käytös palkitaan aina.

Vierailija
2567/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakia on ikävä ja Raksa Perttua 😪

Vierailija
2568/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä juristeja on moneen lähtöön. En nyt välttämättä hirveästi kehuisi ko. henkilöä. Fiksu käytös palkitaan aina.

V-sana ei kuulu lakimiehen suuhun. V ehkä, mutta vain pimeässä.

Vierailija
2569/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että joku tuotannosta saa potkut tämän koosteen takia :D

Eihän telkkarissa saa sanoa mitään negatiivista mahanmuuttajista.

Vierailija
2570/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sini on juristi ja varatuomari, muttei osaa englantia edes auttavasti? Eikö oikeustieteen opintoihin kuulu oleellisesti myös englanninkielisen materiaalin käyttö, tutkimuksia, yms.? Hänhän on opiskellut oikiksessa?

Suomessa oikiksessa opiskellaan pääsääntöisesti Suomen lainsäädäntöä eli aika vähän tarvitsee englannin kielistä kirjallisuutta lukea.

Vierailija
2571/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on fiksu maahan muuttaja.

Vierailija
2572/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on kyllä tosi fiksu! Tuollaisia ma muja Suomi kaipaa. Hyvin tykitti m a hanm*uutista.

Vierailija
2573/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että joku tuotannosta saa potkut tämän koosteen takia :D

Eihän telkkarissa saa sanoa mitään negatiivista mahanmuuttajista.

No jaa.

Monissa yhteyksissä on kyllä katsottu läpi sormien, jos maahan muuttaja tai maahan muuttajataustainen itse sanoo negatiivista maahan muuttajista. Ainoastaan vaaleiden kantasuomalaisten on kiellettyä arvostella maahan muuttajia.

Vierailija
2574/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope sais pitää tur pansa kiinni.

Vierailija
2575/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko on kyllä tosi fiksu! Tuollaisia ma muja Suomi kaipaa. Hyvin tykitti m a hanm*uutista.

Mut se onkin 3 vuotiaana tullut, ihan eri asia kuin teinit-aikuiset

Vierailija
2576/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellasta...Eetusta löytyy tanssikilpailusta youtubesta videoo. Eetu Toivainen. Pitkän huiskea nuori mies.'

2015 Vakita GP    ( 1.30min kohdalla)

Vierailija
2577/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaljupää on kuin Valtteri Bottaksen kaksonen. Transulla on uskomattomat kintut😍 Wau! Vanhanajan siro.

Vierailija
2578/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko kovasti osaa ainaki nuoleskella muita.

Vierailija
2579/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän laiha mies on siro kun ei sille rasva kerry kuin naisille

Vierailija
2580/104451 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu alkaa olemaan rasittava tapaus, toivottavasti lentää nopeasti pihalle.

Ketju on lukittu.